Včera jsem přezul na Pirelli Diablo Rosso II. Ale po první jízdě teda docela smýšený pocity. Když pominu, že trochu klouzly za studena (moje blbost - za studena to chce opatrně - ale jel jsem tak, jak jsem byl zvyklej s Continentalama), tak je motorka jakoby línější do zatáček. Nejvíc je to poznat, když jedu malou rychlostí a překlápjím mašinu ze strany na stranu (asi to není k ničemu dobrý, ale mě to prostě baví). Je potřeba trochu víc tlačit na řidítka.
Podle mě to musí být daný profilem těch gum. Čili. Nevěděl by někdo o něčem, co má profil jako Conti SportAttack, ale směs, která nemízí úplně před očima?
Dík moc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gumy na SM-T
Pete Biggy píše: Kup něco ze sporttouring řady pneu. Já poprvé nazul, konkrétně Dunlop Roadsmart 2 a musím říct, že super. Původně jsem měl trochu obavy, pač jsem do té doby na všech moto jezdil jen měkčí směsi, ale teď už vím, že úplně zbytečně. Vyloženě sportovní pneu už tam nedám. Tyto drží úplně stejně a navíc se podstatně dříve zahřejí. A to myslím, že jezdím dost zostra. Trochu mě ale mrzí, že předek vydrží zase déle jak zadek, ovšem u sportovních pneu to bylo v tomto ohledu OK, pač jeden předek vyšel akorát na dva zadky. Tady to vidím na 8 tis. na zadku a takových 11 na předku. Z toho mám však 5 táců dovolenou, sice naložený v plné polní ve dvou, ale stejně člověk jede trochu jinak že. Kdybych jezdil jen tady kolem komína, tak by zadní vydržela nejspíš o nějaký ten tisíc méně (cca 6500-7000 km). Ale furt lepší, jak měnit po 3500-4000, jako u sportovních směsí.
Takže se toho neboj a dej tam něco z řady-PilotRoad, Angel, Roadsmart, Z8 apod. Klíďo i ty RoadAttack 2, ty jsou po jízdní stránce OK, ale co do výdrže, jsou z těchto nejslabší. Ale určo pořád lepší jak SportAttacky. Co do profilu (hravost-padání do zatáček), budou jim nejblíže PilotRoad2...
Taky mam ted Roadsmarty 2, taky jsem spokojen s jizdnimi vlastnostmi, ale ta vydrz u me vypada uplne jinak - po 3300km (z toho 2500km Rakousko) se na bocich blizim ke znackam. Coz mi u sportovne-cestovni pneu prijde dost spatne, aby najela do 5000km. Je pravda, ze jsem zatacky v Rakousku nejezdil zrovna klidne, ale porad nejsem zadnej strelec, to by mi takovehle gumy ani nedovolily. Takze fakt nevim, co obout priste...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gumy na SM-T
Shrnuto a podtrženo, taky jsem doufal, že vydrží trošku víc, ale i tak jsem nadmíru spokojený. Jak už jsem psal, byl jsem zvyklý měnit po nějakých 4 tis. a na TNT mi šel zadek na plátno už po 2900 km spíš mi vadí to, že to nevychází tak, aby se měnila celá sada najednou.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ktm 990 smt KTM 990 SM-T | pavoukczech | 22 | 25.8.2023 v 11:32 jara. |
Spojka - 990 superduke KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... | pagos | 5 | 13.2.2023 v 15:11 Pepa919 |
Naked co jede pro 2m člověka [1 ... 14, 15] Yamaha FZ6 N, Kawasaki Z 1000, Yamaha FZ1 Fazer, Yam... | KubaLC8 | 441 | 18.9.2022 v 13:23 maca44 |
Identifikace Akrapoviče KTM SMT [1, 2] KTM 990 SM-T, KTM 990 SM R , KTM 990 SM | KubaLC8 | 31 | 20.7.2022 v 14:34 KubaLC8 |
Imobilizér KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... | Kamosmartin | 9 | 24.5.2022 v 21:43 Julip2 |