1 reakcí na tento příspěvek K1300 nebo GSX1400 ?
Vybíráš mezi motorkama, které nejdou porovnat. Snad jen tím, že mají každá dvě kola.Měl jsem čtrnáctku. Pár let. Pak jsem koupil BMW. Napřed dvanáctku, pak třináctku. Pohodlná a skvělá motorka. ESA funguje perfektně, hlavně na třináctce, ABS taky, protiproklu na silnici taky, na okruhu je moc citlivej a reaguje moc brzy. A motor ? Neskutečný ! Nekonečný zátah a s quickshiftem skvělá kombinace. Jenže ....!!! Až jsem tomu přišel na chuť, zjistil jsem, že pořád lítám 160, 200 a v jednu chvíli jsem si řekl dost, přeci se nezabiju ! A technické závady ? Samozřejmě že byly taky. Na 12 klasicky ložisko v diferáku a na 13 problém z výroby, který se sice osdtranil, ale chvíli to trvalo, než na to přišli. A ještě jednu chybu BMW mělo. Když jsem ji zatlačil do garáže, jediná práce, která mě na ni čekala, byla vlhká hadra a celou ji otřít od prachu. No a tak jsem se vrátil ke čtrnáctce GSX. Trochu si ji doladil, něco poupravil a hlavně, jsem zpomalil. Zatáčky si užívám - jde to, někdy ji protáhnu i na okruhu a mimo obec dnes jezdím tak na pohodu, do 130 - 140. A přes zimu mám co dělat. Celou ji rozeberu, vyčistím a zase složím. A pneumatik se neboj. Já jezdím Michelin PR3 a na nich dáš bez problémů deset tisíc kilometrů. Kamarádí, co mají také GSX na nich mají dnes najeto přes 80.000 km a že by je pořád šetřili, se říct nedá. Samozřejmě, je to stroj jako každej jinej a pokazit se může cokoliv. Každopádně, pokud mohu doporučit, kupuj motorku v originálním stavu. Přeji dobrej výběr !
Honza GSX píše: Měl jsem obě a k jedné z nich jsem se po čase vrátil.
Vybíráš mezi motorkama, které nejdou porovnat. Snad jen tím, že mají každá dvě kola.Měl jsem čtrnáctku. Pár let. Pak jsem koupil BMW. Napřed dvanáctku, pak třináctku. Pohodlná a skvělá motorka. ESA funguje perfektně, hlavně na třináctce, ABS taky, protiproklu na silnici taky, na okruhu je moc citlivej a reaguje moc brzy. A motor ? Neskutečný ! Nekonečný zátah a s quickshiftem skvělá kombinace. Jenže ....!!! Až jsem tomu přišel na chuť, zjistil jsem, že pořád lítám 160, 200 a v jednu chvíli jsem si řekl dost, přeci se nezabiju ! A technické závady ? Samozřejmě že byly taky. Na 12 klasicky ložisko v diferáku a na 13 problém z výroby, který se sice osdtranil, ale chvíli to trvalo, než na to přišli. A ještě jednu chybu BMW mělo. Když jsem ji zatlačil do garáže, jediná práce, která mě na ni čekala, byla vlhká hadra a celou ji otřít od prachu. No a tak jsem se vrátil ke čtrnáctce GSX. Trochu si ji doladil, něco poupravil a hlavně, jsem zpomalil. Zatáčky si užívám - jde to, někdy ji protáhnu i na okruhu a mimo obec dnes jezdím tak na pohodu, do 130 - 140. A přes zimu mám co dělat. Celou ji rozeberu, vyčistím a zase složím. A pneumatik se neboj. Já jezdím Michelin PR3 a na nich dáš bez problémů deset tisíc kilometrů. Kamarádí, co mají také GSX na nich mají dnes najeto přes 80.000 km a že by je pořád šetřili, se říct nedá. Samozřejmě, je to stroj jako každej jinej a pokazit se může cokoliv. Každopádně, pokud mohu doporučit, kupuj motorku v originálním stavu. Přeji dobrej výběr !
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ukazatel zařazené rychlosti suzuki ... Suzuki GSX 1400 | Tatrman | 26 | 21.5.2024 v 19:11 Tatrman |
BMW K1300R - tecie zadny tlmic BMW K 1300 R | yurij | 3 | 17.3.2024 v 15:13 yurij |
Model Suzuki GSX 1400 Suzuki GSX 1400 | SuzukiGSX14000 | 4 | 17.3.2024 v 09:38 dedek65 |
vysoké plexi na gsx 1400 ? kdo to m... Suzuki GSX 1400 | george1983 | 11 | 4.3.2024 v 15:44 Danny350 |
Motorka nezatáčí, vlní se na rovině... [1, 2, 3] Suzuki GSX 1400 | Dbednarik | 75 | 14.12.2023 v 16:58 Kohlstein |