globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: gumy na SM-T
Zajímaly by mě zkušenosti majitelů s gumama na SM-T. Měl jsem tam Conti SportAttack. Ta se dává z výroby. Jízda super. Nikdy neklouzla. Ale po 4000km byla na plátno. Čili v zájmu zachování duševního zdraví jsem chtěl zkusit něco, co vydrží trochu víc.

Včera jsem přezul na Pirelli Diablo Rosso II. Ale po první jízdě teda docela smýšený pocity. Když pominu, že trochu klouzly za studena (moje blbost - za studena to chce opatrně - ale jel jsem tak, jak jsem byl zvyklej s Continentalama), tak je motorka jakoby línější do zatáček. Nejvíc je to poznat, když jedu malou rychlostí a překlápjím mašinu ze strany na stranu (asi to není k ničemu dobrý, ale mě to prostě baví). Je potřeba trochu víc tlačit na řidítka.

Podle mě to musí být daný profilem těch gum. Čili. Nevěděl by někdo o něčem, co má profil jako Conti SportAttack, ale směs, která nemízí úplně před očima?

Dík moc

1 reakcí na tento příspěvek gumy na SM-T

31.8.2012 v 13:19 | Nahoru | #1
No to je celkem možné, taky mě celkem překvapilo, že ty boky zpočátku dostávaly tak na prdel. A schodkovatěly (na jednu strany od drážky měla možná třeba až o 2 mm jinou vrstvu masa jak na druhou), ale kupodivu to při jízdě není nijak zvlášť cítit. V tom však může mít prsty ovšem fakt, že jsme byli tak naložení a při té zátěži v té spleti serpentin to holt dostávalo na frak.
Co se týče těch boků na přední gumě; nevím jak u těch RS1 a nebo jiných touringovějších pneu, ale u té RS2 a všech sportovních gum (co se profilu týče), co jsem kdy předtím jezdil, to je fakt nereálné dostat na kraj. Nemluvím o přepákovaných mašinách, vyloženě okruhovkách..

(reakce na) gumy na SM-T

31.8.2012 v 13:33 | Nahoru | #2

Pete Biggy píše: No to je celkem možné, taky mě celkem překvapilo, že ty boky zpočátku dostávaly tak na prdel. A schodkovatěly (na jednu strany od drážky měla možná třeba až o 2 mm jinou vrstvu masa jak na druhou), ale kupodivu to při jízdě není nijak zvlášť cítit. V tom však může mít prsty ovšem fakt, že jsme byli tak naložení a při té zátěži v té spleti serpentin to holt dostávalo na frak.
Co se týče těch boků na přední gumě; nevím jak u těch RS1 a nebo jiných touringovějších pneu, ale u té RS2 a všech sportovních gum (co se profilu týče), co jsem kdy předtím jezdil, to je fakt nereálné dostat na kraj. Nemluvím o přepákovaných mašinách, vyloženě okruhovkách..



Schodky se mi udelaly okamzite behem prvnich par stovek kilometru, za to muze asi ten hlubokej vzorek, jak ale pises, na jizdni vlastnosti to nema vliv. RS 1 fakt ke krajum sla, kdybych zahodil zabrany tak ji vyuziju na 100% - mozna ze prave proto udelali dvojku s rezervou.

Pristi gumy asi zkusim Angel ST, Diablo Strada, Pilot Road 2 nebo Metzeler Z8, tak pak dam vedet, jak je to s predni pneu u nich.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ktm 990 smt KTM 990 SM-T pavoukczech 22 25.8.2023 v 11:32 jara.
Spojka - 990 superduke KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... pagos 5 13.2.2023 v 15:11 Pepa919
Naked co jede pro 2m člověka [1 ... 14, 15] Yamaha FZ6 N, Kawasaki Z 1000, Yamaha FZ1 Fazer, Yam... KubaLC8 441 18.9.2022 v 13:23 maca44
Identifikace Akrapoviče KTM SMT [1, 2] KTM 990 SM-T, KTM 990 SM R , KTM 990 SM KubaLC8 31 20.7.2022 v 14:34 KubaLC8
Imobilizér KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... Kamosmartin 9 24.5.2022 v 21:43 Julip2


TOPlist