globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd

Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.6.2013 v 17:41 | Nahoru | #1
NOB:Taky často s kolegou řešíme smysl 35kw "levných" Hond řady NC 700.Jen za o něco málo větší spotřebu, kterou u těchto motek v recenzích vychvalují jsem jezdil na těžkém, neaerodynamickém Triumphu Bonnevillovi s 50kw výkonu a skoro 900ccm objemu.A dát 150000 KČ za mašinu, která váží 200kg, stejně jezdí úsporně tak do té stovky a to na hladkých gumách, když téměř totéž zvládne o 50kilo lehčí a výrazně levnější dualsport na hrubém obutí, se kterým může i do terénu...Výhodu mají jen v krouťáku a nosnosti...
Stejně je zajímavé, jak redaktoři motocyklových časáků otočili.Když si otevřu nějaký časopis tak dva roky zpět, tak jak motorka měla míň jak 100koní, tak to byla mašina pro holky, za
čátečníky, rybáře nebo důchodce a teď vychvalují i stroje s třetinovým výkonem ...

P.S.A stejně mně pořád trochu štve, že Honda neudělala CRF 450L, když mohli "ztupit" ostrou 250ku...

Naposledy editováno 01.06.2013 18:38:48

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.6.2013 v 16:52 | Nahoru | #2

intuic píše: NOB:Taky často s kolegou řešíme smysl 35kw "levných" Hond řady NC 700.Jen za o něco málo větší spotřebu, kterou u těchto motek v recenzích vychvalují jsem jezdil na těžkém, neaerodynamickém Triumphu Bonnevillovi s 50kw výkonu a skoro 900ccm objemu.A dát 150000 KČ za mašinu, která váží 200kg, stejně jezdí úsporně tak do té stovky a to na hladkých gumách, když téměř totéž zvládne o 50kilo lehčí a výrazně levnější dualsport na hrubém obutí, se kterým může i do terénu...Výhodu mají jen v krouťáku a nosnosti...
Stejně je zajímavé, jak redaktoři motocyklových časáků otočili.Když si otevřu nějaký časopis tak dva roky zpět, tak jak motorka měla míň jak 100koní, tak to byla mašina pro holky, za
čátečníky, rybáře nebo důchodce a teď vychvalují i stroje s třetinovým výkonem ...

P.S.A stejně mně pořád trochu štve, že Honda neudělala CRF 450L, když mohli "ztupit" ostrou 250ku...



To naše CRFko neni žádná ztupená verze ostrýho endura nebo mx, je to od základu uplně jiná motorka s uplně jinym motorem. Ale 450 verzi tý naší udělat už dávno mohli, asi by byla volba jasná Taky by záleželo na ceně, viděl bych to tak na 130-140 tis. max. Bohužel, je to zatím jen mokrý sen
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist