globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
 
Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.

Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
 
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.

Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

3.10.2016 v 12:02 | Nahoru | #1
PetrS> tak se dívám že si celkem dáváš,... já to nemohl zvednout přes tu spojku ani prd,..sem tam mi to poskočilo ale asi při tom promáčknutí spojky dávám málo plynu nebo nevím,... šlo mi to jen na enduru ve stoje,...ale po prošlápnutí zadní brzdy jsem jednou musel odskočit a následky nic moc,..přetrhaný vaz v koleni a 4 měsíce bez motorky,..tak tedka už jen z respektem, který mě docela brzdí,...tedka jsem to ale zkoušel na kámošově WR450 a to šlo zas moc snadno že jsem mu to radši vrátil než bych mu to někam poslal,...

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

3.10.2016 v 12:16 | Nahoru | #2
Rischwon> Je to jen o tréninku a čase, který tomu věnuješ. WRko (250ka) je na spodku opravdu chcíplý, takže pokud to chceš zvednout na dvojku, musíš vymáčknout spojku, roztočit motor do otáček, kde má aspoň trochu sílu, pustit spojku a ještě si pomoct řidítky. Musel jsem dozadu dát i 48T rozetu, ale zase nejsem úplně konfekční postava. Oproti silné moto to chce opravdu chvíli trénovat. Ze začátku mi to taky nešlo zvednout, protože jsem byl zvyklý na výrazněji silnější motorky, kde to jde téměř samo. Výhodu to má ale v tom, že ten motor je naprosto nezákeřný, takže se hezky dávkuje, což je pro učení nejpodstatnější.

Po zadním ve stoje nejezdím (na silnici se mi to nelíbí), takže s tím ti moc neporadím, ale co se týče zadní brzdy, tak ta musí být v top kondici, protože to je jediná věc, která tě chrání před sedřenýma zádama : )
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 276, 277] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8295 21.5.2024 v 14:49 Krautkopf
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58


TOPlist