globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bouchaj přední šavle - velká nerovnost. Co s tim ?
20.12.2012 v 15:14
Zdravim vás, chci se jen tak optat. Na motorce mi při přejetí třeba krátké a hlubší nerovnosti bouchaj strašně přední šavle. Myslel jsem, že to dělá ložisko v krku, tak jsem ho vyměnil, furt nic. Tak jsem myslel ložiska v kolech, tak jsem udělal všechny i v zadních kolech a i gufera a stejně pořád to bouchá. Krk je utaženej jak cyp. Napadlo mi, jestli náhodou mi nechybí olej v předních šavlích, ale tlumiče netečou ani slzičku. Dřív to nedělalo vůbec a začínalo to dělat postupně čim dál tim častějš až to dělá pořád. Ale olej z nich nikde neukápnul nikdy. Nevíte co by to mohlo bejt dál ? Nebo myslíte, že by ten olej byl už tak na kaši, že je to spíš vazelína než olej a netlumí to vůbec a rovnou vyměnit olej i gufera ? Poraďte, díky

Bouchaj přední šavle - velká nerovnost. Co s tim ?

20.12.2012 v 15:25 | Nahoru | #1
Spis zjistit kde a jak to presne boucha nez hazet domnenky a zbytecne menit dobre dily

1 reakcí na tento příspěvek Bouchaj přední šavle - velká nerovnost. Co s tim ?

20.12.2012 v 15:33 | Nahoru | #2
Ahoj, měl jsem uplně stejný problém na SV 650. Nepodařilo se mi ho vyřešit, stálo to dost úsilí a zkoušeli jsme měnit snad uplně všechno včetně ložisek, několika druhů olejů nebo dokonce trubek vidlic. Pak jsem se na to vykašlal a SV prodal.

Bouchaj přední šavle - velká nerovnost. Co s tim ?

20.12.2012 v 15:34 | Nahoru | #3
Tak dej novej olej..Nestojí to raketu a motorce to jen prospěje.I kdyby to tím nebylo , ničemu tím neublížíš.Jak je tam dlouho.

Bouchaj přední šavle - velká nerovnost. Co s tim ?

20.12.2012 v 16:02 | Nahoru | #4
a není to bouchání jakože jsou na doraz ? že by byly unavený pružiny

Naposledy editováno 20.12.2012 16:03:09

1 reakcí na tento příspěvek Bouchaj přední šavle - velká nerovnost. Co s tim ?

20.12.2012 v 17:23 | Nahoru | #5
No je to podle mě ještě všechno origo. Motorka má natočeno kolem 35 tisíc. Takže ty tam budou asi origo. No taky jsem myslel, že to jde na doraz, ale na dorazy je dostanu spíš třeba na motocrossový trati nebo tak, ale tady stačí třeba krátká a hluboká díra a ten tlumič prostě stejně nesjede na doraz, ale stejně dostaneš takovou šílenou šlupku až do řidítek. Nebo, že by pružiny byly unavený ?

Bouchaj přední šavle - velká nerovnost. Co s tim ?

20.12.2012 v 18:38 | Nahoru | #6
Boucha to na doraz tužší pružiny / celkem to jde poznat.../otazka dvou tisíc olej by se mel menit co dva roky nebo 16 tisíc vetcina lidi nato kasle nejsme zavodnici že...

Bouchaj přední šavle - velká nerovnost. Co s tim ?

20.12.2012 v 18:50 | Nahoru | #7
Dělaj to snad všechny Stromky, není to vyloženě bouchání za sebou. Jen jednotlivé klepnutí po sérii nerovností kdy se nestačí trubky vracet vlivem velkého utlumení a klepnou na doraz.

1 reakcí na tento příspěvek Bouchaj přední šavle - velká nerovnost. Co s tim ?

20.12.2012 v 19:15 | Nahoru | #8
lobo6> Jasně chápu, ale proč dřív to nedělalo a začalo to dělat až tak poslední měsíc ježdění. To mi nějak nejde do kebule...

(reakce na) Bouchaj přední šavle - velká nerovnost. Co s tim ?

20.12.2012 v 19:40 | Nahoru | #9
Pajitu66>Kolik na něm najels Ty?Říkáš že je vše původní("krom" toho cos už vyměnil)?No já nechal měnit olej a gufera asi ve 22tisicoch s tím že mašinu sem kupoval se 16tisicama km.Má holt některé muchy,záleží kdo a jak sa o něho stará.Já měl volnější přední kotouče a zadní rozetu na silenblocích(to sem si měnil sam).Jinak mě to dělal kámoš co to umí.Pokud neviš jistě dej to někom kdo ví co zkontrolovat.Lepší než měnit všecko s nejistým výsledkem.Sice je fajn že to máš nové,ale stejně máš problém porád

2 reakcí na tento příspěvek Bouchaj přední šavle - velká nerovnost. Co s tim ?

20.12.2012 v 19:59 | Nahoru | #10
Boda> Já na něm letos najel 17 tisíc. Z toho bych řekl, že zhruba 5 tisíc v terénu na kterej ta motorka stavěná neni. To nemyslim jen prašný cesty, ale vyjetý koleje, těžký bláto, mx trať apod. Z toho si myslim, že určitě by ty šavle mohli bejt unavený.




























Bouchaj přední šavle - velká nerovnost. Co s tim ?

20.12.2012 v 20:15 | Nahoru | #11
Podle mě máš málo oleje ve vidlicích a při propružení jdou na doraz. Vyměň simeringy a při vypouštění oleje zkus zachytit vytékající olej z výpušťáku do odměrného válce. Schválně porovnej to ti vyteče s doporučenou plnící dávkou. Pokud se ti zdá ze máš unavený pružiny, zkusil bych podložkou vypodložit pružinu pod plnící zátkou. A nebo pošli tlumiče na repas k odborníkovi který ti objektivně řekne co všechno je v prdeli.
Prochymoto - opravy tlumičů Mě opravoval zadní centrál a opravil ho výborně. Z totální mrtvoli udělal funkční tlumič.

Bouchaj přední šavle - velká nerovnost. Co s tim ?

20.12.2012 v 21:27 | Nahoru | #12
Ještě na stromcích umírají pouzdra ve vidlích - taky mě to čeká, už mám najeto 41tis.

(reakce na) Bouchaj přední šavle - velká nerovnost. Co s tim ?

20.12.2012 v 21:36 | Nahoru | #13
Pajitu66> Kukám že sa s tím nemažeš .S těma drapákama si holt dovolíš víc ale stejně si dobrý,Stromek je celkem těžký(ikdyž pokud si "řízek"tak zas tak ne ) a chce si to zvyknůt a když lehne dá to cosik zabrat(mám vyzkůšané )Já teda off teprv zkůšám,ke konci listopadu sme s kámošem na Pegasu trochu řádili po lese a možu povědět že listí bo blátíčko mna občas překvapilo.Jináč k tématu:Gufča se časem kór v prachu vydřou pak už tak netěsní a lehkého filmu si tak nevšimneš a postupně se olej ztrácá bych řekl plus pružiny se unavujů zvlášt při terenní jízdě.Ztpl:zhorší se vlastnosti,co zadek,je v klidu?Ta mašina je spíš na pohodlné cestování ikdyž off zvládne také ale chce to víc údržby.

(reakce na) Bouchaj přední šavle - velká nerovnost. Co s tim ?

20.12.2012 v 21:50 | Nahoru | #14
Pajitu66> no.... pěkně tedy pěkně
jak vidím ty fotky, tak bych už uvažoval o jakékoliv jiné motorce, než tohle provozovat na "cestovním anti-enduru V-Strom", není to už masochismus?

Bouchaj přední šavle - velká nerovnost. Co s tim ?

22.12.2012 v 13:37 | Nahoru | #15
Boda> zadek je v poho, stejně tej je kolikrát danej na skoro nejtvrdší, protože jezdim i s kuframa se vší tou bagáží, takže abych to nevláčel, tak je to daný skoro na tvrdo.
Roman2bk> No otázkou je jestli to je masochismus, či nikoli. Spíš je to asi o srdeční záležitosti, já tu motorku miluju a ve všem mi vyhovuje. Nic jiného s takovým výkonem a chodem motoru neseženeš. Dvouválce jiný jsou pak jedině brambory ale tam je zase vysoká váha. Jinak kamarád jezdí na Africe a co projel on tak já taky. Tak ono to přece nebude až zas takový anti-enduro ne

Bouchaj přední šavle - velká nerovnost. Co s tim ?

22.12.2012 v 15:04 | Nahoru | #16
Měl jsem Stroma od novoty a začalo to klepat až po 3letech takže olej v tlumiči by se měl měnit časteji , vylil jsem totiž z trubek pěknou břečku. Jezdil jsem s ním mimo cesty asi to co ty, tak jsem při výměně chtěl dát řidší olej 7,5W jenže jsem ho nesehnal tak jsem tam nalil 5w že si ho potom seženu nebo míchnu. Na nezpevněných cestách se pak jezdilo parádně už žádné bouchání a rány do řídítek trubky se rychleji vrací a na doraz to šlo jen při pořádné ráně. Jen to mělo chybku že při tempu na asfaltu ta motorka víc plavala, ale jezdil jsem do 140KM/h tachometrových tak jsem to dál neřešil.

Bouchaj přední šavle - velká nerovnost. Co s tim ?

22.12.2012 v 16:04 | Nahoru | #17
...vyměň olej, bude tam kaše a zkontroluj kluzný pouzdra včetně vůle trubky v nich, tvůj problém by to mělo vyřešit...

(reakce na) Bouchaj přední šavle - velká nerovnost. Co s tim ?

22.12.2012 v 21:01 | Nahoru | #18

kozojedy píše: Ahoj, měl jsem uplně stejný problém na SV 650. Nepodařilo se mi ho vyřešit, stálo to dost úsilí a zkoušeli jsme měnit snad uplně všechno včetně ložisek, několika druhů olejů nebo dokonce trubek vidlic. Pak jsem se na to vykašlal a SV prodal.



Pod toto se podepisuji...Lukáš

(reakce na) Bouchaj přední šavle - velká nerovnost. Co s tim ?

19.6.2014 v 20:22 | Nahoru | #19
Pajitu66> Ahoj tady řeším to samé a také žádný výsledek bohužel http://www.motorkar...ft=162129&fid=68

Bouchaj přední šavle - velká nerovnost. Co s tim ?

20.6.2014 v 15:11 | Nahoru | #20
Kromě všech obecně známých příčin jako krk, pouzdra ve vidlích a ložiska v kolech může být na vině nějaká nevinnost, jako naprasklý blatník, špatně dotažená jakákoliv část spojená s vidlicemi, držáky vidlic (brýlemi), nebo krkem rámu. Zkontroluj, přeutahuj.. Na jednom BMW byl naprasklý blatník a ťukalo to i při menší nerovnosti... Pocitově to pak napovídalo na krk nebo v případě toho BMW na kulový čep (Telever)...

Bouchaj přední šavle - velká nerovnost. Co s tim ?

2.1.2015 v 10:03 | Nahoru | #21
Tak co přišel někdo na příčinu? Já teď budu dělat komplet vidle na stromovi protože mě to taky občas bouchne, tak si to teď v zimě komplet repasnu (gufera, pouzdra, progres.pružiny, olej) tak jsem zvědavý na výsledek. Stromík ma najete 46tis, mám ho jednu sezonu takže jsem se jeste k předním vidlicím nedostal. ;)

Bouchaj přední šavle - velká nerovnost. Co s tim ?

29.11.2015 v 11:26 | Nahoru | #22
Zdravím taky řeším bouchání vidlic nechal jsem je udělat u Prochymoto a je to úplně stejný vše vyměněno.Jinak jsem měl 3 Vstromy a ty 2 to nedělaly tak nevím,Vyřešil to někdo?????

Bouchaj přední šavle - velká nerovnost. Co s tim ?

29.11.2015 v 12:30 | Nahoru | #23
První věc, pokud to není krk. je vytáhnout přední kolo a zkusit zalomcovat každou nohou zvlášť, jestli není vůle v kluzáku, což je třeba můj případ. Jedna noha klepe, ale při normální jízdě nic, jen když vymetu kanál, nebo díru, klepne.
Pokud by šlo o propružení na doraz, kromě zvuku obdržíš ránu do řídítek, ale tomu nedávám velkou šanci. To by musela být extra morda, nebo by musela chybět kapalina a to by bylo vidět na úniku.

Bouchaj přední šavle - velká nerovnost. Co s tim ?

29.11.2015 v 18:45 | Nahoru | #24
Je dobre skontrolovat aj predne uchytenie nadrze - ked je to tam volnejsie vie to robit podobny zvuk ako od teleskopov.

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom lukkyn29 3 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 8 22.4.2024 v 21:27 škvára18
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom BTerier 10 14.3.2024 v 15:44 biosák
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom Stromowner 23 16.2.2024 v 20:26 Edyk
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom Bocik13 4 13.2.2024 v 16:49 Bocik13


TOPlist