globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: škrcení v novém ř.p. do 35 kw
 
23.9.2012 v 18:04
Zdravim, mam takovej dotaz ohledně ř.p. od příštího roku. Všude se píše, že se smí omezovat max. z dvojnásobného výkonu tj. z 70kw to je mi jasný. Já bych potřeboval, vzhledem k tomu, že mam plánu koupit husku 450/510 a ta musí mít v tp asi 13kw jestli se nepletu (?). Proto se chci zeptat, jestli omezení z těch 37/43 kw na 13 bude možný, jelikož je to o víc než polovinu originálního výkonu? Nebo to omezení je jenom proto, aby se nepřesáhlo 70kw? Dík
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující

škrcení v novém ř.p. do 35 kw

23.9.2012 v 18:15 | Nahoru | #1
musí? z důvodu poměr váha/výkon? ten se taky mění, jinak tu už téma je, kde se tohle všechno řešilo a motorka a motorka s 25kW bude muset být omezena z max 50kW motorka s 13kW z 26kW...

škrcení v novém ř.p. do 35 kw

23.9.2012 v 18:22 | Nahoru | #2
tak to je pěkný, to abych to zkusil udělat eště tenhle rok nějak , tak dík

1 reakcí na tento příspěvek škrcení v novém ř.p. do 35 kw

23.9.2012 v 18:46 | Nahoru | #3
Ještě že ve čtvrtek už dělám závěrky na A18

2 reakcí na tento příspěvek škrcení v novém ř.p. do 35 kw

23.9.2012 v 18:48 | Nahoru | #4
To jsou nesmysly jak Brno(sory). Když maš motku s 35kW tak už ji nemusíš škrtit!!!! Na co??

(reakce na) škrcení v novém ř.p. do 35 kw

23.9.2012 v 18:50 | Nahoru | #5

fuoco píše: To jsou nesmysly jak Brno(sory). Když maš motku s 35kW tak už ji nemusíš škrtit!!!! Na co??


píše že maj 37-43kW

škrcení v novém ř.p. do 35 kw

23.9.2012 v 18:54 | Nahoru | #6
Tak ji musíš nechat sešktit na 35.

škrcení v novém ř.p. do 35 kw

23.9.2012 v 18:59 | Nahoru | #7
Tak si kup něco jinnýho a nebo něco uškrcenýho...

škrcení v novém ř.p. do 35 kw

23.9.2012 v 18:59 | Nahoru | #8
tam jde o poměr výkon/váha že to má 37/43 na 115kg, což se nevejde do těch 0,2 nebo kolik to je, tak proto tam je potřeba na uškrtit na 13 kw

škrcení v novém ř.p. do 35 kw

23.9.2012 v 19:03 | Nahoru | #9
Mě vychází 23.

škrcení v novém ř.p. do 35 kw

23.9.2012 v 19:07 | Nahoru | #10
A jak to teda je? Bude to 100% schváleno v tom lednu nebo kdy? Já řeším, jestli bude lepší si udělat řidičák ještě teď A18 nebo až tu A2.

škrcení v novém ř.p. do 35 kw

23.9.2012 v 19:09 | Nahoru | #11
to jo, ale to sem nikde neviděl, ani nevim o nikom kdo by tam měl 23kw, protože teď je to do 0,16 a to vychází na asi 18kw tak proto to maj uzavíraný na takhle málo. Až v tom novym bude do 0,2 a to pochybuju že bych sehnal s 23kw v tp

škrcení v novém ř.p. do 35 kw

23.9.2012 v 19:15 | Nahoru | #12
Už je to schváleno, a bude to platit od 19.1.2013.

1 reakcí na tento příspěvek škrcení v novém ř.p. do 35 kw

23.9.2012 v 19:20 | Nahoru | #13
Kolik tam bude kW ve skutečnosti, je jedno, důtežitý je, aby tam nebylo napsaný víc, než 23,0.

škrcení v novém ř.p. do 35 kw

23.9.2012 v 19:20 | Nahoru | #14
Udělej si ŘJ teď, jelikož budeš moc mít jakou koliv mašinu ale bude muset mít 25KW, to znamená třeba šestku uškrcenou ze 74 na 25KW :)

škrcení v novém ř.p. do 35 kw

23.9.2012 v 19:21 | Nahoru | #15
Když to má tyhle kila.

1 reakcí na tento příspěvek škrcení v novém ř.p. do 35 kw

23.9.2012 v 19:22 | Nahoru | #16
Ahoj.Když si koupíš motorku s 37 kw nebo 43 kw.Tak si ji budeš muset nechat někde "zaškrtit" na 25 kw nebo na 35 kw.Podle toho,jaký budeš mít řidičský průkaz.To je celé

škrcení v novém ř.p. do 35 kw

23.9.2012 v 19:24 | Nahoru | #17
Takže chápu to dobre že teoreticky kdybych chtel prodat TDM někomu kdo si udělá příští rok A18 tak by mu nepomohlo ze je to skrcené na 25kw(normal vykon je 60kw)???

(reakce na) škrcení v novém ř.p. do 35 kw

23.9.2012 v 19:25 | Nahoru | #18

fuoco píše: Kolik tam bude kW ve skutečnosti, je jedno, důtežitý je, aby tam nebylo napsaný víc, než 23,0.



no tim by se vyřišil poměr váha/výkon, ale eště de o to jak psal výš honza_, že výkon může bejt omezenej max na půlku, tj když bude mít 43 tak by měla mít v tp max. 21.5 jestli sem to správně pochopil ne?

(reakce na) škrcení v novém ř.p. do 35 kw

23.9.2012 v 19:28 | Nahoru | #19

Hafuša píše: Ahoj.Když si koupíš motorku s 37 kw nebo 43 kw.Tak si ji budeš muset nechat někde "zaškrtit" na 25 kw nebo na 35 kw.Podle toho,jaký budeš mít řidičský průkaz.To je celé



jo to je jasný, tam de o to, že když budu mít 35 v tp, tak se nevejdu do 0,2 v poměru váha/výkon

Takže chápu to dobre že teoreticky kdybych chtel prodat TDM někomu kdo si udělá příští rok A18 tak by mu nepomohlo ze je to skrcené na 25kw(normal vykon je 60kw)???



no takhle sem to pochopil taky. takže by po novu musela mít v tp 30kw když má původně 60, aby jí moh řídit ten s novym ř.p., jestlti sem to taky pochopil dobře teda

1 reakcí na tento příspěvek škrcení v novém ř.p. do 35 kw

23.9.2012 v 19:34 | Nahoru | #20
trosku to nedomyslely,jelikož takto akorád přihazují kšefty firmám co škrtí motorky,mnělo to být že musís mnět šrcenou moto do 35KW ale otevřený výkon nesmí byt větší než 70kw...jenže jsme v čr a tade je vše postavené nahlavu...

(reakce na) škrcení v novém ř.p. do 35 kw

23.9.2012 v 19:38 | Nahoru | #21
M.a.x> de o to, že můžeš škrtit max. na poloviční výkon tj. max ze 70. Takže si myslim, že tolik kšeftů nepřihodí. Tady de asi o to, aby 18letý klucí nelítaly na R1, GSX-R, ZX-10 atd, atd... akorát mi příde zbytečný tohle zavést i pro stroje co maj např. těch 37 kw, ale protože váží 110kg s tim nemůžeš jezdit....

1 reakcí na tento příspěvek škrcení v novém ř.p. do 35 kw

23.9.2012 v 19:50 | Nahoru | #22
Nemůžeš s tím jezdit, protože to má o 2kw víc to 1)a 2) když to váží 110kg tak 0,2 je 22kW.

(reakce na) škrcení v novém ř.p. do 35 kw

23.9.2012 v 19:53 | Nahoru | #23
fuoco> ano a škrcený na 22kw nikdo nemá, protože se současnym řidičákem do 25kw by s tim nemoh jezdit.

1 reakcí na tento příspěvek škrcení v novém ř.p. do 35 kw

23.9.2012 v 19:56 | Nahoru | #24
Fór je v tomhle případě v tom, že Husky (a ostrý endura obecně) jsou hned při PRODEJI prvnímu zákazníkovi homologovaný s nějakým nesmyslným výkonovým údajem (6,7,14 apod kW) tak, aby prošly emisema. V tomhle "homologačním" setupu většinou taktak udržej volnoběh a pro jízdu je to vpodstatě nepoužitelný a většina dealerů ti tam hned hodí origo mapu nebo trysky na plnej výkon.

Tudíž se vůbec nemusíš starat o nějaký škrcení a trápit si hlavu s dvojnásobným výkonem, jelikož papírově má ta motorka prostě 14kW.

Druhá stránka věci je to, že odstraněním škrtící sady se ale motorka stává nevyhovující provozu na pozemních komunikacích, co z toho může pro tebe plynout, to už si tady na fóru jistě dohledáš.

škrcení v novém ř.p. do 35 kw

23.9.2012 v 19:58 | Nahoru | #25
Maxi, ted´jsi to řekl přesně a bez toho poměru vaha/výkon to tak skutečně je. Když si ten novej zákon přečtu 3x tak mi z toho nic jinýho nevyleze. Když mám motorku s:36,42,53,66,70kW - škrtim na 35 nikdy více a k tomu poměr 0,2.Když mám motku s 31kW a nesedí poměr 0,2 škrtim, aby seděl.

škrcení v novém ř.p. do 35 kw

23.9.2012 v 20:01 | Nahoru | #26
Když bude mít výkon 35kW a váhu 175kg dobře, když 174kg špatně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) škrcení v novém ř.p. do 35 kw

23.9.2012 v 20:01 | Nahoru | #27
BagoBorec> no, tak řídit bych to stim novy ř.p. moh, pokud bych případný kontrole dokázal (nějakym oficiálnim katalogem nebo podobnym důkazem) ve kterym by bylo napsáno těch třeba 14kw přímo. Ale co sem koukal na netu tak všude je psáno jako výkon těch 37/43 kw, což bych už nesměl -> je to přiškrený o víc jak polovinu výkonu....jestli jsem teda dobře pochopil první příspěvek od honzy_

(reakce na) škrcení v novém ř.p. do 35 kw

23.9.2012 v 20:04 | Nahoru | #28

Mida píše: BagoBorec> no, tak řídit bych to stim novy ř.p. moh, pokud bych případný kontrole dokázal (nějakym oficiálnim katalogem nebo podobnym důkazem) ve kterym by bylo napsáno těch třeba 14kw přímo. Ale co sem koukal na netu tak všude je psáno jako výkon těch 37/43 kw, což bych už nesměl -> je to přiškrený o víc jak polovinu výkonu....jestli jsem teda dobře pochopil první příspěvek od honzy_


Nepochopil, znova ti píšu, že motorka je HOMOLOGOVANÁ, prodávaná s výkonem 14kW, o žádným výkonu vyšším nemá žádnej "orgán" důvod pochybovat - co je psáno, to je dáno.
Je to prostě motorka, která má mít výkon 14kW, jinak s ní teoreticky vůbec nesmíš na silnici. Kapišto?

1 reakcí na tento příspěvek škrcení v novém ř.p. do 35 kw

23.9.2012 v 20:07 | Nahoru | #29
jo takhle, už to chápu. V tom případě ale ti, co maj v tp těch 43kw tak by stim teda vůbec na silnici neměli co dělat? Nebo jak to je řešený u nich?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) škrcení v novém ř.p. do 35 kw

23.9.2012 v 20:09 | Nahoru | #30

Mida píše: jo takhle, už to chápu. V tom případě ale ti, co maj v tp těch 43kw tak by stim teda vůbec na silnici neměli co dělat? Nebo jak to je řešený u nich?


Já za to teda ruku do ohně nedám, ale podle mě nikdo v papírech takhle vysokej výkon nemá
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist