globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Co všehno zaplatí pojišťovna ?
 
10.9.2012 v 14:37
Měl jsem nehodu na motorce, kdy mě trefil ožralej kluk v autě, viz. deník. Čeká mě teď příjezd likvidátora a odvoz motorky do servisu. Chci se zeptat jestli tady má někdo zkušenosti s tím, když mám poškrábaný levý bok, jak to pojišťovna hradí. Některé půjdou strojně rozleštit, ale několik jich je až do plastu. Ona to neni zrovna obyčejná barva, takže se to na stejno nenalakuje, aby to nebylo poznat. Zaplatili někomu výměnu takového plastu ? Bude to hrazené z ČKP.
Popřípadě jestli to někdo zažil a může mi napsat jak se mám zachovat.
Díky moc za rady

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co všehno zaplatí pojišťovna ?

23.9.2012 v 09:12 | Nahoru | #1
Dovi> pristrojovka je velice choulostiva vec, tim spise elektronicky nadupana. bez problemu ji dokaze odrovnat pouhe "upadnuti" na zem. proste odejde narazem jak prd. je-li tedy na masine videt to, ze sebou "placla" na zem, mohla odejit narazem. je to jen jeden ze stripku informaci, ktere by do sebe pozdeji mely zapadnout, ale je nesmysl napsat to, ze neni-li na ni videt poskozeni, musela byt nefumkcni uz driv. jak je mozne, ze drive nefungovala, kdyz na ni neni videt zadne poskozeni? to je tak trosku protireceni...

(reakce na) Co všehno zaplatí pojišťovna ?

23.9.2012 v 10:14 | Nahoru | #2

Eso_Rimmer píše: pristrojovka je velice choulostiva vec, bez problemu ji dokaze odrovnat pouhe "upadnuti" na zem. proste odejde narazem jak prd. [...] je nesmysl napsat to, ze neni-li na ni videt poskozeni, musela byt nefumkcni uz driv...


Nepsal jsem, že "neni-li na ni videt poskozeni, MUSELA byt nefunkcni uz driv".
Psal jsem, že "to VEDE znalce k názoru, že..."

A je jasný, že elektronika odcházívá i "sama od sebe" natož vlivem velkého přetížení při nárazu nebo pádu. A je klidně možný, že kolega Dahon mluví čistou pravdu, ale přesto má bohužel tu smůlu, že bude mít asi "trochu" problém dokázat, že ta přístrojovka bezchybně fungovala až do pojistné události...

Pojišťováci se totiž dost často setkávají s pojistnými podvody, např. i se snahou pojištěných zahrnout do pojistné události i dříve a jiným způsobem poškozené nebo nefunkční součásti.
A žádná pojišťovna neplatí víc, než k čemu je nucena nebo dotlačena.

Paradoxně by asi bylo bývalo pro Dahona lepší, kdyby nějaký ten plastový kryt palubovky byl znalcem nalezen ve stavu "čerstvě naštípnutém"...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist