1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Viskozita a její změna
Ozzy_ píše: 10W oznacuje cerpatelnost za studena/nizkych teplot. 50 oznacuje viskuzitu pri pracovni teplote. TZN za provozu by se mela 10W50, 15W50 i 20W50 chovat naprosto shodne.
nechová, maj i jinou viskozitu za tepla.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Viskozita a její změna
Stev píše: nechová, maj i jinou viskozitu za tepla.
ne, 50 ma stejnou viskozitu (stejny rozsah) at je W co chce. A opacne.
Viskozita motorových olejů
V ramci rosahu pro SAE 50 se samozrejme mohou lisit ale jen v ramci rozsahu ktery pro sae 50 existuje.
Naposledy editováno 15.11.2012 12:21:44
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1186, 1187] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35584 | Dnes v 14:24 oxygen |
Chcípání na volnoběh a má trhavý pr... Benelli TNT 1130 | Temue | 13 | 15.4.2024 v 08:10 karolzgalanty |
Těsnění pod víčkem nádrže Triumph Daytona 675 | TheCorpse | 2 | 7.4.2023 v 14:35 eda |
Potřebuji poradit Triumph Daytona 675 | tonyyzf125 | 15 | 21.8.2020 v 19:56 SuperSic58 |
Elektronické odvzušnění brz Triumph Daytona 675 | nicooo | 8 | 27.5.2020 v 14:53 nicooo |