globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kde je problém max.rachlost 230km/h ???
29.8.2012 v 14:43
Tak pánové,
dotaz na majitele R6 r.v.2006-.... motorka jezdí celkem normálně ale když jsem jezdil ostatní R6 byly jaksi rychlejší. Nedalo mi to a zkouším max.rychlost a ta se zastavuje při šestce na 230km/h - proč??? Kde může být problém mimo řidiče - fuul gas
Předchozí
1 2
Následující

Kde je problém max.rachlost 230km/h ???

29.8.2012 v 19:01 | Nahoru | #31
Tak jsem udělal to nejjednodušší - vzduchový filtr. Je teda pěkně za....ej ale je ten průduch pro něj normální?

1 reakcí na tento příspěvek Kde je problém max.rachlost 230km/h ???

29.8.2012 v 20:23 | Nahoru | #32
je nějak divně zvlněnej. To už je vyčištěnej? Nízkej výkon může způsobit i špatnej přívod vzduchu do spalovacího prostoru motoru, jestli byl úplně zadělanej, mohlo to bejt jim.

Kde je problém max.rachlost 230km/h ???

29.8.2012 v 20:42 | Nahoru | #33
To je KN-ko nebo jinej pratelnej?To zvlnění by nemělo nějak moc vadit,stává se to u pratelných filtrů když to někdo suší fénem nebo na topení což by se nemělo.

Kde je problém max.rachlost 230km/h ???

29.8.2012 v 20:44 | Nahoru | #34
Zvlnění je normální to tyhle filtry dělaji. 2006 je stříkačka , škrcené to nebude kdo by tomu zebral pak koní , to by nejelo ani tech 230.
230 to musí jet skoro i na 5ku. na 6ku tak 270+
Nejlépe to dát na diagnostiku nebo to nejdříve změřit na brzdě. Může to být filtr , výfuk , v airboxu čidlo tlaku vzduchu , čidlo teploty vzduchu.
Seřízení lanka plynu -> neuplné otvírání klapek.
Zkus někoho v Yamaze jestli ti to nenapichne na comp , jestli tam není nějaká chyba.
Nějaká diagnostika je možná i na tacháči.

1 reakcí na tento příspěvek Kde je problém max.rachlost 230km/h ???

29.8.2012 v 20:51 | Nahoru | #35
a není to nějaká skládačka myslím že v r.2006 se tato barevná kombinace nedělala?

1 reakcí na tento příspěvek Kde je problém max.rachlost 230km/h ???

29.8.2012 v 20:56 | Nahoru | #36
já být na tvym místě, tak taky vrátim původní ozubený kolo převodu

2 reakcí na tento příspěvek Kde je problém max.rachlost 230km/h ???

29.8.2012 v 20:58 | Nahoru | #37
xsc: na 5ku spis tak 270 v omezovaci

sice tam ma full akrapa + PC3, ale i v serii das 5ku do omezovace u kazdy motorky, takze verim na 6ku 275-280 to musi v serii ukazat

Kde je problém max.rachlost 230km/h ???

29.8.2012 v 20:59 | Nahoru | #38
doby kdy 600cc jela 250 ci 260 z kopce skoncily nekdy v roce 1995

(reakce na) Kde je problém max.rachlost 230km/h ???

29.8.2012 v 21:00 | Nahoru | #39

xsc píše: a není to nějaká skládačka myslím že v r.2006 se tato barevná kombinace nedělala?


Je to 2007.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kde je problém max.rachlost 230km/h ???

29.8.2012 v 21:01 | Nahoru | #40

meti píše: já být na tvym místě, tak taky vrátim původní ozubený kolo převodu



Originál je 16/48 a bylo tam 15/48 což ukazovalo na tacho o něco více - ale né o tolik.
Ten filtr je originál a podle stavu je KO. Vyměním jej a uvidíme

(reakce na) Kde je problém max.rachlost 230km/h ???

29.8.2012 v 21:04 | Nahoru | #41

meti píše: je nějak divně zvlněnej. To už je vyčištěnej? Nízkej výkon může způsobit i špatnej přívod vzduchu do spalovacího prostoru motoru, jestli byl úplně zadělanej, mohlo to bejt jim.



Podle toho bordelu a stavu bych si troufl tvrdit, že je origo i s 26tis.km. Vyměním jej a uvidím.

(reakce na) Kde je problém max.rachlost 230km/h ???

29.8.2012 v 21:05 | Nahoru | #42

Bubrak ZX10R píše: xsc: na 5ku spis tak 270 v omezovaci

sice tam ma full akrapa + PC3, ale i v serii das 5ku do omezovace u kazdy motorky, takze verim na 6ku 275-280 to musi v serii ukazat



..... je to divný, vyměním filtr a uvidí co se změní.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kde je problém max.rachlost 230km/h ???

29.8.2012 v 21:05 | Nahoru | #43

Tomas_ píše: Originál je 16/48 a bylo tam 15/48 což ukazovalo na tacho o něco více - ale né o tolik.
Ten filtr je originál a podle stavu je KO. Vyměním jej a uvidíme



no tim spis ti to jede jeste hur, pokud to s 15kou vepredu ukazovalo jen 230, to neni normalni, to jede jak kdyz to ma 90 koni

15 vs 16 ukazuje pri 230 o 14,38 vic, takze s normalnim koleckem by to ukazalo 215, s normalnim premerovanim coz byva 6-8%, tj realnou maximalku mas 200km/h, coz je neco skutecne jeste vic spatne nez kdybys mel realnou maximalku 230

(reakce na) Kde je problém max.rachlost 230km/h ???

29.8.2012 v 21:18 | Nahoru | #44
skousel jsi to merit prez digi tacho? treba ti ukazuje blbe jen tachometr

Naposledy editováno 29.08.2012 21:21:32

(reakce na) Kde je problém max.rachlost 230km/h ???

29.8.2012 v 21:26 | Nahoru | #45
na tom videu prekny smyk mu to 1:08 hodilo

1 reakcí na tento příspěvek Kde je problém max.rachlost 230km/h ???

30.8.2012 v 07:34 | Nahoru | #46
Já myslím že začít tím filtrem je dobrej nápad. Vypucovat, případně úplně vyměnit. Pak bych asi zkusil projet jinou (srovnatelnou) šestku, abych zjistil kde a jaký je rozdíl (myslím v zátahu, v různým spektru otáček). Tím by se snad dalo zjistit, co je špatně. Resp. daly by se srovnat i tachometrový rychlosti, pokud by jely ty dvě motorky spolu... No a pak je tu ještě možnost hodit to na brzdu... třeba k p. Frankovi do Holubic, to máš kousek.

(reakce na) Kde je problém max.rachlost 230km/h ???

30.8.2012 v 08:31 | Nahoru | #47

HádesR6 píše: Já myslím že začít tím filtrem je dobrej nápad. Vypucovat, případně úplně vyměnit. Pak bych asi zkusil projet jinou (srovnatelnou) šestku, abych zjistil kde a jaký je rozdíl (myslím v zátahu, v různým spektru otáček). Tím by se snad dalo zjistit, co je špatně. Resp. daly by se srovnat i tachometrový rychlosti, pokud by jely ty dvě motorky spolu... No a pak je tu ještě možnost hodit to na brzdu... třeba k p. Frankovi do Holubic, to máš kousek.


Tak nějak to udělám, jen jsem si myslel, že někdo koukne na fotku filtru a řekne - no jo ten je v p...li to žerě 40% výkonu a bylo by. Vyměním jej a uvidí se. S p.Frankem mám jen dobré zkušenosti, jen má dost práce a já chci jezdit

1 reakcí na tento příspěvek Kde je problém max.rachlost 230km/h ???

30.8.2012 v 08:59 | Nahoru | #48
Podle fotky se stav filtru těžko pozná. Může být špatně vypranej, někdo se ho mohl pokoušet vyfoukat, což se taky nemá, může být napuštěnej něčím nevhodným a ucpanej... jenže to nepoznáš ani když ho prohlídneš live. Jediná jistota je novej filtr.
Jinak u Franka jsem byl minulej týden přezouvat a moc práce tam neměl, ale chápu že i těch pár dní čekání na motorku je dost, nehledě na to, že seřízení na brzdě něco stojí...

1 reakcí na tento příspěvek Kde je problém max.rachlost 230km/h ???

30.8.2012 v 10:24 | Nahoru | #49
Tak filtr je originál a prat ani čistit nejde. vyměnil jsem vložku a po zaschnutí silikonu se pozná.

(reakce na) Kde je problém max.rachlost 230km/h ???

30.8.2012 v 10:48 | Nahoru | #50

Malibu86 píše: Nechci dělat chytrýho ale pokud to umře v určitých otáčkách a pak se probere by mohlo byt něco s váhou vzduchu.Dělalo mi to u auta taky, že ve 3000 utlum a jak se to vyškrabalo přez 3500 ot/min tak se to probralo. Tet je otázka jestli ti to dělá jen na 6 nebo na všecky kvalty.



no kdo by to byl rekl ze motorka neni to same co auto... r6r urcite nema vahu vzduchu....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kde je problém max.rachlost 230km/h ???

30.8.2012 v 10:53 | Nahoru | #51

HádesR6 píše: Podle fotky se stav filtru těžko pozná. Může být špatně vypranej, někdo se ho mohl pokoušet vyfoukat, což se taky nemá, může být napuštěnej něčím nevhodným a ucpanej... jenže to nepoznáš ani když ho prohlídneš live. Jediná jistota je novej filtr.
Jinak u Franka jsem byl minulej týden přezouvat a moc práce tam neměl, ale chápu že i těch pár dní čekání na motorku je dost, nehledě na to, že seřízení na brzdě něco stojí...



hele nejak mi neni jasny jak by motorce ktera nejede pomohlo zmereni na brzde, popripade jake serizeni na brzde mas na mysli... v seriovym stavu na tom neni moc co serizovat....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kde je problém max.rachlost 230km/h ???

30.8.2012 v 11:09 | Nahoru | #52
assassin> Tak minimálně by se dalo asi zjistit, jaký výkon má v určitým spektru otáček. Od toho by se dalo třeba odpíchnout. Možná je to blbost, ale aspoň by věděl na čem je. No a co se týče seřizování, tak třeba nějaký podtlaky a tak... nevím co všechno se dá na stříkačce poladit. Mám karbec, tak sorry pokud se v něčem mýlím

(reakce na) Kde je problém max.rachlost 230km/h ???

30.8.2012 v 11:14 | Nahoru | #53
Tomas_> Docela rozdíl už od pohledu, ten novej filtr No a jestli byl ten původní třeba omylem vyprán, mohl by to být ten důvod, proč motka nejela. Snad se to tímhle vyřeší. Pak dej vědět, jak to letí

1 reakcí na tento příspěvek Kde je problém max.rachlost 230km/h ???

30.8.2012 v 11:38 | Nahoru | #54
Tyvole, muzes mi rict, proc nevezmes telefon, nezavolas do yamahy, nenadiktujes jim vin a nepoprosis je aby ti rekli pro jakej trh byla vyrobema ? A jak uslysis slovo francie, tak vis hned, a uz se muzes jen pidit jak je to skrceni na 100k u FR verze udelany ?

(reakce na) Kde je problém max.rachlost 230km/h ???

30.8.2012 v 11:49 | Nahoru | #55

HádesR6 píše: assassin> Tak minimálně by se dalo asi zjistit, jaký výkon má v určitým spektru otáček. Od toho by se dalo třeba odpíchnout. Možná je to blbost, ale aspoň by věděl na čem je. No a co se týče seřizování, tak třeba nějaký podtlaky a tak... nevím co všechno se dá na stříkačce poladit. Mám karbec, tak sorry pokud se v něčem mýlím



no na brzde zjisti ze ve spicce ma tak o 20procent mensi vykon nez by mel mit :)
na strikacce se steluji podtlaky atd, ale nic z toho neudela takovejhle rozdil na plnej kotel, neverim ani tomu ze by to dokazal udelat ten filtr....

(reakce na) Kde je problém max.rachlost 230km/h ???

30.8.2012 v 11:51 | Nahoru | #56

Ozzy_ píše: Tyvole, muzes mi rict, proc nevezmes telefon, nezavolas do yamahy, nenadiktujes jim vin a nepoprosis je aby ti rekli pro jakej trh byla vyrobema ? A jak uslysis slovo francie, tak vis hned, a uz se muzes jen pidit jak je to skrceni na 100k u FR verze udelany ?



Tak vyrobeno v r.2007 pro evropu (německo, francie,itálie) argentina atd.... dle Yamahy. Ale přece nebyly škrceny všechny, to je blobost, né?

Kde je problém max.rachlost 230km/h ???

30.8.2012 v 13:53 | Nahoru | #57
assassin: na filtr bych to taky netipoval, ale muze bejt treba nejak vadnej nebo neco

Kde je problém max.rachlost 230km/h ???

30.8.2012 v 14:02 | Nahoru | #58
Vsechny ne, vsechny ve francii, tam se nesmi prodat motorka s vetsim vykonem nez 100k

Kde je problém max.rachlost 230km/h ???

13.9.2012 v 09:02 | Nahoru | #59
zdravím všechny mám taky problém max rychlost je cca 200km/h ale problém je ten že nejde do otáček držím ji pod plným plynem a na 10 tis otáčkách se mi sekne a víš nejde ale trochu povolím tak jde až do červenýho čím to je??? že na plný nejde víc než na 10 tic otáček a když uberu plyn tak jde celkem mě to znepokojuje poradí mi někdo??

Kde je problém max.rachlost 230km/h ???

15.1.2016 v 19:50 | Nahoru | #60
už víme čím to bylo?

je to už pár let, třeba si někdo vzpomene... :cD
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Volnobeh Yamaha YZF-R6 sete111 1 27.4.2024 v 09:38 kokoška.
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 Hašlik 4 25.4.2024 v 10:03 Slow
yamaha yzf r6 RJ09 Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R6R Yamahatorr 2 15.3.2024 v 18:23 Yamahatorr
Vymena lozisek v krku rizeni [1, 2] Yamaha YZF-R6 harwey10 35 5.2.2024 v 13:58 Gahan37
Spinanie ventilátora Yamaha yzf r6 ... Yamaha YZF-R6 Jar0 10 1.2.2024 v 16:06 Jar0


TOPlist