globalmoto_kveten





Téma: KTM EXC 300, 2011 <
 
25.12.2012 v 20:37
Zdravím,
pls kdo má zkušenosti s KTM EXC 300, 2011 a <,
tyto modely maji nově 6ti stupnovou prevodovku + nejake modifikace ramu + podvozku.

Hlavně mě zajím pruběh motoru od nizkých otáček, když máš stejny vyfuk a pruzinu v privere jako na modelu 2010 a >, urcite jsou lidi, co mohou porovnat chovani techto modelu.

Měl jsem KTM 300 2006 a 2008 a ta 2008 je cca stejna az do modelu 2010, tak to v krvi ještě mám, její chování, ale ta 2011 a < me zajima, jak jste spokojeny a zda ten rozdíl je znatelný.

diky!

1 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 300, 2011 <

26.12.2012 v 11:13 | Nahoru | #1
2010 se začla dělalt jen širší trubka koleno>koncovka a na rukáv mezi karbcem a motorem širší.Převodovka je stále stejná,na spojce 2013 je dds systém pružiny vlnovcového tvaru,rám se měnil až 2012(2011 jen u XC verzí).Průběh motoru je každopádně posílen ve všech směrech,ale od modelu 2009 ,desítka už doping měla.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM EXC 300, 2011 <

26.12.2012 v 17:31 | Nahoru | #2
603356596>
Prevodovka stale stejna? model 2011 vice ma preci 6ti kvalt ne? Tim si hlavne vysvetluji to posileni trakce.

tuto formulaci taky nevim jak presne uchopit:) " ale od modelu 2009 ,desítka už doping měla. "

dik

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM EXC 300, 2011 <

26.12.2012 v 18:28 | Nahoru | #3
jack91> Hele fakt myslíš že by ti 08 -) nestačila ? Abys to pak neoprašoval místo ježdění

KTM EXC 300, 2011 <

26.12.2012 v 19:25 | Nahoru | #4
EXC 08,09,10 5-kvalt
EXC 11+ 6-kvalt

Naposledy editováno 26.12.2012 20:43:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM EXC 300, 2011 <

26.12.2012 v 20:14 | Nahoru | #5
Jezi> 08 jsem již měl, chce to UP
ty me snad málo znáš ?
já a nejezdit o bych se roznemohl

Naposledy editováno 26.12.2012 20:15:11

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM EXC 300, 2011 <

27.12.2012 v 18:19 | Nahoru | #6
jack91> 11ka má sice jinou převodovku, ale jinak je to pořád stejná motorka co 08ka...zajímavější je 2012ka to je jiný svezení bohužel u KTM vidim pořád nedostatek v tlumičích takže za mě kdybych si měl vybrat 2T volil bych buď zase Gase nebo TM-super tlumiče ale motor je sviňa

(reakce na) KTM EXC 300, 2011 <

27.12.2012 v 18:30 | Nahoru | #7
zitan> Mněl jsem Gase a to klasický EC 300 r.v.2010 a tlumiče mně přišly horší než na KTM.Teď mám EXC 300 r.v.2009 a motor v porovnání s Gasem přibližně stejný,možná gas o maličko lepší průběh,vršek stejný.Gas víc brněl do stupaček.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM EXC 300, 2011 <

27.12.2012 v 18:44 | Nahoru | #8
zitan> EXC jsem přestal kupovat odm m 09 (takže jednokomory výše nemůžu posoudit). potom uz jen XC. m11 a ted 12. Podvozek je naprosto luxusní. jde o to nastavit ho na to co potřebuješ (a né se povozit na kamarádově který to má buď na sebe nebo v horším případě tak jak koupil od někoho). Ovšem můžou existovat vyjímky kterým prostě sedí něco jiného, to nepopírám.Zkoušel jsem i MARZOCHI ovšem "zázrak" se nekonal a zůstaly tam dvoukomory WP. Ovšem dá se říct že čím novější ty motorky jsou tím lepší je sériový podvozek. u GG a TM jak píšeš, a to bych řekl že "španělská nemoc" nepostihuje jen motor. Ale nic proti každého volba ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM EXC 300, 2011 <

27.12.2012 v 19:00 | Nahoru | #9
kadlec>
španělskou nemocí myslíš to, že na tom za chvíli jsou na všech pákách vůle nebo to chytá lišku apod. Včetně toho brnění do stupaček? Nebo máš na mysli něco jiného?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM EXC 300, 2011 <

27.12.2012 v 19:06 | Nahoru | #10
panca> GG samozřejmě musí bejt Rko aby byl podvozek... jinak měl jsem GG 08 sezonu, najel jsem na něm 150mth a žádný vady jaký mi kdokoli popisuje ať už na netu nebo osobně jsem na něm nezaznamenal-možná je to trochu o mechanikovi (tim se do vás do nikoho nechci navážet!)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM EXC 300, 2011 <

27.12.2012 v 19:23 | Nahoru | #11
zitan>
měl jsem 2 x gg, a právě po mechanické stránce mě ta motorka zklamala. Jak píšu, po chvilce se začaly dělat vůle na šaltře, bzdě, startovačce apod. Na různých dílech to začalo chytat lišku. Nemluvě o věčném měnění ložisek v kolech. A nejvíc mi vadily ty vibrace do noh. Taky jsem nebyl úplně spokojený s chodem motoru ve středním pásmu, ale to může být věc nastavení, do toho jsem neryl. Slícování plastů taky nebyla žádná hitparáda. Ten tachometr, který funguje jen z polovice, taky nebyla zrovna nejlepší vizitka španělského výrobce. Podvozek OK.

(reakce na) KTM EXC 300, 2011 <

27.12.2012 v 19:43 | Nahoru | #12
panca> jo orig řadička stojí za hovno to je pravda-to jsem vyřešil řadičkou mtz-vypadá stejně jak na ktm...jinak nikde vakl-pedál brzdy a startovačku jsem čas od času vyčistil a namazal a bylo to ok,ale to dělam i na kačce...Neměl jsem vakl v kolech, v přepákování ani jinde! Motorka jezdila normálně cross country a tréninky mx aby sis nemyslel že vrčela na asfaltu

KTM EXC 300, 2011 <

27.12.2012 v 19:59 | Nahoru | #13
Já co měl doma 3měsíce gase tak sem si prošel snad všema neduhama co se po netu píšou ale jako největší problém sem vnímal právě podvozek, oproti exc to nemělo absolutně žádnou trakci (vim teda taky prd kdo se v tom šťoural, ale myslim si že nastavením to snad takhle fatálně nejde zmrskat),v porovnání s mou stávající a předchozí moto byl na GG podvozek jednoznačně propadák. Srovnávám s YZ 250 05 (dvoukomory) a EXC 250 08 (předchozí majitel nechal podvozek údajně ladit u procházky ) Gas byl 08 Rko. Jinak co se technickýho zpracování týká tam už nemá smysl něco říkat po otevření motoru sem byl hodně překvapenej.

KTM EXC 300, 2011 <

27.12.2012 v 20:51 | Nahoru | #14
měl jsem GG 300 2 sezony, toho mi popisovat fakt nemusite

moje otazka byla jasna: KTM 2011 a vice, porovnat s modely 2008 az 2011

KTM EXC 300, 2011 <

28.12.2012 v 10:21 | Nahoru | #15
Když se u EXC300 dá pod hlavu vyšší těsnění - snížení komprese a měkčí záběr motoru - jsou nutné i další úpravy/doladění - karburátor apod.?

KTM EXC 300, 2011 <

28.12.2012 v 12:56 | Nahoru | #16
Rozdíl v převodovce 5 a 6-kvalt samozřejmě byl,já jsem to neuved,protože jsem už měl 2010 250 xc s šestikvaltem,ten doping spočívá u exc 2010 v tom potrubí a sání ,2009 ještě neměla.Podvozek EXC 08>2011 je na předních vidlích identický,na PDS byla 2010 změna k lepšímu(né tak tvrdé v chování,už se neupravovalo na oleji).Po pokrokové stránce má pro tebe smysl jen model EXC 2012,nebo XC 2011 ,to je dnešní technologie a skok opravdu znatelný i pro kopyto.
Podvozky jednokomorových EXC jsou dobré od pomalé do střední jízdy,na rychlou už nestíhají,řešením je dvoukomora,nebo kity různých firem.PDS od 2010 je super bez potřeby něco v něm měnit,jen servisovat co 50mth(při závodění,i dříve).
Monix> jasné ,že se to musí doladit vždy na cihlovou barvu svíčky v režimech,v kterých jezdíš.

Můj osobní názor je,že si nemá kupovat 2-T ten,kdo chce jezdit jen na krouťák,od toho jsou tady 4-T.A nejlíp se pozná schopnost jezdce, na zvládnutí stroje od nejmenších objemů(125/150/200/250 atd).

KTM EXC 300, 2011 <

29.12.2012 v 22:36 | Nahoru | #17
tak ja koupil ted 2012 exc 300 SD a pri 70mth jsem vymenil dolni pds i horni lozisko, taky v kyvce byli KO, a v zadnim kole, dale loziska na pace zadni brzdy, jinak podvozek luxusni, a motor taky, kroutak obrovsky ,, premyslel jsem jen o husabergovi to je skoro to same akorat vzdy o fous lepsi
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist