globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Moja prvá motorka
 
23.8.2012 v 14:58
Zdravím.Robím si teraz papiere na motorku.Predtým som na motorke nejazdil.Chcem sa spýtať Vás skúsených ako motocykel by ste mi odporučili na začiatok.Ja mám záujem o Hondu CBR 600,alebo Yamahu r6.Mám pred tým veľký rešpekt.Neviem,či sa na začiatok neprecením.Ďakujem za rady.
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moja prvá motorka

24.8.2012 v 12:03 | Nahoru | #61
DMRS> Pekny, ale stejne si koupi R1PYCOWOE

(reakce na) Moja prvá motorka

24.8.2012 v 12:08 | Nahoru | #62

gugo píše: DMRS> Pekny, ale stejne si koupi R1PYCOWOE


Jeho boj, Žilina je naštěstí daleko...

(reakce na) Moja prvá motorka

24.8.2012 v 13:46 | Nahoru | #63
DMRS> tahle tabulka by se měla povinně zobrazovat jako úvodní strana každého motobazaru

Moja prvá motorka

24.8.2012 v 13:54 | Nahoru | #64
Je to jenom muj názor ale myslím, že s trochou opatrnosti a rozumem v hlavě se dá začít na silnějším stroji. Já třeba už jako malej lítal na stadionu, pak fichtly ruznýho ražení, sifon, pak nějaký MZ a pak hnedka Suzu RFR 600, která byla dobrá a hodně mě naučila...především to, že co jsem se naučil na těch fichtlech a podobně mi neni nic moc platný, dokonce někdy ke škodě. Protože ta mašina měla oproti MZtám kurva sílu, bylo to těžký a člověk na tom musel myslet uplně jinak. Defakto jsem si z předchozích kubatur přinesl více zlozvykú než jsem čekal. Ale naštěstí jsem nebyl ještě tak starej na odnaučení. Já myslim, že celej život s motorkou je to o rozumu a o nepřeceňování se. Dneska mám stařičkou GSX 600F a jak mám na tacháči 160km/h+ a neni to pěkná dálnice, neni to uplně příjemnej pocit, daleko víc si to užiju na okresce do 120ti. Vím, že by mi na tohle asi stačila i nějaká 125ccm ale mě se ty větší starý celokapoty moc líbí. Mám rád zvuk toho motoru, líbí se jak to jezdí a že ani u týhle stařenky nikdy nevyužiju její potenciál mě vubec netočí. Mám taky auto, jedno do práce a to druhý jako srdcovku, nikdy nemužu využít jeho výkon a zřejmě ani celý potenciál podvozku ale uplně mi stačí se prostě projet. Jsou to pro mě malý vánoce. Pokud je člověk idiot, kterej to hrotí s čimkoliv co se mu dostane do ruky, vyklopí se i na 125ccm a ne že ne. Podle mě to neni tak uplně otázka jakou mašinu vybrat, je to spíš věc každýho z nás, jak se k tomu postaví. Brácha, druhej den po řidičáku nafasoval moji bejvalou FZR 1000, je to snad tři roky zpět a nikdy s ní neměl problém, je mu dneska 25 a nikdy se ani nedostal do žádný prekérky. Náš kamarád si zlámal obě nohy a rozbil hlavu na MZ 150 ETZ - proč? protože byl kretén

Naposledy editováno 24.08.2012 13:56:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moja prvá motorka

24.8.2012 v 19:49 | Nahoru | #65

DMRS píše:



Tohle je z hlediska bezpecnosti urcite super ale ruku na srdce kdo splnil vsech 9 bodu v postupu k silny motorce ? Ja radsi ani nepisu kolik jsem splnil ja

(reakce na) Moja prvá motorka

24.8.2012 v 21:42 | Nahoru | #66

Flisker píše: Tohle je z hlediska bezpecnosti urcite super ale ruku na srdce kdo splnil vsech 9 bodu v postupu k silny motorce ? Ja radsi ani nepisu kolik jsem splnil ja


Ja tak stridave, stabilne jezdim na svem chciplem TA, obcas si vyjedu na den dva na necem sviznejsim, po dvou dnech zjistim ze delam veci, ktere delat nechci, jezdim rychleji nez chci, atd, no a pak si zase poslusne sednu na TA a je na pul roku pokoj. Ja vim ze bych 80kw motorce neprezil kazdodenni provoz a nebojim se to priznat.

Moja prvá motorka

24.8.2012 v 23:45 | Nahoru | #67
Ať si koupí tu ss šestku když se mu líbí. A vyhazovat groše za zavření ? Na co ? Stačí sundat fajky ze dvou svící..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moja prvá motorka

25.8.2012 v 21:58 | Nahoru | #68

DMRS píše:



Tak podle tohohle by sme vsichni meli sedlat max 50kw.....uz podle odstavce...Dokazu jezdit s rozvahou...nevyuzivat ani polovinu vykonu...atd

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moja prvá motorka

27.8.2012 v 11:45 | Nahoru | #69
dj.holland> To je jen návod k delšímu motorkářskému životu pro lidi, kteří nemají dostatek zkušeností aby pochopili rozdíl mezi dvácou a litrem. Stejně většinou pokud si někdo jako svou první motorku chce pořídit otevřenou šestku nebo litra, tak si jí koupí ať mu říká kdo chce co chce. Pak v horším případě skončí v sádře nebo plastu, v lepším se s motorkou pere v každé zatáčce nebo z pohledu na motorku dostává osypky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moja prvá motorka

27.8.2012 v 12:23 | Nahoru | #70

DMRS píše: dj.holland> To je jen návod k delšímu motorkářskému životu pro lidi, kteří nemají dostatek zkušeností aby pochopili rozdíl mezi dvácou a litrem. Stejně většinou pokud si někdo jako svou první motorku chce pořídit otevřenou šestku nebo litra, tak si jí koupí ať mu říká kdo chce co chce. Pak v horším případě skončí v sádře nebo plastu, v lepším se s motorkou pere v každé zatáčce nebo z pohledu na motorku dostává osypky.



Tohle je takovy kontroverzni tema a resi se to porad dokola, aby lidi nejzdili na tehle silnych sportech ...

Ja jsem mel RS125 zavreny na 11kw takze horor na tom sem lital rok a neco a co se tyce pobranych zkusenosti tak bych rekl celkem minimum protoze bike je to proste lehouckej, jede to pomalicku, akcelerace zadna no ... skill nulovej bych rekl.

Pak rok R6 na tom jsem lital jako bezmozek ale klasika - rovinka kotel - zatacka krokem takze skill jsem ziskal za rok asi takovej ze jsem byl schopnej rychle otocit plyn tu jsem pak prodal s tim ze je to draha sranda ...

No ale bez moto se to nedalo vydrzet takze jsem nakonec koupil R1 a to je prvni motorka na ktery vlastne vubec delam nakej pokrok z myho pohledu.

Takze ja si myslim ze na ostry sestce se zacit da kdyz ma clovek vsech 5 pohromade.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moja prvá motorka

27.8.2012 v 13:41 | Nahoru | #71

Flisker píše: na ostry sestce se zacit da kdyz ma clovek vsech 5 pohromade.


To je takový oxymoron, člověk který začne na otevřené šestce nikdy nemůže mít všech 5 pohromadě
A taky, málokdo otevřeně přizná, že to nemá v hlavě srovnaný. Dokud to nerozhází po silnici...

Edit: Jinak taky nejsem zastánce začínat na 50/125, na tom člověk získá návyky, které jsou na velké těžké motorce nanic. Jak uvádím v grafu, podle mě ideál začít do 30 kW v případě, že má člověk nulové zkušenosti s provozem, pokud už má něco najeto aspoň v autě (a ví co ho na cestách čeká), tak i něco silnějšího do 50 kW. Silnější motorky pak až po zkušenostech s těmi slabšími.

Naposledy editováno 27.08.2012 13:47:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moja prvá motorka

27.8.2012 v 14:51 | Nahoru | #72

DMRS píše: To je takový oxymoron





No jeste prichazi v uvahu reseni jako mas v avatarovi Pridavna stabilizacni kolecka na R1 zrejme nejnovejsi bomba na trhu

e: ted kdyz koukam na to slovo "oxyMoron" tak si rikam jestli to nema nakej zaklad v anglictine

Naposledy editováno 27.08.2012 14:52:12

(reakce na) Moja prvá motorka

27.8.2012 v 15:21 | Nahoru | #73

Flisker píše: ted kdyz koukam na to slovo "oxyMoron" tak si rikam jestli to nema nakej zaklad v anglictine




jinak stabilizační kolečka OK, ale nesmí se člověk rozvášnit a rozjet to v zatáčkách na víc jak 20 km/h....

Naposledy editováno 27.08.2012 15:40:39

Moja prvá motorka

27.8.2012 v 15:31 | Nahoru | #74
Prosel sem si fichtlama a historickou dvacou, i provozem v aute (300 000 km) a presto pro me byla "nahata detska" FZ6ka prilis tezky sousto a prezil jsem bez vetsi uhony jen diky stesti.

At si to kazdy prebere jak chce. Ted litam na okruhovy sestce, a stejne si chci kvuli treningu poridit lehoucky trial s 12ti semikama protoze zkusenosti nejdou nijak ochcat, zabavy je na tom az az, a okruhovyho jezdeni neni tolik kolik by si clovek pral. A nacvicovani v provozu je z dlouhodoby perspektivy jasna sebevrazda.

Moja prvá motorka

28.8.2012 v 06:46 | Nahoru | #75
tak já to shrnu

- na slabý motorce začíná jen přizdisráč
- navíc si na ní jen vytvoří špatný návyky, kerý by ho brzdily
- seškrcením motoru motka též ztratí polovinu hmotnosti, gumy se zúží a brzdy se stanou lépe dávkovatelnými
- ten, kdo na silným ss nezačínal, nemá do toho co kecat, protože to nezažil a nerozumí tomu
- ss motka má speciální trojúhelníkový gumy, kerý sou po všech stánkách lepší a je proto bezpečnější a ovladatelnější, než nějaká trapná dvěpade

vysvětlení podstaty jevu tuna

Naposledy editováno 28.08.2012 06:47:55

Moja prvá motorka

29.8.2012 v 20:42 | Nahoru | #76
Ono by se to mohlo chápat taky třeba takhle.Prostě a jednoduše zakladateli tady tohohle vlákna a všem ostatním,kteří zakládají podobné téma,se líbí silná motorka. V tomto případě Y6,nebo CBR600.Kdyby se jim líbila třeba MZ 250,tak si ji klidně koupí a ještě ušetří....Chtějí si prostě za svoje,ve většině případů,těžce našetřené peníze koupit,co se jim doopravdy líbí.To se přece nemůže nikdo na ně zlobit...Bohužel silná motorka,nejen že vypadá "chlapácky" a dravě.Také v neposlední řadě prodlužuje p....Ale ona taková doopravdy je To si začátečníci uvědomují,mají z velké síly pod sebou respekt.Ten výkon je v tomto případě v podstatě na škodu.A proto píšou tyto témata,v kterých hledají pro svoje rozhodnutí podporu.Nic víc nic míň.Každého boj........
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist