po nastartovani na sytic vse OK, kdyz otacky vyrostou, tak sytic pak stahnu a motor jede dobre, ale jak se motor poradne zahreje, tak se zacnou volnobezne otacky drzet okolo 4000... nejdriv jsem myslel, ze je to tim, ze je slabsi pruzinka na lanku od sytice, rucne jsem za to soupatko zatahl a bylo to zas ok na chvili, ale vcera jsem mel moto rozebrane a pruzinka se vraci OK, ALE jen kdyz zatahnu za soupatko rucne, kdyz zatahnu za sytic na riditka, tak se nevraci uplne.., tak jsem do bovdenu strikl mazadlo a nejak to rozhybal, nebylo to sice uplne OK, ale bylo to lepsi nez predtim..
zkusil jsem teda rucne sytic vypnout, aby soupatko bylo cele karbecu, vyjel jsem, ale po chvilce to zaclo delat znova...
uz si s tim nevim moc rady a stve me to cim dal vic, protoze je pak vyssi spotreba, motor si porad za jizdy pridava na tech 4000 a pri prijezdu na krizovatku to musim vzdy stahovat pres rychlost a brzdu..
setkal se nekdo s timto? pripadne nejake tipy? premyslel jsem ze ty karbece vytahnu a kompletne vycistim, pak seridi podtlaky, ale nikdy jsem to nedelal..
predem diky za rady!
2 reakcí na tento příspěvek vysoke otacky
Kdyz ne tak bud poradne rozhybat(promazat) nebo koupit novy.
1 reakcí na tento příspěvek vysoke otacky
1 reakcí na tento příspěvek vysoke otacky
1 reakcí na tento příspěvek vysoke otacky
1 reakcí na tento příspěvek vysoke otacky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vysoke otacky
panzic píše: gugo> a jak moc by to bolelo toho bazanta?
No to je me celkem jedno jak moc toho bazanta, ale pokud se nekde nepletu ve vypoctu tak bazant kterej vazi bratru 3 kg ma pri srazce semnou (kdyz jedu 130) kynetyckou energii 2kJ. Coz je asi tak 200kg dopadajici z 1 m vysky. Takze jsem rad ze jsem se skrcil.
1 reakcí na tento příspěvek vysoke otacky
1 reakcí na tento příspěvek vysoke otacky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vysoke otacky
panzic píše: Enthropy> a co presne tam seskladal blbe? konecne nekdo kdo uz to zazil, nejak se mi nechtelo do toho vrtat, dokud si nebudu jisty...
Jedna jehla šejdrem a blbý pořadí podložek (to nedělalo ten volnoběh, ale prozměnu se to uchlastávalo a žralo to svíce), pár chabějících/šejdrem nasazenejch O-kroužků a skřípnutý těsnění.
Pokud se ti v tom nechce hrabat, mě to udělali za pár korun na průmyslovce na Křižíkové - máš to kousek od baráku.
Ale jak sem zajel někam do kolony a chvilku tam stál, najednou vylez volnoběh na 3500 ot. Jsem si jistý, že to sytič nedělal... Jediný co pomohlo bylo upravit volnoběžný otáčky, ale pak to zase chcípalo když to bylo studený. Tak sem to neřešil a jezdil.
1)lanko sytice jsem odpojil uplne, je to sice trochu opruz startovat za studena ale trocha gymnastiky po ranu neskodi
2)upravovala se plovakova hladina, byla uplne mimo toleranci
3)trochu se natahly pruzinky na soupatkach
pres tyto upravy jedinych veci, ktere nam vylucovaci metodou zbyly, to dela zase... jedine co jsem zjistil, je to, ze tohle vsechno motorka dela jen za tepleho pocasi. jak jsem jel vcera v noci domu a dneska rano do prace, tak to bylo ok, na obed v tom teple to zas litalo nahore.... :(
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
GS500 Suzuki GS 500E | -PG- | 12 | 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf |
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E | svava | 25 | 9.4.2024 v 19:46 svava |