globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.2.2022 v 08:08 | Nahoru | #5431

Boryšumí píše: Toho bych bral, kdyby komentoval zabíjačku.



Tak to mě rozsekalo :D máš pravdu

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.2.2022 v 08:54 | Nahoru | #5432
Včera jsem se byl po dlouhé době projet. Držák mobilu s plexi fungují dobře. Celkem mě překvapil rozdíl chování v pomalých rychlostech. Ta váha 1 kg je docela znát když je to umístěno tak vysoko.
Jinak projížďka super, ani nebylo tak mokro jak jsem si myslel. Zpočátku jsem jel pomaleji, ať se po delší době otrkám, a pak jsem přidal a zjistil jsem, že to líp drží ve vyšším tempu. Asi se ty gumy víc čistí.
Do kopců a v bahně celkem chybí výkon. Bože ať se už někdo vytasí se 4kilem.
Za 2h ujeto cca 90 km z toho 35 po cestě. Úsměv od ucha k uchu .



1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.2.2022 v 10:01 | Nahoru | #5433
Vypadá krásně jako celek a s těmi všemi úpravami to musí i dobře fungovat. Jo ty špalky vypadaj už od pohledu, že se snadno vyčistí. Jaký rozměr má ta zadní pneu, 110/100?

edit:
jinak se mi nezdá, že by to 1 kg nahoře bylo až tak znát na té ovladatelnosti. To kilo tam mívám taky, když si dám mobil na řidítka a k tomu do brašny ještě šrajtofli a pití.

Naposledy editováno 11.02.2022 10:05:11

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.2.2022 v 10:28 | Nahoru | #5434
CB600> Díky. Jo myslím že to je 110/100.
Ze začátku jak jsem na to sedl tak mi to přišlo jako dost velký rozdíl, ale hlavně v pomalé rychlosti a trialech kde člověk manipuluje s motorkou. Ke konci jak jsem jel šotoliny, tak mi to už vůbec nepřišlo.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.2.2022 v 10:58 | Nahoru | #5435
A rozměrově v pohodě, neškrtá o ten blatníček nebo tak? Mohl bys prosím mrknout přesně na ten rozměr a případně potvrdit?
Jo a fotky fakt super - jak z katalogu. Jen škoda, že ty blatery nejsou červené nebo alespoň černé, pak by to byla úplná designovka.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.2.2022 v 16:57 | Nahoru | #5436


Včera jsem se byl projet na trať. Při cestě zpátky, kolem půl páté, jsem blikl jednu fotku a hurá domů.
Potkal jsem mezi poli jednu Hondu CRM... Takže po dlouhé době jsem mezi poli nejezdil sám. No hurá

Doma mě čekalo překvapení, že jsem ulomil čínský gumový blinkr.



Nic, co by sekundové lepidlo nevyřešilo. Jen se utrhla průchodka na kabely z gumy.

Naposledy editováno 11.02.2022 17:39:02

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.2.2022 v 17:33 | Nahoru | #5437
CB600> rozměry jsou těch 110/100, nikde to neskrta, je tam cca 2 cm mezera mezi lízátkem a pneu.
Blastry mi zbyly z Drzta, tak jsou modré. Aspoň že je trochu modré na tom polepu, tak to není úplně mimo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.2.2022 v 17:48 | Nahoru | #5438
Libor46> vypadá to že mám stejné , tři se mi samovolně uklepali. Je na hovno, že když ten blinkr utahujes, tak se opře jen o tu gumu a pak to má tendenci se urvat protože to je pořád v presu. Doporučuju koupit tenké matky a našroubovat je jako první aby se při dotáhnutí opřely o plast. Asi to není srozumitelné, tak sorry.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.2.2022 v 18:20 | Nahoru | #5439
Fic6> chápu, to je dobrý nápad...
Jestli urvu další, tak to tak udělám.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.2.2022 v 19:26 | Nahoru | #5440
Fic, díkys. S tím vzorkem se to snad konečně začne chovat i jako terenní motorka a ne tak jen vypadat

EDIT, jo a ještě ta přední je předpokládám 90/90?

Naposledy editováno 12.02.2022 19:43:08

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.2.2022 v 21:15 | Nahoru | #5441
CB600> Já mám ve předu 90/90 R21 a v zadu 120/90 R18. Taky se to tam vlezlo.... Můžeš se mrknout na foto např #5436

Jen podotknu, že Michelin tracker 120/90 R18 má šířku přes špunty 133mm

Viz:


Naposledy editováno 12.02.2022 21:22:46

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.2.2022 v 20:59 | Nahoru | #5442
Byla volná chvíle, tak jsem trochu blbnul s plastem Aneb Rally věž za pár peněz, kus plastu a pásovina ze starých háků na okapy Tak nějak od oka, neni to úplně rovný a přesný, ale za pokus to stálo, chvíli s tim zkusim pojezdit
Ještě koupim ledvinku u asiata ve večerce a dam jí za tu masku, vzniklo tam hezký místo, takže využiju na nějakou drobnost

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.2.2022 v 07:27 | Nahoru | #5443
Pajitu66> pěkně , vidím že tento držák telefonu se celkem chytl, protože to má skoro každý druhý (vůbec se nedivím). S tou schránkou na vercajk před motorem jsi už jezdil?? Takhle od oka bych řekl, že při propružení bude kolo dřít o tu schránku, ale možná se to zdá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.2.2022 v 17:57 | Nahoru | #5444
Fic6> jojo, jezdil, byl jsem s tim i na trati a skákal na dorazy a drží to a nepotká se to. Já si to taky myslel, ale když jsem tu schránku měřil, tak jsem si stahnul popruhama tlumiče nadoraz k zemi, abych věděl, jak velkou jí můžu udělat. Nakonec je to docela veliký, celý vodotěsný a vejdou se dovnitř obě duše na předek/zadek

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.2.2022 v 18:25 | Nahoru | #5445
Fic6> Tak mi to připadá, že s tím jezdíš jen do lídlu nakupovat, já vozím jen kreditku

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.2.2022 v 06:55 | Nahoru | #5446
Pajitu66> Tak to potom jo . Jsem se byl nedávno projet s jedním kolegou co má 250 rally a nově si mezi levý a pravý padací rám navařil výztuhu právě v místě kde máš tu chránku a ono se mu to při propružení v terénu potkávalo, tak jsme hned zajeli ke mě a tu trubku vyřezali .

Boryšumí> Fic6> Tak mi to připadá, že s tím jezdíš jen do lídlu nakupovat, já vozím jen kreditku > nebylo to určené pro Pajitu66??

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.2.2022 v 13:50 | Nahoru | #5447
Tak už jsou doma nakonec Trackery. Cenově super - sada za necelý 2400. Pozitivum je i to, že alespoň předek dělají v předpisovém rozměru 80/100. Nechápu, že někdo nemůže udělat něco obdobného i ve 120/80, nebo to alespoň napsat na plášť . Teď už jen někde najít motnpáky

Naposledy editováno 16.02.2022 13:51:34

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.2.2022 v 15:13 | Nahoru | #5448
CB600> co má napsané 80/100? Já mám v TP 3.00 R21 a tím to hasne.

Jinak včera 4 hodiny v sedle a dnes 5.
Dnes jsem si dal krásnou výpravu kolem Vyškova a zpátky.

Beranidlo> použil jsem na zpáteční cestu trasu, kterou jsi mi poslal. Tím ti patří velké díky, moc hezká cesta

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.2.2022 v 16:53 | Nahoru | #5449
CRF300 má v TP 80/100/21 na předku.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.2.2022 v 17:07 | Nahoru | #5450
CB600> Tak to je super. Aspoň na předek můžeš mít povoleny rozměr...
Já jsem cca 2 měsíce nazpět viděl někde na FB příspěvek, že kluk zapisuje rozměry do TP.
Ale už to nemůžu nikde dohledat. Bylo to tuším někde v enduro skupině...
Rád bych nějakým způsobem zapsal něco rozumného do TP. Honda místo toho, aby odpověděla, že to nejde, raději nereaguje vůbec.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.2.2022 v 17:09 | Nahoru | #5451
Tak zkus znovu zapatrat, pokud by bylo možné dozapsat 120/90 a 110/100, tak bych pro nej mel asi kšeft .

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.2.2022 v 17:23 | Nahoru | #5452
CB600> Tak už jsem to našel. Kluk se jmenuje XXXXX (můžu napsat do SZ) je to na marketplacu. Psal jsem mu, údajně to není problém a chce za to 5 tisíc a poslat velkej TP.

Teď otázka, jestli se mi chce někomu posílat techničák...

Naposledy editováno 19.02.2022 06:25:14

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.2.2022 v 17:29 | Nahoru | #5453
Dokonce by to mohl být i místní člen K660S. Zkusím mu napsat SZ.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.2.2022 v 17:30 | Nahoru | #5454
CB600> Napiš a dej vědět... Dost mě to zajímá. Zeptej se na množstevní slevu, třeba nás bude víc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.2.2022 v 19:05 | Nahoru | #5455

Libor46 píše: Libor šestačtyřicítka



Tvůj fichtl vypadá dobře, je vidět, že je zvýšená

Také jsem měl.

Naposledy editováno 17.02.2022 19:09:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.2.2022 v 19:54 | Nahoru | #5456
nokia321> To se povedlo pouze výměnou tlumičů za YSS. Dost se to zvedlo. Teď přemýšlím co se stojanem. Chtělo by to delší, budu ho muset prodloužit. Ale pak může být problém s váhou. Může se při skoku sklopit a vypnout zapalování.
To už se mi párkrát stalo...

A co se tak dívám na foto, tak ti na boku něco chybí

Naposledy editováno 17.02.2022 19:55:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.2.2022 v 20:05 | Nahoru | #5457
Libor46> Tenkrát demontovaný kryt a ladil jsem EJK. Stojan jsem měl prodloužený, rozřízlý vložená trubka s osazením, práškově nalakovaný. Váhově nevím, moc jsem nenajel, než jsem prodal.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.2.2022 v 08:50 | Nahoru | #5458
nokia321> Taky jsem se v něm vrtal. Nakonec jsem našel na netu nastavení, které jsem tam naklikal a zda se mi to dobrý. Nechám tak...
Stojan máš udělaný hezky. Přesně tak jsem si ho chtěl upravit taky. Jen musím dořešit váhu stojanu.
Podívám se na silnější pružiny

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.2.2022 v 08:54 | Nahoru | #5459
Nastavení EJK je elaborát. Naklikané hodnoty co jsem našel jako univerzál byly na prd. Pořád jsem ladil a zkoušel. Nakonec se mi osvědčilo hodně málo přidat v zeleném poli a nasolit až ve žlutém a červeném ještě víc.
Pak při otočení plynu to mělo lepší průběh od spodu. Ale už nevím je to pár let.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.2.2022 v 11:22 | Nahoru | #5460
nokia321> Přesně jak říkáš. Hodnoty, které by měly být na CRF nebyly úplně ideální. Taky jsem přidával. Nějaký kluk na YouTube má hezké video s několika nastaveníma a jedno tam vycházelo nejlíp. Dal jsem to podle něho a konečně jde cítit, že je změna. Hlavně ve vysokých otáčkách nevadá a jede líp.
Tím se taky o trochu zvedla spotřeba, ale na to sere bílý tesák

Naposledy editováno 19.02.2022 06:36:14
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist