budu dělat na chopperu technickou a mam obavu, že neprojde. Nemá někdo seznam všeho, co se na motorce kontroluje a s čim už mě vyhoděj?
Moje motorka je teoreticky plně funkční funkčí, ale má několik vad.
1) Jinej motor. Místo 152FMI tam mam 162FMJ, kterej má obsah 150ccm. Na prví pohled se ničim neliší. Číslo motoru nechám samozřejmě vymazat, ale budou i tak kontrolovat typ motoru? Je chyba, že má muj motor zpátečku?
2) Nefunguje mi startér a nemam nakopávačku. Je to považováno za vadu?
3) Nefunkční zadní tlumiče. Kontolujou se vůbec?
4) Parabola předního světla je z Lady a nemá parkovačku. Vadí že je to světlo původně určený na auto?
5) Nefunguje mi tachometr, mam tam danej tachometr z kola.
6) Každý zrcátko je jiný.
7) Chybí mi spínací skřínka.
8) Nemam stupačky pro spolujezdce
9) Mam odpojený hadice pro ERG
10) Zadní blatník je prasklej a slepenej stříbrnou izolačkou. Na motorce je obecně dost izolačky.
Potřeboval bych vědět, jestli to projde, či jestli někdo nemá nějakej kontakt na STKčko, kde to tak nehrotěj a jsou ochotný přimhouřit oči nad drobnými nedostatky?
Případně můžete sem napsat vaše zkušenosti s STKčkem, jako co se všechno kontrolovalo, nad čim technik mávnul rukou a tak.
Chápu, že ta motorka neni žádnej skvost, ale mam ji rád a rád bych na ní odjel ještě jednu sezónu a to bez technický jaksi nejde. Hlavně tu technickou chci udělat už ted, protože jí budu v zimě přestavovat do stylu Bobber, mam to jako seminárku ve škole a řek bych, že po těch úpravách by neměla šanci uspět.
Díky moc
2 reakcí na tento příspěvek S čim už mě vyrazej z STK?
1 reakcí na tento příspěvek S čim už mě vyrazej z STK?
Začne to tím motorem.
1 reakcí na tento příspěvek S čim už mě vyrazej z STK?
1 reakcí na tento příspěvek S čim už mě vyrazej z STK?
3 reakcí na tento příspěvek S čim už mě vyrazej z STK?
Kdybych na ten novej motor nasadil ten 125kovej válec, tak by jim to snad vadit nemělo. Nebo bych tam moh dát ten starej motor a na STKčko to dovýzt na vozejku. To že je moto zadřenej by neměli počítat jako vadu.
DemolitionDave----Můžeš mi do zpráv poslat víc informací? Díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S čim už mě vyrazej z STK?
Hippieguy píše: Teoreticky bych asi projít neměl, ale teorie a praxe je něco jinýho. Proto se ptám, jak to probíhá v reálu. Slyšel jsem, že někde maj dost laxní přístup a jediný co kontolujou je jestli svítěj světla a fungujou brzdy.
Tak zrovna světla a brzdy, mi nikdy nekontrolovali, vždy se ale díval na VIN a typ motoru.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S čim už mě vyrazej z STK?
Hippieguy píše: Nebo bych tam moh dát ten starej motor a na STKčko to dovýzt na vozejku. To že je moto zadřenej by neměli počítat jako vadu.
Jo, to by šlo.
To, že je motor zadřenej je nezajímá, motorka jet nemusí.
1 reakcí na tento příspěvek S čim už mě vyrazej z STK?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S čim už mě vyrazej z STK?
Maartyy> Mam tam vypínač a motorku musim roztlačit. Dám dvojku a po pár metrech chytne.
1 reakcí na tento příspěvek S čim už mě vyrazej z STK?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S čim už mě vyrazej z STK?
1) Jinej motor. Místo 152FMI tam mam 162FMJ, kterej má obsah 150ccm. Na prví pohled se ničim neliší. Číslo motoru nechám samozřejmě vymazat, ale budou i tak kontrolovat typ motoru? Je chyba, že má muj motor zpátečku?
Neprojdeš, typ musí sedět. Takže přerazit čísla. zpátečka nevadí, na to nepřijdou
2) Nefunguje mi startér a nemam nakopávačku. Je to považováno za vadu?
to by nemělo vadir
3) Nefunkční zadní tlumiče. Kontolujou se vůbec?
nekontrolují - jen nesmí téct
4) Parabola předního světla je z Lady a nemá parkovačku. Vadí že je to světlo původně určený na auto?
Neprojdeš - absence parkovačky je nebezpečná závada, dodej, na světle musí být vyražena homologace
5) Nefunguje mi tachometr, mam tam danej tachometr z kola.
pokud není osvětlený, tak to může být vážná závada
6) Každý zrcátko je jiný.
sere pes
7) Chybí mi spínací skřínka.
tvůj boj
8) Nemam stupačky pro spolujezdce
musí být, pokud je homologovaná pro dva
9) Mam odpojený hadice pro ERG
nevadí
10) Zadní blatník je prasklej a slepenej stříbrnou izolačkou. Na motorce je obecně dost izolačky.
vzhledem k ostatnímu to je to nejmenší
v životě jsem ještě neslyšel o ničem horším, o žádným slepencovi deseti motorek co jezdí třicet let bez techničáku do lesa a to znám dost velký psychotiky
Ještě přepíníní mezi potkávačkama a dálkovejma mam daný na nádrži. To bych měl asi taky opravit.
Ten tachometr osvícenej neni, ale pokud bych na něj dal nějako ledku, tak by to šlo brát jako odpovídající.
A ten motor, ty čísla ma vypálený laserem, takže přrazit nepůjdou. Prostě tam dám ten starej motor.
A stupačky tam nějaký namontuju.
Kdyžtak to zkusim nějak uplatit