zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
SuperSic58 píše: Kolik si vytáh z toho WRka?
Mám v životě rád aspoň malá tajemství, a tak maximálku jsem ani u WR250R ještě nezkoušel...
To vlastně nikdy nedělám ani u aut, ani u motorek. Akorát kdysi v mládí jsme jako kluci samozřejmě zkoušeli, co vytáhneme z fichtla - to jo.
Ale zkusil jsem cvičně (a civilně, bez zaléhávání) něco okolo 130 km/h (130 až 135), samozřejmě byla na špuntech, a ještě měla snahu jet rychleji, kdybych jí povolil uzdu.
Když tak vkládám citaci ze svého příspěvku ve vlákně o WR250R/X:
http://www.motorkari...ft=132014&fid=65
Já osobně se i na té už zajeté WR250R musím krotit a hlídat si tachometr, protože stovka je tam hned.
Při testovací jízdě při koupi té zánovní (ale už zaběhnuté) WR250R jsem na výpadovce z města jel chvílema (než jsem se pořádně podíval na tachometr, jak moc rychle to vlastně jedu) na šestku okolo 120 km/h, a to jsem to přitom pořád spíš jen lechtal a mělo by to stále tendenci slušně zrychlovat. Těm tachometrovým asi 155 km/h u WR250R (dle testu na Motorkářích) bych proto věřil.
Ale v praxi je todle na nic, to už není na dlouhodobou jízdu, rozumné dlouhodobější maximum při delších přesunech bych viděl tak asi okolo těch 115-125 km/h (u endurovitějšího Rka spíš raději tu dolní hranici, u X-motardu na silničních pneumatikách snad až i tu horní hranici). Přece jenom je to jednoválec, člověk tam sedí vysoko a ničím nekrytý (velký odpor vzduchu) a navíc tu WR250R jezdím na špuntech.
Já jsem vysloveně kochací typ, s čoprkrujzerem Honda VT750C4 Shadow jsem jezdil po okreskách tak zhruba do 70-80 km/h, a s nadlitrovým boxerem zhruba do 90-95 km/h (po dálnicích jsem nejezdil).
P.S.
Ve zdejším testu Yamahy WR250R/X
http://www.motorkari...-12501.html?kid=8730
se uvádí, že redaktoři vytáhli z WR250R (na špuntech) tachometrových 155 km/h a z WR250X (na silničních gumách) tachometrových 166 km/h.
P.P.S.
Po osobních zkušenostech s WR250X a WR250R si nemyslím, že by ty údaje v článku byly nějaká motorkářská latina.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |