paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
 
Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.

Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
 
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.

Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

1.10.2016 v 20:55 | Nahoru | #1
PetrS> nn, ne rovnou maly kola, jen silniční gumy. Otázkou je, jak by to zvládla ta malá přední brzda ta mi příjde slabá už i v terénu. Přes zimu na VORovi zas trochu zapracuju. Udělat vidle a objevil jsem vůli v přepákování. To si myslím, že způsobuje rozeskákání motorky při brždění. Když se mi to rozeskáče, tak úplně ztuhnu a su rád, že sem se do zatáčky vůbec vešel
To, že bych tam byl 14.10. je jisty. Přijel bych někdy odpoledne a odjížděl asi okolo 21ho. Uvidíme, jestli to počasí dovolí.

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

2.10.2016 v 11:26 | Nahoru | #2
klubko> Aha, ale i tak, pokud budes mit VORa, tak nema smysl se tam trapit na WRku.

Jestli se ti rozeskace zadni kolo pri brzdeni a podrazovani, tak je to moc zbrkla prace se spojkou. Chce to byt citlivejsi pri pousteni a nebo koupit antihop. Nebo se naucit najizdet do zatacky slidem, ale tam musis byt na spojce jeste opatrnejsi. Klidne to muzeme na pristim jezdeni probrat a potrenovat.

Ok, tak uvidime podle pocasi. Zima mi neva, ale za deste se mi nechce a pri velkym vetru to zase moc nejde : )

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

2.10.2016 v 11:40 | Nahoru | #3
klubko> Jeste by to poskakovani mohlo byt spatne serizenim centralem. Jestli ho mas spravne zrepasovany, dal bych ho do tovarniho nastaveni + nastavil spravne race a static sag a vyzkousel. Nicmene i spatnymu podvozku se da prizpusobit, takze v seriovym nastaveni by mel byt dostatecne dobry a spis bych se zameril na jezdecky styl, nez na techniku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 277, 278] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8316 28.5.2024 v 08:56 Deadman
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58


TOPlist