Jsem se vším maximálně spokojen, výkon, vzhled, dokonce ani ta váha mi vůbec nevadí... jen bych ocenil možnost vyndat DB killery a mít z Corsara ještě většího prevíta .
Nabízí se několik řešení a třeba mi pomůžete vyargumentovat co s tím...
1, Nechat to jak je. Nejlevnější řešení, žádné problémy s laděním motoru, spotřebou a vůbec. Jenom trošku bude hlodat červík, protože MTčko co zatím mám je zvukem zas jinde.
2, Nehomologovaný koncovky třeba od Creptusu. Nízká cena, design přesně dle mě, ale opruz s orgány na cestě a STK. Z toho plynoucí nutnost házet tam origo na cesty do zahraničí a na STK. Ladění na brzdě...
Bylo by to něco v tomto stylu, samozřejmě v potřebných rozměrech.
3, Homologované MSR/GPR/QD. Cena přiměřená (600Eur), homologace ok, vzhled nic moc (snad jen ty QD za něco stojí). Opět ladění na brzdě...
4, Termignoni s homologací. Cena vysoká (900-1000Eur), vzhled pasující ke Corsaru, karbonové kryty. Rozšířené, takže k dispozici budou i mapy do jednotky, ze kterých lze vycházet. I tak ale ladění na brzdě nutnost
5, Koupit nějaké Termignoni/Akrapoviče, ale homologované na jiný velký dvouvál (Ducati 1198, nebo třeba Akrapoviče z MT-01 ). Výhoda v solidní ceně při koupi použitých na ebayi a lepší výběr než při hledání kousku přímo na Corsaro. Nevýhoda je případný problém s napasováním a obligátní ladění na brzdě...
Já se zatím kloním k variantě 1,3 a 4. V tomto pořadí. Ale zima je bohužel dlouhá a tak mám tiky .
Mapu bych řešil pravděpodobně doukoupením použité ŘJ a její úpravu pomocí ducati diag.
A pod čarou prosba o zkušenosti majitelů podobných dvouválců, kteří prošli ideálně cestou standard-koncovka-odstranění katalyzátoru a výměna svodů.
Díky
Naposledy editováno 26.04.2013 22:45:34
1 reakcí na tento příspěvek Jakou koncovku na Corsaro? Vybráno!!!
Problem je, ze me ani ne po pul hodine piskalo v usich. Rad bych si zachoval vsechny smysly a pouzivat kombinaci otevreny vyfuk a spunty do usi zaroven mi prijde uhozene. Takze vysledek bude jezdeni s tlumivkami a prilezitostne bez (kdyz bude potreba zamachrovat).
A nebo se nakonec nastvu a dam tam originaly
EDIT:
Zapomněl jsem dodat, že mám trochu problémy s helmou. Mám AGV Stealth SV a ta sice krásně větrá, ale je hlučná. Tak se chystám na zkoušku zalepit ventilaci umístěnou přímo u uší (sic!) a třeba to pomůže. Každopádně dám tomu ještě šanci a až bude fajn počasí, udělám ještě nějaké srovnání.
Mimochodem ty tlumivky mají vážně debilní systém uchycení. Už jsem si na to musel vyrobit bazmek, abych byl schopen výměny. Zlatej akrapovič!
Naposledy editováno 03.05.2013 11:25:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou koncovku na Corsaro? Vybráno!!!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jubilejní sraz Moto Morini 2017 [1 ... 6, 7] Moto Morini Granpasso 1200, Moto Morini Corsaro 1200... | Franco82 | 182 | 19.5.2021 v 14:16 fandaism |
Tak jsem si pořídil Corsaro [1, 2] Moto Morini Corsaro 1200 Veloce | fs155 | 52 | 15.5.2020 v 21:59 fs155 |
Nákup nové Moto Morini - pro případ... [1, 2] Moto Morini Granpasso 1200, Moto Morini Corsaro 1200... | Franco82 | 42 | 16.10.2013 v 20:57 Šamann |
Streetfighter 848 vs Monster 1100 Evo [1 ... 5, 6] Ducati Monster 1100 EVO, Ducati Streetfighter 848/s,... | Franco82 | 154 | 9.11.2012 v 14:34 Franco82 |