*********************************************** JEZDCI NA ČS STROJÍCH ***********************************************
*******************************************************************************************************************************
Fichtljízda za svatomartinskou husou 12.11.2022
10:00 setkání v Týnci nad Sázavou u fabriky Jawa
přesun do Neveklova do restaurace Heřmanka na husu
https://www.rbhermanka.cz/
Akce i pro nefichtl jezdce, avšak s trpělivosti k cestovnímu tempu malých padesátek
Ověřeno u obsluhy v Neveklově, svatomartinské husí menu tento rok bude. Týden před akci bude zamluveno místo podle počtu zájemců.
*******************************************************************************************************************************
PREAMBULE
Obnovené vlákno původně "Jawaři a čezeťáci z Vlašimi a okolí". Původní vlákno bylo založeno v roce 2012 a po asi dvouletém fungování se komunita přelila do sousedního vlákna Jawablázni. To se však v posledních letech po odchodu moderátora a s novými uživateli vydalo jiným, svérázným směrem …
Cílem tohoto vlákna je diskuze o československých strojích ačkoliv o nich již bylo napsáno a prodiskutováno mnoho.. To vše v mezích slušnosti mezi diskutujícími a s respektem k národním motocyklovým značkám bez urážení jejich zakladatelů, konstruktérů, stávajících majitelů apod.
Diskuze mimo téma omezte na minimum a případné rozjeté off topic dialogy přesuňte do osobních zpráv.
Moderátor si vyhrazuje právo mazat hanlivé, urážlivé nebo off topic příspěvky. A to i bez předchozího upozornění.
Uživatelé nerespektující základní pravidla slušnosti budou zablokování.
Elevator
***********************************************************************************************************************************************************************
Naposledy editováno 12.10.2022 08:25:30
1 reakcí na tento příspěvek Jezdci na ČS strojích
Čekali jsme, že vozidla starší 30 let otestovaná na historickou původnost / auta i mota / s bílými značkami budou na STK ( to jako příklad ) jezdit po 5 letech, tak jako vozidla s "V" značkami. To se nestalo.
Máme tady Indiana z roku 1931, má bílé SPZ. Také Fiata z roku 1922, auto staré 101 let. Také s normální SPZ.
Máme tady i Renaulta 19, rok 1990, otestovaného, s "V" značkami.
Pro stát je veteránem se všemi úlevami ten Renault 19. Indian ani Fiat jsou běžnými vozidly, jako třeba měsíc stará Fabia.
Testace na historickou původnost už nic neznamená. I průkazy i histor. původnosti ztratily platnost, pro stát jsou kusem papíru.
Stát chce všechna vozidla starší 30 let dotlačit k tomu, aby je majitelé odhlásili a převedli do registru veteránů, anebo sešrotovali. Tím se sníží věkový průměr vozového parku ČR. A o tom to je. Slova pracovníka MD....
Končím s plevelením, dál jen čs. motocykly.
Milan1963 píše: Jen stručně, nechci toto vlákno "plevelit " nečeskoslovenskými motocyklovými tématy.
Čekali jsme, že vozidla starší 30 let otestovaná na historickou původnost / auta i mota / s bílými značkami budou na STK ( to jako příklad ) jezdit po 5 letech, tak jako vozidla s "V" značkami. To se nestalo.
Máme tady Indiana z roku 1931, má bílé SPZ. Také Fiata z roku 1922, auto staré 101 let. Také s normální SPZ.
Máme tady i Renaulta 19, rok 1990, otestovaného, s "V" značkami.
Pro stát je veteránem se všemi úlevami ten Renault 19. Indian ani Fiat jsou běžnými vozidly, jako třeba měsíc stará Fabia.
Testace na historickou původnost už nic neznamená. I průkazy i histor. původnosti ztratily platnost, pro stát jsou kusem papíru.
Stát chce všechna vozidla starší 30 let dotlačit k tomu, aby je majitelé odhlásili a převedli do registru veteránů, anebo sešrotovali. Tím se sníží věkový průměr vozového parku ČR. A o tom to je. Slova pracovníka MD....
Končím s plevelením, dál jen čs. motocykly.