globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Začínam a potřebuji poradit s udržbou
7.1.2013 v 23:38
Chci se zeptat, koupil jsem si motorku no a nevím nějak vůbec nic tak o motorkách a potřeboval aspoň poradit co se kdy seřizuje.
Jak si čtu fóra tak většinou píši o seřízeni podtlaků, nebo o karburátoru či ventilové podložky nebo co je tak nejdůležitější? Samozřejmě chápu že asi brzdy ale jsem začátečník tak bych potřeboval poradit.
Můžete mě prosím někdo napsat co má jaké příčiny a jak se co vyznačuje?

Třeba co děla motorka když jsou špatné podtlaky a jak to poznám atd..

Uzavřeno 22.05.2013 v 21:06 uživatelem Greue

Začínam a potřebuji poradit s udržbou

8.1.2013 v 00:30 | Nahoru | #1
Ono by to bylo na dlouhé vypisování, zkus se mrknout do MANUÁLŮ , třeba tam něco najdeš.

Začínam a potřebuji poradit s udržbou

8.1.2013 v 00:37 | Nahoru | #2
Greue - Zatac to do servisu a tam ti presne reknou co a jak. U tak vylitane vrany to bude extra potreba + vsechny naplne a filtry.

Začínam a potřebuji poradit s udržbou

8.1.2013 v 09:32 | Nahoru | #3
Podtlaky a ventily si nechej udělat v servisu. Případně vyměnit olej v tlumičích.
Motorový olej, výměnu vzduchového filtru, destičky apod, to už si uděláš sám, to je snadný

Začínam a potřebuji poradit s udržbou

8.1.2013 v 09:36 | Nahoru | #4
Mohu se Ti mrknout na ni,ale samozřejmě za výměnu oleje s filtrem,stejně jako návštěvu servisu nic nedáš,až na peníze Také záleží,zda znáš minulost své motorky,jak dobře se o ni staral majitel a co udělal naposledy.

Naposledy editováno 08.01.2013 11:52:26

Začínam a potřebuji poradit s udržbou

8.1.2013 v 11:11 | Nahoru | #5
Jezdi zatím s tím co máš. Pokud to vyloženě neblbne, necuká, normálně startuje a jde do otáček, tak sbírej zkušenosti a zbytečně si nedělej problémy. Pokud vidíš, že to nedělá něco co by mělo, tak navštiv servis nebo někoho kdo rozumí motorkám.

Začínam a potřebuji poradit s udržbou

8.1.2013 v 12:13 | Nahoru | #6
Strikacka karburatory nema. Mas motorku s karburatorama? Ja jen pro jistotu, kdyz pises ze tomu moc nerozumis.

Začínam a potřebuji poradit s udržbou

8.1.2013 v 15:31 | Nahoru | #7
Díky moc za rady. Jsem rád že aspoň něco. Jakože Ptal jsem se ho co néjvice na vše co mě napadlo... Říkal že ji odkoupil jako havárku před 5 lety a dal do kupy.. sice plasty svařované
ale to mě nevadí nejde to poznat. Jinak říkal mě vše na co jsem se ptal, řetězovka dělaná před rokem, olej dával Castrol Power 1 4T 10W-40, gumy 80 procent, kapaliny měnil před 2 roky, baterku jsem si dával novou teď, filtr mě dal a říkal že jen olej je třeba vyměnit, ten jsem vyměnil. Dále díval jsem se na rám atd.. nic svařované nebylo, říkal že řídítka nejsou vyhle a ukazoval mi i jak to poznám.. Dále pak i jsem se ptal na seřízení ale to mě řekl že to dával před rokem ale už moc na ní nejezdil pač si koupil novou a jezdí na ni.. což ji měl taky v garáži..

Začínam a potřebuji poradit s udržbou

8.1.2013 v 15:36 | Nahoru | #8
Tak zatím se mě zdá že jezdí v pohodě a žádné problémy nebyli ale moc se to projet už nedalo bohužel.. ale ať to mám připravené na sezonu aspoň.. Ty podtlaky dam aspoň zkontrolovat a ty tlumiče jinak do toho hrabat zatím nebudu.. Jen divný zvuk u spojky ale to jsem se dočetl že spojkové ložisko a že to děla většinou u motorek. Při vymáčknutí přestane

Začínam a potřebuji poradit s udržbou

8.1.2013 v 15:40 | Nahoru | #9
Zx-10RCarlos - no v některých věcech se nevyznám, ale myslím že zxr má zrovna karbec. Více se vyznám v autech momentálně než v motorkách

Začínam a potřebuji poradit s udržbou

8.1.2013 v 15:40 | Nahoru | #10
Ale děkuji všem za rady..

Začínam a potřebuji poradit s udržbou

8.1.2013 v 15:43 | Nahoru | #11
Jinak startuje v pohodě.. když je chladněji tak ze sytičem.. ale to je asi normální :)

Začínam a potřebuji poradit s udržbou

8.1.2013 v 16:50 | Nahoru | #12
Ahoj,u ZXR400 jsou samozrejme karburatory :) Mel jsem ji par let,kdyz sem zacinal a super motorka na blbnuti. Zkontroluj si jestli ti nerosi predni vidlice, u me to byl docela problem a musel jsem delat komplet repas. Potom sem mel jeste problem s prevodovkou, ktera se vysypala , ale to byl asi problem meho kusu, protoze sem to nikde jinde moc na forech nezaregistroval.

Pises, ze je to opravovana bouracka, tak stim bych radsi zajel si nechat premerit ram a geometrii. Kdyz sem kupoval tenkrat ZXR400, tak jedno bylo taky po bouracce a udajne jen lehky, jenze pak jen beznym pohledem bylo videt, ze je motorka cela hnuta do vrtule :)

Jinak olej sem tam daval stejnej a jen bacha na castejsi dolejvani, trosku to papa, takze radeji kontrolovat. Potom klasika vycistit vzduchovej filtr nebo koupit novej podle toho jakej tam mas (ja mel KN - vycisteni). Serizeni karburatoru o to sem se doma pokousel, ale nakonec se mi to stejne poradne nepovedlo a radsi sem to odvez znamenu do servisu. Serizeni sem delal z duvodu KN + ladak + dynojet.

Preju hodne stastnym km, sam si jeste obcas vzpomenu na uzasnej zvuk jakej tohle vyhoneni "ctyrkilo" melo :)

Naposledy editováno 08.01.2013 16:50:43

Začínam a potřebuji poradit s udržbou

8.1.2013 v 20:24 | Nahoru | #13
Tak karburator se seluje kzdy se meni vyfuk či tak pokud spravně chapu? No vidlice ne nerosi.. zatim nebo aspon jak to poznam? Riditka jak otocim do plneho a zmeřím od nadrze tak jsou stejne a jak se jede bez ruk tak nezanasi. Ale urcite to bych tam dat mohl na tu geo no asi to dam do servisu at me reknou co a jak.. at vim.. Tim padem me chybi jen ten vzuchovy filtr.. Jinak olej me kape z olejoveho chladice ze spoda jsou odvodove trubky a pripevnene srouby a pres ne to kape.. nevim zatesnit silikonem a nebo pokud se kupuji nejake tesneni na to... zatim jsem hledal ani nic jsem nenasel.

Jinak s tim olejem rikal kontrolovat stav.. ze ty motory trpi. Je me jasne kdyz vykon=otacky. Ale dekuji ti za rady :) cim vice tim lepe aspon budu vedet co je treba..

Ma pekny zvuk na na 400 stovku i pekne zive :) uvidim necham to na jaro zkontrolovat. At vim..

Začínam a potřebuji poradit s udržbou

9.1.2013 v 06:15 | Nahoru | #14
Když měníš výfukovou soustavu, tak se většinou ladí i karburátor, jelikož ovlivníš vypláchnutí motoru, a když změníš výplach motoru, měl bys sladit směs, aby byla co nejúčinnější, ale nemusíš. Pro příklad: GSxr 1100 s hlavníma tryskama 112 mělo výkon větší nahoře ale dole a ve středních otáčkách mělo s tryskama 104,5 o 15-20 Nm víc, ale různý průběhy výkonu při různých koncovkách. Kámoš teď dal na blatu průchozí koncovku i se svodem, z yzf 125, obohatil směs a hned má krásný střílení , kdyby neobohatil směs, tak mu to jezdí taky, ale nestřílí zkrtáka lazením ovlivňuješ průběh výkonu a momentu. Ladíš směs, poměr vzduchu a benzínu. Pak se dělaj podtlaky, po expanzi ve válci vznikne podtlak, který se po otevření ventilů musí vyrovnat, ten pak strhává "benzinovou mlhu" která přišla z karburátorů. No a pak se ještě dělá synchronizace, aby všechny 4 karburátory šli synchronně.

Naposledy editováno 09.01.2013 16:11:02
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rána při startování Kawasaki ZXR 400 Twitty 11 4.9.2021 v 08:09 Diegow
Kawasaki zxr 400 za tepla slabě točí Kawasaki ZXR 400 wojciech1999 2 8.3.2020 v 08:49 Brůča.
motoservis Kawasaki Kladno Kawasaki ZXR 400 Domino-AK_47 18 8.1.2018 v 12:55 lubi.k
Po přidání plynu chcípne [1, 2] Kawasaki ZXR 400 motokuba-keči 34 9.8.2017 v 09:55 Galileo297
Ztrácí výkon a chcípá Kawasaki ZXR 400 Specialized 25 11.4.2017 v 22:36 Specialized


TOPlist