bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.6.2023 v 12:37 | Nahoru | #6841

Fic6 píše: Deadman>
Já 4 roky na zpět jsem si taky nikdy nemyslel, že si koupím nějakou dražší moto natož novou. Dodělával se barák a měl jsem menší plat. Teď už se dýchá líp, tak jsem koupil 690, ale zase nebude čas, protože se narodil prcek



Taky jsem to tak měl, zase se na každou jízdu budeš víc těšit. Čas s malýma dětma je potřeba nepromarnit... To už nikdy nevrátíš, ale motorek si koupíš ještě mraky..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.6.2023 v 12:46 | Nahoru | #6842

Palomoto píše: a já mám zamluvenou na Slovensku, ale Rally a jelikož je za cenu Lka, tak ji asi vezmu
PS: na Slovensku jsou nový Lka za cca 130tis. Kč, tak nám tady dávají prodejci pěkně do palice



Tak dej pak vědět jak se ti na ní jezdí... Já jsem po Poladění podvozku a namontování doplňků velice spokojen. Jediný,tak by to chtělo někdy trochu vyšší výkon. Myslím na silnici, v terénu mi výkon stačí

Naposledy editováno 15.06.2023 12:48:52

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.6.2023 v 16:39 | Nahoru | #6843

Fic6 píše: ... ale zase nebude čas, protože se narodil prcek


Tohle už zhruba 9 let mám. Výsledek je, že téměř vůbec necestuji na motorce, což jsme do té doby s manželkou s oblibou dělali. Na motorce už jezdím převážně jen do práce. Přičemž na enduru se ta cesta dá příležitostně spestřit nějakou "zkratkou".
Takže velké motorky nenajezdí už skoro nic, zato malé NX klidně desítku ročně. A podle toho také už vypadá. Proto mi v této životní etapě dává smysl koupit něco jako CRF300L klidně novou, protože ji s manželkou ujezdíme.
Sice by se mi líbilo i cestovní enduro pro dobrodružné výpravy, jako je Tuareg 660, jenže jaký smysl má vypláznout takový balík peněz za motorku, kterou mohu k jejímu účelu využít týden ročně? To si můžu koupit později až děti vyrostou.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.6.2023 v 19:38 | Nahoru | #6844
Deadman> Mám to podobně a proto si držím jawku doma. Zrovna dnes jsem ji přemodifikoval na cestu (měl jsem ji do terénu) Drapák a pastorek o 2z. menší a jezdili jsme na ni ve 4 po okolních loukách a lesích Jawka je brutální UNI. Dost mě o tom přesvědčila v terénu... Pořídil jsem KLX a dá se jet více terén a mladí už se posunuli na PWčka (50 a 80) a drandíme už spolu a je to príma, ale toho času teda moc není. Ale, jak píšeš než vypláznout balík za motorku a využít ji jeden týden v roce je kravina. A proto se dá např. v hondě půjčit motorka na týden. Chtěj teda dost, ale furt se to vyplatí než si ji kupovat aby stála celý rok v garáži. A tu cestu si užiješ úplně stejně, jako na svojí + si vyzkoušíš to po čem toužíš a třeba ti to ukáže, že by sis to nekoupil apod. A pokud stejně dobré přátelé jako já, tak ti na víkend motorku půjčí, což je super!

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.6.2023 v 08:37 | Nahoru | #6845
Nová věc není špatná. Vždycky jsem byl taky zastáncem ojetin, že to nemá cenu, ale koupil jsem 2017 nové Sandero jako druhý povoz a nakonec je z něj dnes auto se kterým mám najeto nejvíc km :D. Nedám na něj dopustit, sice musím jezdit v kápi, aby mě nikdo neviděl v Dacii, ale ten pocit, kdy prostě od novoty neřešíš žádný skrytý problémy je k nezaplacení. A musím říct, že je to zatím ultraspolehlivé auto. Měním jen olej, filtry, 1 žárovku, 1x svíčky a dvoje přední destičky, jedny spodní čepy ramen vpředu a jednou rozhýbání zadních brzd. Teď bude mít najeto 90 000.

Stejný to bylo s Hondou CRF250. Už ji sice nemám, ale je to fajn odjet si na novém stroji. Navíc CRFo je taky velkej držák. A aktuálně je na prodej zase

https://motorky.bazo...nda-crf250l-2018.php

Jinak Tuareg 660 se mi taky líbí a chvíli mě lákala koupě. Ale přesně jak píše smrťák, neujezdil bych to. Mám problém najet 1000 km na těch 250 co mám. Takže jsem se rozhodl, že si je aspoň na víkend půjčím a v finále mě to vyjde levněji než si ji koupit, najet 2000 za 3 roky a pak ji prodat se ztrátou.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.6.2023 v 09:29 | Nahoru | #6846
Fyro> jo děti na prvním místě

Deadman> mě cestování na motorce naštěstí moc nechytlo, asi proto, že jsem nikdy neměl velké cestovní moto a taky, že rádi chodíme se ženou po horách a pod. a to se v motohadrech dělá těžko. Teď navíc dítě a pes. No máme problém se nacpat do Ovce v kombi s rakví .
Já jsem si oblíbil cestování na moto ve formě offroad moto vandru. TCT komplet projeta. Ukrajinu jsme dali po ose. V budoucnu je v plánu Bosna a pak Rumunsko, tam ale s moto na vozíku.

Jak tady píšete s půjčením velkých moto, tak souhlas. Je to sice raketa , ale když si člověk spočítá co stojí gumy, servis a pojištění, tak to nakonec tak hrozné není.

3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.6.2023 v 13:50 | Nahoru | #6847
Tak už jí mám Najel jsem 4km....


Zadní předpětí přitažené na max. a stejně je to měkké.... Asi dle očekávání.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.6.2023 v 13:54 | Nahoru | #6848
Slávek-TDM> Paráda,ať dělá jen radost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.6.2023 v 14:21 | Nahoru | #6849
Slávek-TDM> Dali ti alespoň přívešek na klíče?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.6.2023 v 15:08 | Nahoru | #6850

Krautkopf píše: Slávek-TDM> Dali ti alespoň přívešek na klíče?

Ani prd

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.6.2023 v 15:42 | Nahoru | #6851
Předpokládám, že šedivou ještě nikdo nemá...

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.6.2023 v 15:43 | Nahoru | #6852
zdarec borci, nechci to tu hodinu pročítat, je tady toho mnoho,...CRF250L rok 2019 - pořád platí že olej 10w30 nebo jezdíte i 10w40? předpokládám že Motul 5100 bude dostačující, filtr HF103?? Nějaké postřehy?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.6.2023 v 17:30 | Nahoru | #6853
Rischwon> U motoru s ojnicí na válečkových ložiskách je viskozita celkem fuk.
Pořád je to motor vyvinutý v roce 2010 pro CBR250R od modelu 2011. Spalovací prostor si údajně vypůjčili od tehdejší CBR1000RR.
Požadavky na olej bych hledal v té době.
Honda bude pro každý model doporučovat jednotný olej, co ten rok leje do všeho. Stejně jako u aut, kde servis má pumpu na olej ze sudu, který leje do všeho, co jim tam přijede.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.6.2023 v 18:20 | Nahoru | #6854

ondrej-ek píše: Předpokládám, že šedivou ještě nikdo nemá...


Podle prodejce u Bartyzala ty sedivy jsou problem a prijdou buhvikdy... Cerveny tento mesic dostali 4ks (vsechny jsou prodany...)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.6.2023 v 19:38 | Nahoru | #6855
Slávek-TDM> gratulujem a nech ti slúži, je to paráda.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.6.2023 v 20:49 | Nahoru | #6856
krokoš> diky, parada to je, ale tlumice pujdou na radu jako prvni....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.6.2023 v 20:57 | Nahoru | #6857
Deadman> hele na ježdění se ženou to CRF fakt není dobrý - tvrdý sedlo je ještě oukej, ale poloha stupacek je strašně nahoře a blízko k těm jezdcovym. Výsledek je dost nesnesitelná poloha podobná dřepu při sraní v lese a když už to spolujezdec podstoupí, bude ti špičkama okopavat lýtka.
A to se ženou nejsme ani abnormalne velcí ani tlustí. Chvíli jsem uvažoval o vyrobení mezikusu, co by držel stupny, ale nedošlo k tomu - když ve dvou, tak jsme brali jinou motorku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.6.2023 v 21:22 | Nahoru | #6858
callowsick> My ale se ženou nikdy nejezdíme na jedné motorce spolu. Jeden den na ni jedu já, jiný den na ni jede ona. Pokud už jedeme oba, tak vytáhnu z garáže ještě nějakou další motorku. Motorka je pro jednoho.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.6.2023 v 21:33 | Nahoru | #6859
Deadman> aha, to potom jo

3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.6.2023 v 09:48 | Nahoru | #6860
Dají se na Wr250R koupit plasty v druhovýrobě?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.6.2023 v 17:15 | Nahoru | #6861
JiriBN> polisport, UFO nebo Acerbis. Asi zalezi na roku vyroby co se na to da sehnat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.6.2023 v 15:51 | Nahoru | #6862
JiriBN> absolutně NE. Nic takového bohužel neexistuje. Přední blatnik a možna masku světla bys nahradil výše zmíněným na jiné enduro. Zbytek nemáš šanci. Jen original.

Maska a i ten blatník ještě vyjde na "normální" peníze a jde sehnat. Zbytek už stojí celkem dost. Vůbec nechápu důvod. Vzhledem k výrobě do nedávného roku a i počtu těch strojů. Nemyslim u nás.

Naposledy editováno 18.06.2023 15:54:31

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.6.2023 v 20:51 | Nahoru | #6863
cong156> ano bohužel. Počítal jsem to na komplet se světlem to myslím bylo skoro 20000. Za lidovku :D.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.6.2023 v 12:35 | Nahoru | #6864
JiriBN> 4 roky zpět jsem ji prodal, ale vím že tehdá šli sehnat plasty pouze origo, které jsou bohužel dost drahé,..

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.6.2023 v 21:03 | Nahoru | #6865
Tak jsem pořídil podvozek od Hyperpro a momentálně řeším nastavení Sagu u centrálního tlumiče. sag píšou 25 +- 5 mm ale za boha se nemůžu na tuto hodnotu výpočtem dostat ? stále jsem nějakých 70mm. Když to vezmu 70mm je nějakých 29% +- z celkového zatížení tlumiče, což je správně pokud to dobře chápu ? Díky

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.6.2023 v 21:32 | Nahoru | #6866
kObzZy> 25 mm má poklesnout samotná motorka bez jezdce a pak cca 80 mm s jezdcem. Protože tuhost měnit nemůžeš, je pro tebe důležité těch 20-30 mm bez jezdce. Zkus obě nastavení - s větším předpětím bude zadek víc nakopávat a strmější řízení nebude tak stabilní. S menším předpětím 30 mm se bude zdát zadek houpavější.

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.6.2023 v 18:32 | Nahoru | #6867
Šedý CRF300 už jsou, https://www.autosco...order_bucket=unknown
akorát ta cenovka není moc super...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.6.2023 v 18:41 | Nahoru | #6868

karelsychra píše: Šedý CRF300 už jsou, https://www.autosco...order_bucket=unknown
akorát ta cenovka není moc super...



Ve čtvrtek si mám šedou vyzvednout. Čekačka 6 měsíců a týden

Naposledy editováno 20.06.2023 18:41:54

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.6.2023 v 21:43 | Nahoru | #6869

karelsychra píše: Šedý CRF300 už jsou, https://www.autosco...order_bucket=unknown
akorát ta cenovka není moc super...


6300 EUR je v Německu normální cena CRF300L bez ohledu na barvu. Z tama se je vozit nevyplatí.

HaroldENG píše: Ve čtvrtek si mám šedou vyzvednout. Čekačka 6 měsíců a týden


Gratuluji.
Takže když bych si ji objednal v září, mohla by být v březnu. To je skoro jako plánovat těhotenství.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.6.2023 v 22:35 | Nahoru | #6870

HaroldENG píše: Ve čtvrtek si mám šedou vyzvednout. Čekačka 6 měsíců a týden



jestli do Velsbike, tak se prosimtě zeptej na mojí, objednával sem ji v lednu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist