globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kritika Aspiritu vs italská motorka
No, on když někdo je nasranej na servis, tak se o tom velice rád podělí. Když je se servisem spokojený, tak je obvykle zticha.
Tak se podělím o kritiku servisu firmy Aspirit, při záruční opravě mé MG Stelvia.

Motorka jela, jen přestala dobíjet. Přijel jsem na ní do Aspiritu, všichni naprosto v poho. Motorku převzali s tím, že mi dají vědět po telefonu až to bude hotový. Na servis tam stálo ve frontě odhaduji tak 12 motorek, včetně skůtrů.
Druhý den, cca ve 14 hodin mi volali že je motorka opravená, že někde pod nádrží zahaproval jen nějaký konektor, tak ho prostříkli, zaizolovali aby se do něj nedostala vlhkost a všechno je ok.

Motorku jsem si převzal, všichni usměvaví a v pohodě, včetně mě.

Takže za mě Aspirit

Naposledy editováno 21.09.2012 21:47:14

Blokovaní uživatelé: Janek

1 reakcí na tento příspěvek Kritika Aspiritu vs italská motorka

22.9.2012 v 09:35 | Nahoru | #1
mno nevim nevim
takže konektor byl vadný a dostala se do něj voda? pak by v rámci záruky měli konektor vyměnit ne???
Opravu izolačkou bych pochopil když už moto nebude v záruce, nebo se to stane tobě někde na cestě atd...

PS: taky dělám v jednom servisu a mám silný tušení že tohle by neprošlo

(reakce na) Kritika Aspiritu vs italská motorka

22.9.2012 v 12:32 | Nahoru | #2

Begy píše: ...PS: taky dělám v jednom servisu a mám silný tušení že tohle by neprošlo


V Aspiritu no problemos a ještě za to tákazník tleská .
Pokud to vezmu od administrativy, tak se musí sepsat reklamační zakázkový list, kde mmj. je uvedený i předběžný datum dokončení opravy/předání moto. Potom máš jistě další interní/firemní nařízení, jak máš postupovat - kdo může opravu provést, jestli je nutná diagnostika vč. protokolu atd.
Při předání zákazníkovi je nutný předat prokazatelně/písemně informaci, zda se jednalo skutečně o opravu v rámci reklamace (uznaná záruka) nebo ne, co se vlasně stalo. Vše se podepisuje. Představoval bych si to asi takto - konektor A v místě B se posral z důvodu C a my jsme to opravili způsobem D podle pokynů výrobce a v souladu s technologickým postupem.
A já jakožto zákazník bych se mmj. ještě zeptal, jak jsou proti vniknutí vlhkosti a nečistot zajištěný ostatní konektory a že jich tam bude.
Vysvětlení, "že někde pod nádrží zahaproval jen nějaký konektor, tak ho prostříkli, zaizolovali aby se do něj nedostala vlhkost" je jako "nechat se opít rohlíkem". No schválně, má Seikos nějaký protokol k zakázce s popisem závady, že byla provedena záruční oprava, je to např. zapsaný v servisní knížce nebo se to udělalo jenom na "hubu" . Ví vůbec to, že ke záruční době se připočítává i doba, pro kterou moto stálo v servisu kvůli provedení záručních oprav, že když se vymění nějaký díl v rámci záruky třeba v poslední den záruční doby, má nárok na dvouletou záruku (pokud je to podle obč. zák.)?
V elektrice nejsem vůbec kovaný, ale pochybuju, že by altík přestal dobíjet jen proto, že by do nějakýho konektoru pod sedlem dostala vlhkost při brodění. S Kawou jsem skončil 2x kompletně pod vodou, projel nesčetně louží a sraček, ...., to samý dělají i ostatní kluci a nepamatuju si, že by někomu přestala motorka dobíjet. Buď to zdechne komplet a po vyschnutí je to OK (většinou voda do svíce), nebo odejde třeba zkratem nějaká součástka.
My jsme měli dokonce s garančníma opravama takovou "buzeraci", že jsme byli diagnostikou připojení online tak, aby v centru pro zpracování rekl. věděli, co se na tom konkrétním voze děje, o všem se odesílaly relace, tiskly se tech. postupy opravy podle kterých mechanik opravu dělal, další papíry, zaznamenávaly se časy, kdy se oprava začala, přerušila, dokončila a zpracování jedný takový píčoviny zabralo administrativně mimálně hodinu. Pokud to byla větší oprava, tak to bylo i na víc jak půl dne. A vím jistě, že kdybychom takhle zpracovali opravu, co popisuje Seikos, nejen, že by ji výrobce neproplatil, ale ještě by za to byl minimálně pojeb při kontrole a asi i pokuta.
Z pohledu zákazníka, protože o tom vím svý, bych prostě nemohl být vůbec spokojený, protože jak jsem psal, neodstranila se příčina, ale jen následek a osobně pochybuju, že vůbec řekli o závadě pravdu.
Když to vezmu od začátku "Motorka jela, jen přestala dobíjet." je docela nesmysl. Jak dlouho by vydržela kapacita aku, kdyby se nedobíjela???? To nebudu dál rozvádět.
Ve skutečnosti se třeba jedná o triviální problém, který zbytečně nafukuju, ale jde mi spíš o princip.
Hazky to napsal Michal1011: "Zvláštní že v dnešní době musí bejt člověk vděčnej i za to, že firma udělá co má."
Od takovýho prodejce bych si třeba jako automatickou věc představoval, že přivezeš motorku na reklamaci a okamžitě ti nabídnou zdarma třeba nějaký náhradní skůtr, abys měl aspoň něčem jezdit. Samozřejmě bys to nemusel přijmout, ale ta nabídka by tam měla automaticky být.
Poslední, jak psal autor: "Na servis tam stálo ve frontě odhaduji tak 12 motorek, včetně skůtrů." - ty tam stáli proto, že v Aspiritu neměli díly a budou na ně měsíc čekat

Naposledy editováno 22.09.2012 12:36:22
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko [1 ... 27, 28] Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX... pkKun 838 3.4.2024 v 07:12 pkKun
Výška sedla Moto Guzzi V7 vs Moto G... Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX SPAX 4 27.12.2023 v 07:15 Podas
Guzzi Stelvio NTX - zkušenosti, rad... [1, 2] Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX dannj 57 16.7.2023 v 12:32 kvjeta
Tesnenie výfuku Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX 20monk20 2 13.5.2021 v 08:24 20monk20
MG Stelvio - výměna orig vyhřívanýc... Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX Podas 8 18.1.2021 v 18:55 dzonnek


TOPlist