paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Omezovač rychlosti
19.11.2012 v 19:41
Zdravím , na svým rebelovi mám nejspíš omezovač rychlosti max rychlost po rovině 70 z kopce takových 90 max. Při 75 se mi hodně změní chod motoru , docela mi to štve, vím že je to 125 a chopper k tomu ale štve mi to třeba v kopcích kde jedu 60 a jsem rád. Tak se chci zeptat jestli nevíte jak ten omezovač odstranit, a jestli je to složité nebo není.Chci to udělat přes zimu kdy na to budu mít čas. Díky Všem :)

Omezovač rychlosti

19.11.2012 v 21:04 | Nahoru | #1
Odpověděl jsi si takřka sám, je to 125 tak kolik čekáš že pojede? Na 125 záleží na každym kile navíc. Kopce v 80ti opravdu nečekej. Zkus tak maximálně dát novej vzducháč a víc tomu už asi nepomůžeš. Za 90 z kopce jsem byl rád i na pravěký Čouzetě a to byla 175 a ještě ve 2t.

Omezovač rychlosti

19.11.2012 v 21:50 | Nahoru | #2
Hele ten Rebel ti o nic moc víc nepojede, jen ho zkus pořádně seštelovat a vyčistit/vyměnit vzducháč. Je to přeci jen chopper ve 125tce.

Omezovač rychlosti

20.11.2012 v 01:03 | Nahoru | #3
A není motorka původně dovezená z Němec, že by měla omezení na 80km/h? Nasvědčovalo by tomu právě to, že kolem kritické rychlosti se "hodně změní chod motoru". To by chtělo upřesnit - pravidelně vynechává, nebo se dusí, nebo naopak střílí?

Omezení může být klasicky ve výfuku, v karbci, nebo také v řídicí jednotce (obvykle při překročení mezních otáček začne dávat jen každou druhou jiskru), což bývá někdy tvrdý oříšek.

Podobně se mi pár let zpátky dostala do rukou XV535, která se při přidání víc jak 2/3 plynu začala dusit asi jako když se zapne sytič u teplého motoru a nepřesáhla 85 - 90km/h. Pokud jsem držel plyn těsně pod touto hranicí, motorka se rozjela i na 105km/h. Zkoušel jsem prvně přehodit TCI ze své mašiny, ale to se nijak neprojevilo, takže chyba musela být jasně v karbcích.
Motorku ale záhy na to jeden chlap koupil, že prý si to už vyrychtuje, takže bohužel už jsem neměl čas bádat a nevím tedy, čím to přesně bylo.

Omezovač rychlosti

20.11.2012 v 08:51 | Nahoru | #4
Jde ti tam dost benzinu? Necistota v palivovem systemu, v karburatoru

Naposledy editováno 20.11.2012 08:51:55

1 reakcí na tento příspěvek Omezovač rychlosti

20.11.2012 v 09:00 | Nahoru | #5
JE TO REBEL

Omezovač rychlosti

20.11.2012 v 11:29 | Nahoru | #6
Jak píše JMK, 70 je fakt žalostně málo. Ten stroj má na víc, tedy za předpokladu, že nevážíš tunu Jezdil jsem za normálně zatíženou Yamahou XV125 která se vyškrabala lehce pod kilčo na rovince, Rebel by měl mít maximálku ještě o chlup víc.

Omezovač rychlosti

20.11.2012 v 15:47 | Nahoru | #7
Rebel je sice jen 125ccm, ale jezdí moc dobře. 80 do kopce rozhodně není mimo realitu a na rovince to tlačí přes stovku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Omezovač rychlosti

20.11.2012 v 16:01 | Nahoru | #8
DemolitionDave> dva vojáky zranil a jednoho zesměšnil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Omezovač rychlosti

20.11.2012 v 16:56 | Nahoru | #9
HornisGSX> I prrrd, velebnosti. Tři težce zranil, dva zhmoždil... a jednoho... ze-směš-nil.

(reakce na) Omezovač rychlosti

20.11.2012 v 17:01 | Nahoru | #10
J.M.K.> jojo na ty tři mrzáky jsem pozapoměl

1 reakcí na tento příspěvek Omezovač rychlosti

20.11.2012 v 21:18 | Nahoru | #11
Vzduchový filtr je tam ani ne 500 km zlepšilo se to , ale ne o moc spíš mi o hodně klesla spotřeba ale výkon nijak , no před tím majitel mám takový dojem že to přitáhnul z německa... Zkusím to dát tady jednomu chlapovi co se v tom dobře vyzná a uvidíme a ještě to že mi ta motorka občas hulí jak dvoutakt a je cítit olej , co to může být? gufera na ventilech? nebo něco jiného?

(reakce na) Omezovač rychlosti

20.11.2012 v 22:40 | Nahoru | #12
Švícárek> Pokud za studena hulí, je to ještě v normě, ale pokud hulí i po zahřátí, tak to budou bud gufera nebo ještě kroužky. Modívej se ještě na karbec, třeba ho máš jen zasviněnej nebo máš přicpanou trysku.

Omezovač rychlosti

20.11.2012 v 23:38 | Nahoru | #13
Záleží na tom, jakou barvu kouř má... když kouří modře, jde o spalování oleje, tedy mohou být vadné koužky, nebo gufera na ventilech. Pokud kouří černě, vypadá to na bohatou směs, popř. rozhozený předstih (to by ale v tomto případě mohlo být snad jen pootočením rotoru magneta). Bílý kouř může u vodou chlazeného motoru znamenat vadné těsnění pod hlavou, prasklou hlavu nebo válec, ale jinak je to normální u studeného motoru (resp. neprohřátých výfuků), ale za současných teplot může motor slabě kouřit stále a je to normální.

Rebel by dle továrních údajů měl zvládnout 90 - 95km/h a jestli je dovezen z Němec, určitě bude v souladu s tamějšími předpisy uškrcen tak, aby nepřesáhl 80km/h. Mohou být podložky škrtící průřez v místech napojení výfukových svodů na hlavu, to samé mezi karbci a hlavou, v karbcích samotných mohou být úpravy (výřezy v šoupátku, jiné trysky) a také může být omezení otáček v jednotce zapalování, jak jsem zmínil výše. Leckdy je tam těch prvků víc najednou a často se stane, že někdo jen vyháže podložky, ale už neupraví seřízení karbců, což potom způsobí podobné chování.

1 reakcí na tento příspěvek Omezovač rychlosti

23.11.2012 v 07:28 | Nahoru | #14
No řekl bych že to je spíše bílej ale já nemám vodou chlazený motor tak to může znamenat co? hulí to spíš za studena a nebo když stojím a vytočím to , nebo když za mnou někdo jede tak říkají že je ode mě cítit olej takže to bude spalovat asi olej. Nu a k tomu omezovači , zkusím sundat výfuky a můžu se zeptat jak to má dyžtak vypadat nebo to mám raději přenechat někomu šikovnějšímu ?

(reakce na) Omezovač rychlosti

23.11.2012 v 08:52 | Nahoru | #15
Švícárek> Bílý kouř je teď za studena nebo změně normálka, je moc vlhko. Pokud ale cítíš olej (modrý kouř, odstín od slabé skoro bílé po ala lokomotiva je jen podle množství oleje) nejlépe poznáš si tam dej za výfuk papír a uvidíš co se na něm chytne kromě sazí, jestli budou i olejové skvrny.

Pokud by hulil olej jen po přidání, při prudké akceleraci, při řazení, ale minimum v klidu a nemáš ani olej v airboxu, tak budou spíš zteřelá gufera.

Naposledy editováno 23.11.2012 08:54:01

Omezovač rychlosti

23.11.2012 v 20:11 | Nahoru | #16
Dobře vyzkouším , díky :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rebel 125 základní nastavení karb K... Honda CA 125 Rebel Pišta2509 1 5.5.2024 v 18:59 JwKS_Pavel
AltmanMoto - zkušenosti Honda CA 125 Rebel rob456 10 23.3.2024 v 14:29 H-D82
Omezení výkonu pro 125 ve Švýcarsku... Honda CA 125 Rebel Silničan 15 21.1.2024 v 22:52 Slávek-TDM
Výměna výfuku u Hondy Rebela CA125 Honda CA 125 Rebel attimoto 16 24.12.2023 v 11:34 RunDr
Choppery 125ccm Yamaha XV 125 Virago, Yamaha XVS 125 DragStar, Suzuk... Danda01 4 13.9.2023 v 12:39 Romansan


TOPlist