globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd

Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.12.2012 v 14:59 | Nahoru | #1
Díky Ti za vyčerpávající info
Kolik si vytáh z toho WRka?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.12.2012 v 17:09 | Nahoru | #2
 

SuperSic58 píše: Kolik si vytáh z toho WRka?


Mám v životě rád aspoň malá tajemství, a tak maximálku jsem ani u WR250R ještě nezkoušel...
To vlastně nikdy nedělám ani u aut, ani u motorek. Akorát kdysi v mládí jsme jako kluci samozřejmě zkoušeli, co vytáhneme z fichtla - to jo.

Ale zkusil jsem cvičně (a civilně, bez zaléhávání) něco okolo 130 km/h (130 až 135), samozřejmě byla na špuntech, a ještě měla snahu jet rychleji, kdybych jí povolil uzdu.

Když tak vkládám citaci ze svého příspěvku ve vlákně o WR250R/X:
http://www.motorkari...ft=132014&fid=65

Já osobně se i na té už zajeté WR250R musím krotit a hlídat si tachometr, protože stovka je tam hned.

Při testovací jízdě při koupi té zánovní (ale už zaběhnuté) WR250R jsem na výpadovce z města jel chvílema (než jsem se pořádně podíval na tachometr, jak moc rychle to vlastně jedu) na šestku okolo 120 km/h, a to jsem to přitom pořád spíš jen lechtal a mělo by to stále tendenci slušně zrychlovat. Těm tachometrovým asi 155 km/h u WR250R (dle testu na Motorkářích) bych proto věřil.

Ale v praxi je todle na nic, to už není na dlouhodobou jízdu, rozumné dlouhodobější maximum při delších přesunech bych viděl tak asi okolo těch 115-125 km/h (u endurovitějšího Rka spíš raději tu dolní hranici, u X-motardu na silničních pneumatikách snad až i tu horní hranici). Přece jenom je to jednoválec, člověk tam sedí vysoko a ničím nekrytý (velký odpor vzduchu) a navíc tu WR250R jezdím na špuntech.

Já jsem vysloveně kochací typ, s čoprkrujzerem Honda VT750C4 Shadow jsem jezdil po okreskách tak zhruba do 70-80 km/h, a s nadlitrovým boxerem zhruba do 90-95 km/h (po dálnicích jsem nejezdil).


P.S.
Ve zdejším testu Yamahy WR250R/X
http://www.motorkari...-12501.html?kid=8730
se uvádí, že redaktoři vytáhli z WR250R (na špuntech) tachometrových 155 km/h a z WR250X (na silničních gumách) tachometrových 166 km/h.

P.P.S.
Po osobních zkušenostech s WR250X a WR250R si nemyslím, že by ty údaje v článku byly nějaká motorkářská latina.
 
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist