paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Ranni starty
17.10.2012 v 11:24
Motorka mi stoji venku. Prez noc bylo kolem nuly. Rano je kolem 4 stupnu. Zapnu elektriku chci ji na kopnout a nic. Jenom to 2 taktove zabubla a nic. Pohraju si se syticem a nic. Pustim ji z kopce a zaradim 1ku a zacne bublat. Po chvilce se trochu zahreje a jede jakoby se nic nestalo. Je to sice maluch, ale vsichni mi tvrdi, ze by mela jit nakopnout normalne. Co je spatne? Mechanik si s tim sice hral uz dvakrat a prej magneto a elektrika je v pohode. Je fakt jakmile se to trochu prohreje tak leti jak z praku.

1 reakcí na tento příspěvek Ranni starty

17.10.2012 v 12:15 | Nahoru | #1
V profilu máš napsáno 75 ccm, taková úprava se obvykle dělá i s větším karburátorem. Tak je otázka, jeslti je ten karburátor odladěnej na volnoběh dobře. Mechanik často řeší jen hlavní trysku, aby se mu to nezadřelo (nepropálilo píst) ve vysokých otáčkách a ty ostatní provozní režimy už pak nehrotí, protože tam to neprodukuje zas až takový teploty. Pokud startuješ bez plynu, tak to řídí volnoběžný systém + sytičovej. Tak bych třeba zkusil přidat na volnoběžný trysce, aby se to nasytilo ještě víc. Možná by pomohlo i trochu pokroutit šroubkem volnoběžné směsi. Moji karburátorovou teorii podporuje i to, že sám píšeš, že je motor mrtvej odspoda.

Ten tip s tou svíčkou by mohl taky trochu pomoct, ale ono by to pak mohlo zase blbě startit zahřátý, což dělalo na padesátce i mě. Co tam je za svíčku teď?

(reakce na) Ranni starty

17.10.2012 v 12:28 | Nahoru | #2

hojkman píše: V profilu máš napsáno 75 ccm, taková úprava se obvykle dělá i s větším karburátorem. Tak je otázka, jeslti je ten karburátor odladěnej na volnoběh dobře. Mechanik často řeší jen hlavní trysku, aby se mu to nezadřelo (nepropálilo píst) ve vysokých otáčkách a ty ostatní provozní režimy už pak nehrotí, protože tam to neprodukuje zas až takový teploty. Pokud startuješ bez plynu, tak to řídí volnoběžný systém + sytičovej. Tak bych třeba zkusil přidat na volnoběžný trysce, aby se to nasytilo ještě víc. Možná by pomohlo i trochu pokroutit šroubkem volnoběžné směsi. Moji karburátorovou teorii podporuje i to, že sám píšeš, že je motor mrtvej odspoda.

Ten tip s tou svíčkou by mohl taky trochu pomoct, ale ono by to pak mohlo zase blbě startit zahřátý, což dělalo na padesátce i mě. Co tam je za svíčku teď?



je tam nejakej standart co tam dava derbina. Mam 50ccm zadnej kit. Verim, ze idealni asi bude kombinace lepsi svicka (hodite mi nekdo link na nejakou konkretni?) a postelovat karburator. Proslapnuti sem zkousel (ale jsem novacek, takze sem nemel pulku plynu .... hmmm musim vyzkouset). Extremni podminky jsou to tak napul ;)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Problem s baterkou Derbi X-Race 50SM HiddenSnake 3 15.10.2013 v 09:37 pesastor
2 taktni zahada Derbi X-Race 50SM HiddenSnake 21 18.5.2013 v 09:30 HiddenSnake
21mm carb pro Derbi Senda 50 - tipy [1, 2] Derbi X-Race 50SM HiddenSnake 39 24.12.2012 v 08:52 HiddenSnake
Predpeti lanka plynu na karburatoru... Derbi X-Race 50SM HiddenSnake 15 23.11.2012 v 19:10 HiddenSnake
Hlavicky svicek - rozdily Derbi X-Race 50SM HiddenSnake 12 18.11.2012 v 20:00 Dr.fík


TOPlist