globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bohatost směsi
7.11.2012 v 23:28
Ahoj.Dnes jsem se rozhodl že seřídím podtlaky na xj kterého jsem asi tři měsíce vlastníkem.Po výměně jehel karburátoru,o-kroužků mosaz. sedel a dalších drobností jako je seřízení hladin karbeců myslím že celkem logický krok.
Před tím jsem se ještě rozhodl zkontrolovat nastavení bohatosti směsy.Otáčím šroubovákem a počítám a dotedˇ dost nechápu.Vezmu to zleva doprava 1-šroubek vyšroubovaný skoro ze závitu,2-šroubek zašroubovaný nadoraz,3-zašroubovaný nadoraz,4-7-otočení od zašroubování nadoraz!!!
Existuje nějaké asponˇ trochu logické vysvětlení pro takové nastavení?Nebo byl předchozí mechanik pacientem Bohnické léčebny???
Podle mých zdrojů je základní nastavení 2a půl otáčky nazpět od zašroubovaného šroubku bohatosti směsy.Což jsem i provedl.
Jinak podtlaky dopadly docela dobře během 20minut tři válce stejně a jeden mírně nad.K tomu se ale vrátím někde ve vytápěné garáži.





Naposledy editováno 14.08.2015 22:34:42

1 reakcí na tento příspěvek Bohatost směsi

8.11.2012 v 00:02 | Nahoru | #1
...i

Bohatost směsi

8.11.2012 v 02:38 | Nahoru | #2
A jak to jelo kdyz byla smes tak nastelovana,,v pohode??? to se mi nezda,,kazdej karbec by mel byt naladenej a vystelovanej (vybalancovanej) stejne aby to slapalo jak ma..aspon podle me teda.

1 reakcí na tento příspěvek Bohatost směsi

8.11.2012 v 06:52 | Nahoru | #3
Nejen predchozi mechanYk, ale i autor prispevku, kery pise o bohatosti smesY jsou zrejme Mgr, MSc.!

Je zahimave, jak forum za posledni dva, tri roky upada.

Bohatost směsi

8.11.2012 v 09:15 | Nahoru | #4
Zakladni nastaveni je vychozi krok pro ladeni. U 4 karburatoru to ladit bez lambdy je dost zdlouhava prace bez jasneho vysledku.
Jinak proc to mohlo bejt takhle rozjety: bud blbe serizeny podtlaky a pak se to nekdo snazil seridit nebo si stim proste nekdo neznalej hral.

Bohatost směsi

8.11.2012 v 10:44 | Nahoru | #5
Bylo to rozhašený.V létě jsem měl problém studenou mašinu natočit a dnes ráno to chytlo nadrc.
Jestli někdo nemohl srovnat podtlaky nevím ale tedˇ je srovnat zas tak velký problém nebyl.
Očistím svíčky a po najetí nějakých km to příp. upravím podle toho jak budou vypadat.

(reakce na) Bohatost směsi

8.11.2012 v 11:06 | Nahoru | #6
pesastor> Zahimave to teda je po pěti panácích a 12h práce prostě píšu blbosti

Bohatost směsi

8.11.2012 v 11:06 | Nahoru | #7
napiš na www.yamaha-xj.net/ borci Ti poradí ohledně XJ mnohé

Naposledy editováno 08.11.2012 11:07:52

1 reakcí na tento příspěvek Bohatost směsi

Skvělá odpověď, děkuji! 8.11.2012 v 12:56 | Nahoru | #8
mam tu samou motorku co ty a taky nedavno pred letem jsem stim laboroval. pozor xj nema vsechny trysky stejny. a podle toho se odviji i nastaveni bohatosti. proto vsude jina poloha sroubku... mrkni do mojeho vlakna. pilot screw

Naposledy editováno 08.11.2012 12:59:22

1 reakcí na tento příspěvek Bohatost směsi

8.11.2012 v 13:07 | Nahoru | #9
motomiro--- to fakt???? to proc ma jiny trysky ?????? nikdy sem teda xj nemel ,ale podle me by kazdej valec mel dostat stejnou smes ,,tak proc jiny trysky??

1 reakcí na tento příspěvek Bohatost směsi

8.11.2012 v 13:58 | Nahoru | #10
Na yamaha xj netu je forum o ničem málo kdy tam někdo odepíše.Ale jinak dík občas tam mrkne někdo kdo tomu rozumí.Jak říkám uvidím jak to projedu podle svíček.Zatím je to ale lepší než jak jsem to koupil.Navíc kdyby to tedˇ bylo špatně myslím že bych to poznal na podtlacích.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bohatost směsi

8.11.2012 v 14:10 | Nahoru | #11
motomiro> JJ zajímavé.V jakém stavu máš gumové sací hrdla mezi karbcema a válcem?Nesaje to náhodou falešný vzduch?Já jsem je vyměnil jako první věc po tom co jsem ty splašené trubky přivezl.

(reakce na) Bohatost směsi

8.11.2012 v 14:44 | Nahoru | #12
SuperPivis> jo to je fakt. proc ? kvuli kw. napr fj 600 je ten samy motor a ma je vsechny stejny....stahni manual tady z fora a uvidis...je to tam rozepsany..

(reakce na) Bohatost směsi

8.11.2012 v 14:48 | Nahoru | #13

Jirka4137 píše: Na yamaha xj netu je forum o ničem málo kdy tam někdo odepíše.



Jo to máš pravdu. Ono to vypadá jako velké fórum, ale majitelů XJ je tam už jen málo. A majitelů toho modelu co máš ty tam bylo málo i v dobách největší slávy fóra....

1 reakcí na tento příspěvek Bohatost směsi

8.11.2012 v 15:09 | Nahoru | #14
Trosku mi přijde ze se tu motaj dohromady šrouby na nastaveni volnobezne směsi a synchronizace, oboje něco úplne jiného.

Co se týká jiných trysek tak jde o to ze u řadového ctyrvalce se dva vnitrni valce hůř chladi a dává se jim proto bohatší směs. U v2 (ne guzzi/bmw))je to podobne, tam se hůř chladi zase zadni válec

Ad nastavení sroubku, bez speciálního vybaveni témeř nemožné vyladit ideálně, proto se tam nastavuje něco podle manuálu, lidi se zkusenostma tam dokážou natočit něco "podle ucha"

(reakce na) Bohatost směsi

8.11.2012 v 15:43 | Nahoru | #15
assassin> mas pravdu,ja ladil asi mesic. od zakladniho nastaveni jsem vychazel a vzdy po delsi jizde kontroloval svicky a taky podle ucha...

(reakce na) Bohatost směsi

8.11.2012 v 15:45 | Nahoru | #16
Jirka4137> priruby mam popraskany ale opravil jsem to po svem... mam to otestovany jizdou na slovensko a vse v pohode. jasny chtelo by to novy ale prachy...

1 reakcí na tento příspěvek Bohatost směsi

8.11.2012 v 17:15 | Nahoru | #17
Njn ono je možná lepší do toho nevrážet.Já jsem to vzal za 14tis tak mě to tolik nebolelo.
Jinak když to jelo tak nebyl problém jet 200km/h jen ta spotřeba a starty trochu mimo.
Na každé motce co jsem měl jsem musel dělat podvozek tak tady jsem se pustil do karburátorů.
Ty prostřední válce lehce obohatím asi o půl otočky zpět.Staré XJ je ergonomicky celkem fajn strojek jediné co mi vadí že budu muset co 12tisíc dělat seřízení ventilů.
Motorku jsem bral s tím že když vydrží 2 sezony tak se za ty prachy zaplatila.Přes zimu ještě vyměním všechny brz.desky a poopravím lak.Jinak to vypadá že jestli ji nepoložím tak mě přežije.

(reakce na) Bohatost směsi

8.11.2012 v 17:22 | Nahoru | #18
banda1250> Njn kosti

(reakce na) Bohatost směsi

8.11.2012 v 22:12 | Nahoru | #19
Jirka4137> ta prezije ikdyz ji polozis,je to hodne bytelny stroj. ram rad praska pod hlavnym stojanem,tak ze to temer neni videt. ventyly se ti temer nehou pokud jsou sestelovany v pohode. a co se tyce startovani a klydnejsiho volnobehu tak urcite pomuzou novejsi indukcni civky. ty 30 let stare uz nemaji takovy odpor... ja tam dal z kawasaki zephyr. ono se to jevi pri volnobehu jako chuda smes,ma to nepravidelny chod a clovek hned sahne na karbce. ale je to spatnou jiskrou...

Bohatost směsi

9.11.2012 v 12:44 | Nahoru | #20
Kamarád ji v r.96 rozstřelil o auto a rám dopadl dost mizerně.Podle něj teda.Já myslím že to na cestovní motorku stačí.FZ 750 měla ale rám z obdelníkových profilů a byl znatelně pevnější.
Bourali jsme ve stejnou dobu já na FZ tak vím o čem mluvím.Pán v 405 zapoměl že má blinkry a zrcátka.
Jinak na ty cívky budu myslet.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist