5.-7.4. - Lausitzring
21.4. - Most
8.-9.5. - Brno
30.-31.5. - Most
14.-16.6. - Hungaroring
2.-3.7. - Brno
29.-30.7. - Most
7.-8.8. - Sachsenring
15.8. - Brno
5.-6.9. - Most
20.-22.9. - Rijeka
čekáme ještě na ceny zahraničních okruhů, brno a most bude cenově stejné jeko v sezóně 2012, tj. 3600/den Most a 3800/den Brno, další info vám sem začneme sypat v průběhu prosince
tak se na vás budem těšit na dromu...
ještě přídám letošní video z 300ZGH
Naposledy editováno 12.08.2013 12:57:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) racetrack.CZ - Bridgestone Bikers Cup 2013
James_71 píše: [Ozzy_]Myslim ze problem, na kterej poukazuje James je, ze litry se do hlavniho zavodu dostanou treba az po cas 2:25. Sestky treba az do 2:35. Pak v open zavodu stoji na zacatku 20 litru (2:25-2:35), a za pak promichany dalsi sestky s litrama.
1. závod byl SSP + Naked - tím pádem počet SSP byl limitován počtem kvalifikovaných Nakedů.
3. závod byl 2V + Open - mezi 2V startovali i někteří s 2V Nakedy(kteří již jeli 1.závod)..?? Doplnění bylo jak píšeš především SBK a několika SSP..
přitom úplně nechápu smysl odpolední sekce 4x15min. jízd, možná se mohl zorganizovat jeden plnohodnotný závod navíc..
Ještě k tomuto neb rosty delam opet ja:
1.zavod SSP+Naked - omyl všichni byli podle časů, spousta naháčů se nekvalifikovala bohužel
2.zavod Dvouvaly + Open - na první část už jsem odpověděl a zbytek byl doplněn opet podle časů, ono se to jinak ani nedá stihnout
Smysl odpoledních jízd je jednoduchý, každý nechce závodit tak si muze zajezdit az az a vo tom to je
Prostě to chce furt jezdit a trénovat, pozde brzdit a furt plnej a je to
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) racetrack.CZ - Bridgestone Bikers Cup 2013
jaký byl v kvalifikaci best time start.čísla 287..???