globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vtr 1000 firestorm
29.9.2012 v 10:12
Ahoj prodávám svého fzs 600, chci si pořídit místo toho asi nejspíš gsxr 750, byl jsem ted v Mostu a docela mě to vzalo tak bych tam chtěl jezdit třeba 4x-5x do roka + 6x do roka Sosnová u fazera když jsem jel zatáčku na koleno okolo 130-140 už byly pocitovat že je to měkký a není to na tokovou jízdu stavěnou. Projel jsem se na sradovi a ten sportovní posez je pro mě mnohem příjemnější než na cestáku. Akorát fazer se nějak vůbec nechce prodat a vůbec nikdo se ještě neozval. Těd mi přišla nabídka jestli bych to nevyměnil za firestorma? O V2 jsem přemýšlel taky jel jsem na ducati a guzzi, líbilo se mi to moc, hlavně zátah ve středním pásmu. Ale co čtu o VTR tak to žere i trávu okolo, podvozek taky nevím jestli bude vhodný do Mostu a kolik by byl lepší než na fzs? Na okruhu bych spotřebu neřešil i když třeba ted s fzs jsem měl asi 7.6 a víc to nejde, což je příjemný. Známy co má zx9r 2001 tak s ní jezdí po silnici ještě za méně než já s fzs když jedem stejnou rychlosti. A co jsem koukal se ta ninja taky prodává za pěkný ceny. Co si myslíte o té výměně za vtr? Nejvíc mě teda láka gsxr 750 ale třeba i o té ninje přemýšlím spíš se trochu bojím toho výkonu a objemu a na hobby ježdění na okruhu asi bude lepší na začátek menší kubatura.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr 1000 firestorm

2.10.2012 v 19:57 | Nahoru | #91

Stev píše: TLR má kratší rozvor, VTR delší než bylo tenkrát obvyklý. Ale když srovnáš jak se sportovní motorky dělaj dneska tak jdou spíš cestou delšího rozvoru. Nicméně k poladění firestorma nic nenamítám, přijde mi to jako dobrej nápad



Sakra, jsem si to fakt spletl, Firestorm ma opravdu nejvetsi rozvor, bych to cekal presne naopak, ze supersporty TLR a SP budou mit vetsi rozvor kvuli stabilite ve velmi rychlych zatackach treba na okruhu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr 1000 firestorm

2.10.2012 v 20:27 | Nahoru | #92

SirIndy píše: Sakra, jsem si to fakt spletl, Firestorm ma opravdu nejvetsi rozvor, bych to cekal presne naopak, ze supersporty TLR a SP budou mit vetsi rozvor kvuli stabilite ve velmi rychlych zatackach treba na okruhu...



ono lehký zkrácení jen prospěje, třeba 43 rozeta při stejný dýlce řetězu, máš lepší zpřevodování a jako bonus lehce lepší ovladatelnost.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr 1000 firestorm

2.10.2012 v 20:31 | Nahoru | #93

Stev píše: ono lehký zkrácení jen prospěje, třeba 43 rozeta při stejný dýlce řetězu, máš lepší zpřevodování a jako bonus lehce lepší ovladatelnost.



Je to v planu pri vymene retezovky, pokud uz ji tam teda nemam ted. Pokud mam tak jeste pujde dopredu 15ka kolecko.

(reakce na) Vtr 1000 firestorm

2.10.2012 v 20:37 | Nahoru | #94
SirIndy> dej ktyztak vedet, mam doma temer nejetou duralovou renthal. Zivotnosti bych se nebal, kdyby nahodou odesla driv tak tam das jinou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr 1000 firestorm

2.10.2012 v 20:38 | Nahoru | #95
SirIndy> dej ktyztak vedet, mam doma temer nejetou duralovou renthal. Zivotnosti bych se nebal, kdyby nahodou odesla driv tak tam das jinou.

1 reakcí na tento příspěvek Vtr 1000 firestorm

2.10.2012 v 20:50 | Nahoru | #96
Ahá tak to jste mě sklamali Že rsv jede až kdesi od 5-6 tisíc a v 9-9500 to přestává. To je na pikaču. No jasně. Jedině si najít nějaký který má chip, laufy a filtr + sání takže nereálný v pěkným stavu. Na tl 1000 s se mě zdálo že to má docela i výkon ve spodu, sp-1 začala tahat až výše. Tak jestli je proti tomu rsv dole jen s laufem mrtvý tak to potěš koště. A že nejmín výkoný firestone z této trojky má nejlepší střed otáček. Na tl 1000 s a sp-1 jsem jezdil když jsem měl ještě R1 99 naladěnou a teda jako zdálo se mě že ty v-twiny nemají žádnej spodek. Ale nechci kurva 4v. Chci charakter. Hold se musím svíst na vtr f a rsv a rozhodnout se.

Naposledy editováno 02.10.2012 20:54:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr 1000 firestorm

2.10.2012 v 20:52 | Nahoru | #97

Stev píše: SirIndy> dej ktyztak vedet, mam doma temer nejetou duralovou renthal. Zivotnosti bych se nebal, kdyby nahodou odesla driv tak tam das jinou.



No ona asi aktualni sada jeste par tisic kilaku vydrzi, to nebude nikdy ted brzo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr 1000 firestorm

2.10.2012 v 21:15 | Nahoru | #98

SirIndy píše: No ona asi aktualni sada jeste par tisic kilaku vydrzi, to nebude nikdy ted brzo.



to je jedno, už se dva roky válí doma a bude se válet dál, inzerovat kvůli tomu nebudu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr 1000 firestorm

2.10.2012 v 21:15 | Nahoru | #99
AdosR> VTR 1000F je super mašina , já už na ni jezdím třetí rok, když počítám, že jsem si jeden rokok pučoval vtr od manželky a střídali se na ní, protože Ř4 mě přestala bavit hned jak jsem sednul na VTR a na příští rok jsem si tuhle V dvojku musel koupit taky pěkný svezení, pocit z jízdy a pohodlí při cestování i v mejch větších rozměrech, krouťáku od 4000 otáček , zvuk parádní a na ty naše pokaděný silnice stačí, ale jak jsem psal víš, když by honda dělala VTR 1200F šel bych hned do nového VTRka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr 1000 firestorm

2.10.2012 v 21:21 | Nahoru | #100

Stev píše: to je jedno, už se dva roky válí doma a bude se válet dál, inzerovat kvůli tomu nebudu



A proc si ji sundal?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr 1000 firestorm

2.10.2012 v 21:34 | Nahoru | #101

SirIndy píše: A proc si ji sundal?



místo 43 renthal 530 jsem dal 43 renthal 520 ...

1 reakcí na tento příspěvek Vtr 1000 firestorm

2.10.2012 v 21:55 | Nahoru | #102
Před pár lety jsem zvolil stejný postup. Po prodeji Fazera 600 '02 jsem pořídil VTR1000F '02.
Na každé z nich jsem tedy něco najel jak cestovně, tak na okruhu.
VTR má oproti FZS horší brzdy, sice alespoň trochu nastavitelný posvozek, ale zvlášť předek není nic moc. Spotřeba sice není dramatická, ale například FZS1000 jezdil ve stejném tempu o litr míň. Na okruhu vyloženě vadí nízko položené stupačky, při cestování není příjemné neustálé přehřívání při menších rychlostech - opéká to slušně nohy. Taky originální převod mi nepřišel vhodný ani na sport, ani na cestování.
Dalo by se jistě najít ještě víc rozdílů. Osobně jsem to vyřešil R6 '05 u které jsem zůstal čtyři sezony a najel bez závad cca 70tis. Vyhovovala mi ve všem a kdyby tehdy po Fazerovi byla k mání, tak bych VTR určitě vynechal . . . Tím rozhodně nechci říct, že VTR je špatná motorka. Vzpomínám na ní rád.

(reakce na) Vtr 1000 firestorm

2.10.2012 v 22:05 | Nahoru | #103

PERÉZ píše: AdosR> VTR 1000F je super mašina , já už na ni jezdím třetí rok, když počítám, že jsem si jeden rokok pučoval vtr od manželky a střídali se na ní, protože Ř4 mě přestala bavit hned jak jsem sednul na VTR a na příští rok jsem si tuhle V dvojku musel koupit taky pěkný svezení, pocit z jízdy a pohodlí při cestování i v mejch větších rozměrech, krouťáku od 4000 otáček , zvuk parádní a na ty naše pokaděný silnice stačí, ale jak jsem psal víš, když by honda dělala VTR 1200F šel bych hned do nového VTRka



Už jen pro ten zvuk v-twinu. Pořad jezdí okolo vysavače.

3 reakcí na tento příspěvek Vtr 1000 firestorm

2.10.2012 v 22:28 | Nahoru | #104
Tak jsem si domluvil s majitel schůzku na čtvrtek, zbavuje se vtr protože pro přítelkyni je to moc tak chce pro ní malého fazera, sám má 2 motorky. je to rok 2002 najeto asi 35000km, vypadá to že to má ještě i sériový laufy, sice zvuk asi na nic ale třeba by mohla méně žrát, vypadá docela v origo stavu, až na to že ji vzadu chybí nálepky V2. Mrkněte prosím na ní jestli tám není něco jak by nemělo babolap.rajce.idnes.cz/VTR

Naposledy editováno 02.10.2012 22:29:09

1 reakcí na tento příspěvek Vtr 1000 firestorm

2.10.2012 v 22:36 | Nahoru | #105
Ještě jsem psal na výměnu na tohoto gixera, fakt se mi líbi.
www.motorkari.cz/motobazar/motorky/suzuki/suzuki-gsx-r-750/suzuki-gsx-r-750-421512.html
Ale bohužel jako vždy jsem obdržel odpověd že by vyměnil ale kdybych měl fazera 1000 . Pak jsem si nějak s majitelem psal že možná směním fzs za vtr a ten mi napsal že V2 nejede a žere hahaha, to s tím že nejede bych asi nesouhlasil, ale psal mi že mu to bralo 10 při projížďkách. Na plnou nádrž 150km, s gixerem 300km Tak jestli mi firestorm bude po městě brát 10 tak ho hodím ze skály haha. Okruh neřeším ale jestli na tom pojedu klidnou jízdou za 8 tak budu fakt nasranej.

Naposledy editováno 02.10.2012 22:36:31

(reakce na) Vtr 1000 firestorm

2.10.2012 v 22:43 | Nahoru | #106
zzz> Za kolik jsi s tím jezdíl okruh? Projížďky? Město? Já mám dlouhodobý průměr s fzs 5.8. Max asi 7.6 na okruhu + cesta tam i zpátky. No abych u toho vtr nebyl zklamaný moc z toho podvozku, to že by mělo trochu mekčí vidle to by se časem kdyby mě ta motorka bavila dalo pořešit hustším olejem a progresivnímy pružinami, ale třeba ty nízký stupačky mě na fzs serou, protože furt s nimy drhnu a to mám i sundaný ty hlasíče a přišroubovaný matičky, fakt jsou nízkou. O kolik jsou výše na VTR oproti fazeru?

Vtr 1000 firestorm

2.10.2012 v 22:46 | Nahoru | #107
Bude problém se zbavit vtr kdyby mi to nesedlo? Na druhou stranu možná by ho bylo pak jednoduší prodat nebo vyměnit za něco než fzs, u fzs to vždycky obdržím odpověd že mám malý objem hahaha

1 reakcí na tento příspěvek Vtr 1000 firestorm

2.10.2012 v 22:53 | Nahoru | #108
Alexandr: Sory že jsem ti to tu trochu spamoval. Měl jsem tu čest se projet na r6 2001 a do 8-9 tis jsem čekal jestli to pojede nebo ne a až to přišlo tak jsem si říkal to je všechno? Pak jsem projel gsx-r 750 k4 a to jelo moc příjemně, Do 7-8 to jelo o poznání líp jak 600 a nad tuto metu to letělo jak vsteklý. Jinak kluci ti tu psali že to žere kolem 6 když se snažíš. Pokud žere vtr 8-10 při svižné jízdě tak není dobře seštelovaný asi. Starej fazer co máš ty je na spotřebu unikát. Kamoš s ním najel na nádrž 350 km!! A pokud budeš jezdit na okruh 6x do roka tak to je jako tak už středně to tě pak začnou stupačky nízko srat asi.

(reakce na) Vtr 1000 firestorm

2.10.2012 v 23:10 | Nahoru | #109
AdosR> V pohodě spamuj dál hehe. No popravdě srdcem mě to táhne víc k gsxr 750 už od střední to byl můj sen. Jestli nebude lepší počkat do jara a jestli začnu jezdit častěji okruh abych zase nemusel po roce prodávat vtr, to už si musím rozhodnout sám co koupit.

Naposledy editováno 02.10.2012 23:11:02

(reakce na) Vtr 1000 firestorm

2.10.2012 v 23:21 | Nahoru | #110

Alexandr píše: Tak jsem si domluvil s majitel schůzku na čtvrtek, zbavuje se vtr protože pro přítelkyni je to moc tak chce pro ní malého fazera, sám má 2 motorky. je to rok 2002 najeto asi 35000km, vypadá to že to má ještě i sériový laufy, sice zvuk asi na nic ale třeba by mohla méně žrát, vypadá docela v origo stavu, až na to že ji vzadu chybí nálepky V2. Mrkněte prosím na ní jestli tám není něco jak by nemělo babolap.rajce.idnes.cz/VTR



Kupodivu uz jsem od nekolika lidi slysel, ze naopak po namontovani ladaku na VTR jim spotreba klesla Kvuli pouhe vymene koncovek bych vyraznou zmenu ve spotrebe necekal.

(reakce na) Vtr 1000 firestorm

2.10.2012 v 23:29 | Nahoru | #111

Alexandr píše: Ještě jsem psal na výměnu na tohoto gixera, fakt se mi líbi.
www.motorkari.cz/motobazar/motorky/suzuki/suzuki-gsx-r-750/suzuki-gsx-r-750-421512.html
Ale bohužel jako vždy jsem obdržel odpověd že by vyměnil ale kdybych měl fazera 1000 . Pak jsem si nějak s majitelem psal že možná směním fzs za vtr a ten mi napsal že V2 nejede a žere hahaha, to s tím že nejede bych asi nesouhlasil, ale psal mi že mu to bralo 10 při projížďkách. Na plnou nádrž 150km, s gixerem 300km Tak jestli mi firestorm bude po městě brát 10 tak ho hodím ze skály haha. Okruh neřeším ale jestli na tom pojedu klidnou jízdou za 8 tak budu fakt nasranej.



10 na silnici mi prijde moc. I kdyz pokud si vzpominam tak nejvetsi spotrebu jsem mel hned potom co jsem VTR koupil a jeste nebyl s tou motorkou szitej - 8l. A potom, prestoze jsem jezdil cim dal tim svizneji, tak spotreba naopak klesala na 7l. Chce to porad radit, pokud je treba zvyklej ze ctyrvalce jet na podtocenou sestku a pak tomu dat rovnou fullgas tak se nedivim, ze si takhle papne.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr 1000 firestorm

2.10.2012 v 23:45 | Nahoru | #112

Stev píše: místo 43 renthal 530 jsem dal 43 renthal 520 ...



A to proc?

(reakce na) Vtr 1000 firestorm

3.10.2012 v 07:28 | Nahoru | #113
SirIndy> protoze chce byt ukrutne rychly :)....napadaji me dve veci, mensi vaha a mensi odpor(treni)?

Jinak jsem na svoji VTR mel pri koupi taky duralovou rozetu a 520 retez, mozna bych jeste nekde nasel fotku jak to vypadalo pri vymene a jestli mi tam zustalo cca 10 zubu tak to je moc :D.

Naposledy editováno 03.10.2012 07:30:37

(reakce na) Vtr 1000 firestorm

3.10.2012 v 08:49 | Nahoru | #114

SirIndy píše: A to proc?



protože jsem hovado a dal jsem 520 řetěz kvůli snížení hmotnosti ... A 530 už zpět dávat nebudu, lehce nižší životnost mě netrápí.

e: hmotnost jako taková není o moc menší, ale jsou to rotující části, a bylo to trochu znát

Naposledy editováno 03.10.2012 08:51:02

(reakce na) Vtr 1000 firestorm

3.10.2012 v 08:58 | Nahoru | #115

Alexandr píše: Tak jsem si domluvil s majitel schůzku na čtvrtek, zbavuje se vtr protože pro přítelkyni je to moc tak chce pro ní malého fazera, sám má 2 motorky. je to rok 2002 najeto asi 35000km, vypadá to že to má ještě i sériový laufy, sice zvuk asi na nic ale třeba by mohla méně žrát, vypadá docela v origo stavu, až na to že ji vzadu chybí nálepky V2. Mrkněte prosím na ní jestli tám není něco jak by nemělo babolap.rajce.idnes.cz/VTR



mně se zvuk sériovejch laufů docela líbil, je to chce je pořádně prohnat třeba na okruhu. Jedinej problém těch výfuků je že jsou ukrutně těžký. A laďáky jako takový tady spotřebu nezvednou. To až kdybys chtěl dát průchozí vzduchovej filtr, zjistil že to má díry ve výkonu, a začal ladit, když to uděláš blbě skončíš na těch 9-10 litrech všude.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr 1000 firestorm

3.10.2012 v 09:59 | Nahoru | #116
[quote=Alexandr]Tak jsem si domluvil s majitel schůzku na čtvrtek, zbavuje se vtr protože pro přítelkyni je to moc tak chce pro ní malého fazera, sám má 2 motorky. je to rok 2002 najeto asi 35000km, vypadá to že to má ještě i sériový laufy, sice zvuk asi na nic ale třeba by mohla méně žrát, vypadá docela v origo stavu, až na to že ji vzadu chybí nálepky V2. Mrkněte prosím na ní jestli tám není něco jak by nemělo babolap.rajce.idnes.cz/VTR[/quo

Poznatky z fotek: Je to novější model, tzn. barva sedí, V2 nálepky na podsedlovce už u tohoto modelu nebyly. Sériové laufy - výhoda, jelikož máš alespoň trochu naději , že nebyl padlý na laufu je r.v., dále lakovaný spodní spojlérek není v origo barvě,origo je šedý. Ale to je detail, co Tebe bude zajímat a jak se dá zjistit, jestli nebyla padená nebo spíš lakovaná je to, že samolepky na nádrži by měli být ze série zalakované, kdežto na kapotě ne. Zkontroluj samolepky Firestorm, podklad samolepky je jemně do žluta, tak by to mělo být. Většinou pokud jsou kapoty opravovány, tak se koupí z netu kopie lepky a ta má bílý podklad.
Jinak samozřejmě koukni na kapoty zevnitř, uvidíš, jestli nebyla padená a vařená. Dle fotek vypadá, že i blikny jsou origo, to je dobrá zpráva. Dále je jiné sedlo, ale vypadá, že bude pohodlnější, prouhy na ráfkách taky neorigo a chrániče na nádrži taky.
V originál stavu je mezi sedlem a světlem na podsedlovce malá samolepka Honda (nezalakovaná)
Jinak z fotek vypadá krásně, origo páčky, zrcátka, neleštěný víka ani rám, hlavně nezbastlený držák spz, často ho místní tuzeři uříznou. Takhle vizuelně fakt nemám co vytknout, ale musel bych to vidět a hlavně projet.

Naposledy editováno 03.10.2012 10:06:06

(reakce na) Vtr 1000 firestorm

3.10.2012 v 15:55 | Nahoru | #117
Majk-fox> Díky za postřehy, mrknu na vše jak píšeš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr 1000 firestorm

3.10.2012 v 17:32 | Nahoru | #119

Alexandr píše: Zajimavý http://img.motorkar...irestorm.pdf [/quote]

Libil se mi tenhle komentar:

"každá mašina má nějakou legendu která se traduje a o který nikdo neuvažuje jesli to
tak je nebo ne.... jentak mě napadly 3 1.VTR má prostě velkou spotřebu 2.u
Esvéčka motor nevydrží nad 50tis. km 3. TéLko je nejbrutálnější dvouvál magor na
kterým se nedá skoro jezdit"



K te spotrebe - me vzdycky napadne vyjezdit jednu nadrz fullgasem u omezovace, abych se presvedcil na vlastni kuzi - ale pak mi dojde, ze na to mam tu motorku i sebe moc rad

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr 1000 firestorm

3.10.2012 v 18:55 | Nahoru | #120

Majk-fox píše: ...... Sériové laufy - výhoda, jelikož máš alespoň trochu naději , že nebyl padlý na laufu je r.v.


Čoveče to je na pováženou.... většina lidí sundá origoše a jezdí s laďáky. Takže, když se s tím vymele při prodeji nasadí právě origoše. Měl jsem to tak s RSV... fotky ho prozradili. Dělá se to hlavně u okruhovek. Sundají kapoty a origoš lauf, nasadí lamináty a laďák. Nahrkají za 5 let 10tis. km nahodí origo kapoty, origo výfuk a při prodeji mu můžou utrhnou ruce.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 1 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko


TOPlist