globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jakou motorku - cestovní enduro
Čau motorkáři . Uvažuji o koupi jiné motorky náhrada za Triumph Speed Four . Je to důvod že manželka se mnou jezdit nechce je to tvrdé už tak nějak i pro mě a co jsme se svezli na cestovním enduru tak chcem měnit . Mám rád občas i svižnou jízdu zatáčkama a s touto motorkou jsem byl spokojen . Vybral jsem si Triumph Tiger 900 r.v. 2000-2001 přibližně , stříkačku na ní jsem jel a opravdu spokojenost i když to bylo asi 2 km . Dále řeším Suzuki V-Strom na té jsem nejel a nevím zda 650 nebo 1000 . Aby mi pak nechyběly koně Určitě ani na jednu nepřijdou drapáky ale silniční pneu . Co by jste doporučili pro svižné svezení a občas cestování z 99% po ČR . Určitě od toho nebudu očekávat to co od naháče . Ještě jsem hledal nějaké moto s kardanem protože jsem na řetěz trošku lajdák co se týká udržby ale nic jsem nenašel když nebudu brát těžké motorky s obsahem nad 1000ccm . Může mi prosím někdo poradit ? Cenu bych šplhal k 70 000 kč a to je opravdu strop , víc asi dokupy nedám . Díky Joska

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro

25.10.2012 v 13:22 | Nahoru | #1

Stewe píše: BMW je víc na všechno (není to rejže) je to BMW a trh si žádá takovouhle cenu
Těžký? Jel si na tom?
Jezdí jich tolik protože jsou nejlepší
Spolehlivost? Ano
Pohodlí? Ano(ne to moje přešitý sedlo ) a GS je pro velký lidi, ne jak rejžáci, který to vyráběj pro trpajzliky.



Ok, Beru že bmw je víc na všechno. Někdo s tim byl i dokonce na okruhu a nepřipadal si že by ztrácel.. A při nedělní vyjížďce se kolikrát potká gs i v několika skupinkách japonců a italů. takže fofr se na tom asi taky dá jet . Ty woe ale ta cena... Alespoň to nemsuí každejch 12tis na řemeny a pak na kontrolu ventilů

(reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro

25.10.2012 v 16:26 | Nahoru | #2

ProTom píše: Ok, Beru že bmw je víc na všechno. Někdo s tim byl i dokonce na okruhu a nepřipadal si že by ztrácel.. A při nedělní vyjížďce se kolikrát potká gs i v několika skupinkách japonců a italů. takže fofr se na tom asi taky dá jet . Ty woe ale ta cena... Alespoň to nemsuí každejch 12tis na řemeny a pak na kontrolu ventilů



Cena je hrozná, to jo, ale jak už jsem kolikráte říkal a psal -> STOJÍ TO ZA TY LOVÁSKY

Já kontroluju a tudíž i seřizuju ventilové vůle po 10000km dle výrobce Olej taktéž ( všechny tři náplně )

Naposledy editováno 25.10.2012 16:27:13
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nastavenie karburátorov na Triumph ... Triumph Tiger 900/885i Amako 2 5.10.2022 v 13:24 Kalep
Repas zadního tlumiče Triumph Tiger 900/885i, Triumph Tiger 955i čabry 11 16.9.2022 v 14:05 jetam
Nejede a nejede Triumph Tiger 900/885i danielbx 24 21.3.2021 v 10:13 danielbx
Triumph Tiger 855 servisní manuál Triumph Tiger 900/885i virusek 10 12.9.2020 v 09:03 virusek
Triumph Tiger 885 karburátor nejde ... Triumph Tiger 900/885i milanvfr 6 31.8.2020 v 02:59 Howdy


TOPlist