globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
 
Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.

Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
 
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.

Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

31.12.2014 v 14:34 | Nahoru | #1
Rischwon na polní a lesní cesty nejsou motárďácký gumy špatný ale nesmí bejt mokro jinak máš oči na vrch hlavy přecejenom by to chtělo aspoň hrubší vzorek a s tím ježděním mimo silnice to je pravda většinou se jezdí po silnici a opravdu se najede v terénu daleko míň takže bych taky neřešil ty kola za ty peníze to opravdu nestojí

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

3.1.2015 v 16:22 | Nahoru | #2
Ahoj dneska jsem měl zase chvíli čas, tak jsem se pokoukal po internetu jak se dá odstranit AIS System a Airbox Flapper. Zezačátku jsem měl trochu strach, že nezvládnu demontáž, ale nebylo to zas tak strašný. Postupoval jsem přesně podle návodu z těhle stránek http://www.wrrdualsport.com/ akorát jsem nepoužíval zakoupený ucpávky, protože se mi nechtělo dávat 20 dolarů za špunty . Nejdřív jsem se projel na motorce bez upravy a po odstranění všech restrikcí jsem se znovu projel a na to, že jsem na ní najel jen 300 km a dlouho jsem na ní neseděl tak ten rozdíl v reakci na plyn byl dost znatelnej takže uprava se povedla a navíc jsem dneska při testovací jízdě vyzkoušel další věc na kterou jsem tady narazil a to je tvrzení jednoho majitele WRka, že na třetí rychlostní stupeň jel něco kolem 100km/h a nechtěl jsem to trápit ale zkusil jsem to trochu prohnat a jel jsem 90km/h a určitě by šla ještě víc, ale dál jsem jí netrápil. A Dovi k tomu dával i graf, že by to měla motorka zvládnout, ale nejsem ten co hned uvěří
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 276, 277] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8295 21.5.2024 v 14:49 Krautkopf
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58


TOPlist