3 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Jsem hajzlik, rozmlsanej funglovkama, co si budem povídat. A tak jsem čekal od motorky, která má na budíku 4tis. trochu lepší stav. Přední chladič dokrčenej, jak kdyby ho někdo vzal ocelákem, každý druhý šroubek zaoxidovanej. Sem tam nějaký rýpanec laku (podsedlák) opálené nálepky na termixech, zdeformovaný homologační vložky v laufech, asi jak je někdo rval ven klešťama. Dorypkaný lak na kolech (po jediným přezutí?). A pár kosmetických nedokonalostí. No pičoviny, já vim a na to to nejezdí... ale když se o bajk někdo alespoň trochu stará, já kupoval posledního SF, který měl na budíku 7tis! a vypadal tak o 78% líp. Dobrá... Druhá věc, všecko by se dalo doladit. Pár hodin práce a leštění a bude jako novej. Pojďme dál.
Od verze VELOCE jsem čekal tu slibovanou radiální pumpu, nebyla a zadího Ohlinsa. Byl tam Sachs, ale to Franco psal, chápu, neřešim.
No a pak to přišlo... Jo, ještě posez přítulky! Super, bomba! Ve dvou by to byla pohodička, na rozdíl od stríťáka a nebo Tuona. Líbí se mi klasická itálie, sedneš na něj, je to pocitově lehké, tvrdé, moc si to necekne a sedačka je jak šutr. Tak to má být. Spojka jde opravdu z tuha, ale nevadí.
Olej mám prej měnit po 3tis.! Tož nevim...
No a pak to teda přišlo... Otočil klíčkem, vystrčili jsme laufy ven z dílny a on tu bestii natočil. Tohle jsem jaktě živ neslyšel! Testastretta zněla sice naléhavě, ale totok????
Termíky měly namontované tlumítka, ale i tak jsme se na vzájem neslyšeli. Zdravý jadrný dusot okořeněný takovým tím vzteklým vrčením. Mechanicky se agregát zdál v nejlepší kondici, žádné cinkání, zvonění, klepání ani nic podobného, jen zdravý, mechanický hřmot. Malinko se to zahřálo, teplota letí na horu neuvěřitelně rychle a pak se to stalo...
Při prohrábnutí plynu zaštěkal motor jak nasranej závodní oř! Do otáček a z otáček to letí jak uječená šestka a ne jako velkoobjemové véčko! To nechápu. Žádné bublání a dunění, na jaké jsme byl zvyklý ze Streetfightera, ale ostrý, závodní štěkot kulometu obřího kalibru.
Jo, trošku to přibarvuju, jak je u mě zvykeééém... ale fakt to bylo nezapomenutelný. S cenou problém nebyl, domluvil jsem ještě nějakou slevu a vše se zdálo být na dobré cestě.
Jenomže...
Pak jsem si přehrál v palici krom jiného i ten Petarďákův telefonát. Vážně mám dát bezmála dvě kila za bajk, který je sice exkluzivní, ježdění na něm bude asi super, ale co když se něco vysere? Co když budu muset řešit nějaký díly. Co když ho budu muset a nebo budu chtít prodat? Kde s tím budu jezdit na servis...? A co když někde n aparkovišti potkám někoho na DUCATI... Po každé jsem si odpověděl....problém?!
Když k tomu přidám stav "právě zajetého bajku" a v neposlední řadě tam neproběhlo takové to zašimrání, jiskřička. Ten pocit, kdy se vám zatmí před očima a vy víte, že ji prostě nutně potřebujete! Víte o čem mluvim? Jestli ne, tak si kupte auto! A proč tomu tak nebylo? Na tom samým krámě stála žlutá, jednomístná 749S. Luxusně poladěná. DUCATI!
A já na jednou přišel na to, že ani žádné Moto-Morini, MV Agusta, KTM či aprílija, ani žádnej Bavorák nebo Triumph mi nesmí přes práh garáže!
Tvary, vůně, nápis na nádrži a italská trikolorka na boku kapotáže...D U C A T I!
Já mám DUCATI v krvi, tep v desmo rytmu a když jsem se přes všechny ty peripetie konečně dohrabal k "DUCATI", chci jí zůstat i na dále věrný.
A jestli mi mrdne a já dovezu žlutou Sportku biposto, nebo koupim pěknýho M1100 za solidní peníz a začnu zase jezdit a nebo prodám ledvinu, Gabči zakážu silikony a dotlačím M1200 dom? Pořád to bude DUCHCÁTI, storojvna, kterou jsem si vždycky přál, strojovna, na které jsem už něco najel, červená (a nebo žlutá) kráska z Bologně, která má v sobě něco, co ostatní stroje prostě nemají.
A zlobte se na mě a nebo né, já to tak prostě cejtim a rozhodnu se srdcem! Né stavem konta, parametrama a nebo něčím "rozumně-logickým".
Pochopil jsem to, když tam ta žlutá 749 stála v záplavě Griss, Corsara, Nudy R a já nevim bůh ví čeho ještě.. Vyčnívala nad ně nad všechny, nevím čím, nevím proč, ale bylo to tak. Je prostě jiná. A jelikož jsem i já magor, je to jasný...
..teda marný.
Takže asi tak. Jdu si dát pivko!
Naposledy editováno 10.01.2015 20:34:58
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
drippera píše:
Tvary, vůně, nápis na nádrži a italská trikolorka na boku kapotáže...D U C A T I!
Hele a jak vlastně specificky voní Ducati? Chápal bych to u Volva, kde mají čichače smradu plastů, ale ducati voní benzínem stejně jako všechno jiný .
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |