Téma: Plechovka- Okta I RS
6.12.2012 v 13:08
Ahoj, je to OT, ale řeší se tu i větší kraviny... Vím, že sem chodí dost lidí, kteří mají zkušenosti a dokázali by i poradit
Můj dotaz spočívá v tom, že bych měl možnost dostat se k Octavii RS 1.8 turbo (132kw) první generace, ale nějak vůbec netuším, jak na tom tenhle motor je se spolehlivostí a tak podobně Neměl/nemá jí někdo, kdo by mi byl ochotný napsat nějaké zkušenosti s touto motorizací? Auto bych měl pouze na přesuny cca 100km dvakrát-třikrát týdně, sem tam něco málo po městě. Prostě normální používání.
Doteď jsem měl Fiat Brava (1.6 16V- 76kw), docela i spokojenost, ale přeci jen ta Kokta mě láká
Spotřeba mě nezajímá, tu neřeším- platí mi zaměstnavatel..a diesel taky nechci. Díky moc za případné rady
Anketa: Jít do ní?
Ano
73%
16
Ne
27%
6

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plechovka- Okta I RS

6.12.2012 v 15:30 | Nahoru | #1
MSCH> Ale až se jdnou něco podělá,tak se kluk taky posere,když má strach i z ND na jedničkovou koktu

(reakce na) Plechovka- Okta I RS

6.12.2012 v 15:38 | Nahoru | #2

Kubák píše: MSCH> Ale až se jdnou něco podělá,tak se kluk taky posere,když má strach i z ND na jedničkovou koktu

No asi tak,ono koupit auto je jedna věc a díly je druhá a určitě sežene díly lehčeji a za mín než na Saaba

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plechovka- Okta I RS

6.12.2012 v 15:43 | Nahoru | #3

Kubák píše: MSCH> Ale až se jdnou něco podělá,tak se kluk taky posere,když má strach i z ND na jedničkovou koktu



Je to samozdřejmě každého věc, každej hned že cenu dílů jsou drahý, ale pak když zjistí že to není pravda, tak je celkem překvapen. myslím hlavně spotřebních dílů. Na karoserii:světla atd.. jsou troch dražší a starší se hůř schání to jo. Každý auto má svoje + a -, jako u všeho, záleží co člověk chce.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist