Stalo se tohle už někomu z Vás, co myslíte že to může být a jak nákladná může být úřípadná oprava?
Předem díky za rady!!!
Omlouvám se za OT, ale tady jsem se vždycky dostal pomoci, tak věřím že i v případě auta tomu nebude jinak, už si nevím rady.
Uzavřeno 11.11.2012 v 09:08 uživatelem Blesk90
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Může mi někdo pomoci s naftovým fordem?
KubaLC8 píše: jezisi ty ses vocas jak daleko vidis.
1. nema TDCI ale TDDI, zajiste vis jaky jsou mezi tim rozdily, takze i budes vede to, ze TDDI neni commonrail tudiz neni tak moc nachylny na kvalitu nafty.
2. na spolehlivost fordu jsi prisel sam nebo sis to vymyslel u piva?
a ty si ocas co neumí číst!
1.sem psal: nevím jak toto (myšleno tddi)
a o kvalitě nafty nebyla řeč
2.vlastní zkušenost 3x Ford a z toho 2x dízl a vždy na p.ču!
poslední kapkou byl Focus(2005)
1/2 roku po koupi ve 150tis vstřiky kaput to je 1/3 ceny auta.
Pak spojka a čerpadlo na servo,pak se rozletí nové rozvody dělaný v Auto palace-no to mě může vykouřit taková jepka
ani rok sem ho neměl a šel.
holt mám smůlu a Rogerer stěstí,že všechny povedený Fordy má on.
1 reakcí na tento příspěvek Může mi někdo pomoci s naftovým fordem?
1 reakcí na tento příspěvek Může mi někdo pomoci s naftovým fordem?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Může mi někdo pomoci s naftovým fordem?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Může mi někdo pomoci s naftovým fordem?
Mandela píše: a ty si ocas co neumí číst!
1.sem psal: nevím jak toto (myšleno tddi)
a o kvalitě nafty nebyla řeč
2.vlastní zkušenost 3x Ford a z toho 2x dízl a vždy na p.ču!
poslední kapkou byl Focus(2005)
1/2 roku po koupi ve 150tis vstřiky kaput to je 1/3 ceny auta.
Pak spojka a čerpadlo na servo,pak se rozletí nové rozvody dělaný v Auto palace-no to mě může vykouřit taková jepka
ani rok sem ho neměl a šel.
holt mám smůlu a Rogerer stěstí,že všechny povedený Fordy má on .
Promiň, ale asi si mě pleteš. Já Forda nemám a doufám, že ani mít nebudu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Může mi někdo pomoci s naftovým fordem?
Blesk90 píše: fomachrom> měl jsem stejný problém, koupil jsem na vrakáči jetý za 100Kč oba a byl klid
na to se neptám ptám se zda má vliv počet zubů na těch kroužkách už mě to auto začíná docela vytáčet tak se nedivte že jsem poněkud rozčílený
KubaLC8 píše: jezisi ty ses vocas jak daleko vidis.
1. nema TDCI ale TDDI, zajiste vis jaky jsou mezi tim rozdily, takze i budes vede to, ze TDDI neni commonrail tudiz neni tak moc nachylny na kvalitu nafty.
2. na spolehlivost fordu jsi prisel sam nebo sis to vymyslel u piva?
fordem tam, vlakem zpět
Ta jednotka se nad urcitou rychlost proste uz nedopocita.
Muze ti to klido i pribrzdovat protiprokluzem, ten funguje na stejny snimace jako ABS.
Proto se na ty mrnavy dojezdovy kola lepej nalepky s maximalni rychlosti.
Mám taky jeden Ford Focus automat r.v.2000 a jsem nadmíru spokojen najeto 200tis a měněny jen spotřebáky,olej,filtr,brzdy.
Manželce jsem koupil Opla a co jsem do toho vrazil peněz tak bych měl za to nové auto,kolega si koupil BMW 525tds pořizovací cena cca70 opravy dalších 60 a není konec a sebevražda,další kolega Renault Espace ted oprava 40tisKč,ale je to taky ropák.
Nikdy bych nechtěl ropu ikdyž mám docela slušnou možnost se zásobit a tím jezdit zadarmo,ale ropa patří akorát do trucku s kterým jezdím,doma zásadně benzín.
Další auto které pořídím ženské bude Renault Thalie v benzínu najezdí s tím prd a za tu cenu jiné nové auto nekoupím a min na 5 let pokoj
Jinak jediná spolehlivá nafta je prehistorický SDI od VW group.
Abych se vrátil k tomu TDDI tak doporučuju něco v tomto smyslu:
P.S. držim palce ať je to nějaká "renaultovina" a ať zase šlape
zatim asi nejlepší ford o kterým vím tak je vozidlo který když bylo dva roky starý tak chtělo mezi intervalama celou litrovku oleja. jinak fungoval normálně
Naposledy editováno 11.11.2012 09:06:09