1)Projevují se problémy s řazením, dost často se řadící páčka zasekne a nejde zařadit - jde to jen když motor trošku vyženu do otáček nebo když o kousek popojedu - čím vším to může být? Čím nižší kvalt, tím víc to nejde, neutrál tam nikdo jiný, než já nedá, protože ten je úplně na hovno a potřebuje to znát, jak se to chová.
2)Když stojím na místě se zařazenou jedničkou se spojkou, motorka má tendenci i s maximálně vymáčklou spojkou tlačit se dopředu; když spojku lehce napnu, tak to sice nedělá, ale zase prokluzuje. Viděl bych to na sjeté lamely spojky, což?
3)Z pod válce mi prolíná olej, tzn. zřejmě mám prasklé těsnění - může to vysvětlit nestálost volnoběhu? Ten nedrží pořád ve stejných otáčkách a když otáčky klesnou pod 1500 rpm, tak to začne kuckat a zdechne to. Pokud to není tím (zřejmě) těsněním pod válcem, čím jiným by to mohlo být? Karburátor je nastavený správně, jenom mám kvůli tomu nastavené šoupátko o trošku výš, aby to drželo aspoň ty 2000 rpm.
4)Když už budu mít sundaný válec, rovnou rozpůlím i motor, abych se podíval, jak jsou na tom jednotlivé části - pokud bude potřeba kvůli kvaltům atp., stejně se tomu nevyhnu. Takže když už to budu mít rozdělané, mám s tím dělat něco extra, jako například dát tam nové šrouby, až to budu skládat (ty, které spojují bloky), vyměnit preventivně ložiska nebo něco dalšího?
Je možné, že jsem na něco zapomněl, protože toho není málo, takže možná ještě něco časem připíšu. Díky.
E.: Ještě jeden takový dotázek - molitanový vzduchový filtr stačí vyprat nebo se musí taky zásadně měnit?
Naposledy editováno 05.10.2012 19:19:33
3.Neprisava ti to falesnej vzduch ? praskla priruba ?
4.Motor se puli kdyz je k tomu duvod ne preventivne, co vse je treba vymenit uvidis az ho rozpulis. Kazdopadne tady se nevyhnes spesl naradi a na mereni to bude chtit neco lepsiho nez supleru.
2 reakcí na tento příspěvek Až skončí sezóna...
1 reakcí na tento příspěvek Až skončí sezóna...
1 reakcí na tento příspěvek Až skončí sezóna...
VojtasTTR ty jsi na DR dělal GO ne ? nebo teda aspon výbrus to my chceš říct že když si to prodával už to zase bylo KO ? To jsi na tom lítal ve dne v noci ne ?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bere to víc oleje, než by mělo Suzuki GS 125 ES | kozel.ka | 28 | 21.5.2013 v 17:06 kozel.ka |
Špunt na trysce v karburátoru Suzuki GS 125 ES | kozel.ka | 21 | 17.3.2013 v 13:50 kozel.ka |
Odpor elektroinstalace Suzuki GS 125 ES | kozel.ka | 10 | 3.1.2013 v 19:33 kozel.ka |
Nabíjení akumulátoru Suzuki GS 125 ES | kozel.ka | 11 | 2.7.2012 v 11:07 SOUSEDRH9 |
Zádrhel v elektrice Suzuki GS 125 ES | kozel.ka | 20 | 1.7.2012 v 23:55 J.M.K. |