Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.
Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.
Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Zatím ještě stále čekám na ten specifický kotouč ale pak vám o tom napíšu víc,....
Rischwon píše: Když uděláš tu konverzi z X na R, tak ti nebude v případě nehody platit pojistka. Jinými slovy nesmíš udělat škodu na cizím majetku, jinak to zaplatíš i s chlupama. Už jsem se na to ptal i v Yamaze, ale řekli mi že bych v tom utopil hromadu peněz a pak bych ani nemohl legálně používat motard kola. Bud R nebo X ale ne oboje,...bohužel hloupých zákonů máme hromadu,...
Zatím ještě stále čekám na ten specifický kotouč ale pak vám o tom napíšu víc,....
Právě kvůli pojišťovně bych to chtěl mít pořešeno ve velkém TP pokud bych pořizoval WRX.
Tohle info je však pro mě trochu rozporuplný. Třeba v německých inzerátech mívají info, že mají zapsaný i jiný rozměr kol, popř. pneu. Proč by nemohlo jít použít motard kola, jak píšeš výše, který jsou v TP zapsaný primárně? To by popíralo logiku, že "rozšiřuješ" TP na rozměr 21". Řekli lidi v Yamaze kolik by to stálo?
Např. pro brněnskou moto policii šly Hondy přes prodejce z Břeclavi, a ten řešil homologaci majáčků a jiných ptákovin přes Prahu což bylo administrativně i finančně náročný. (bral jsem tehdy v roce 2005 v Motomo Břeclav svého TA 650). Nechce se mi věřit, že by však u prakticky identických moto měl být zápis na rozšíření 21" taková úředničina...
Máte-li někdo bližší ověřené info ohledně rozšiřování ve velkém TP - sem s ním.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 276, 277] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 | SuperSic58 | 8295 | 21.5.2024 v 14:49 Krautkopf |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |