paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
 
Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.

Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
 
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.

Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

26.5.2014 v 23:39 | Nahoru | #1
SuperSic58> U karburátorů je to složité naladíš benzín čímž si rozladíš vzduch nemluvě o lazení volnoběžné trysky (je to začarovaný kruh ). Já to ladil asi 2 týdny dokud jsem nedosáhl asi nejlepšího výsledku . Je dobré si po nějákých nalítaných km zkontrolovat svíčku jestli má správnou barvu ... pokud bude černá špatně ti motor spaluje viz : http://www.skoda110...2article.php?id=129. Osobně mi motorka po zaslepení ventilu hůř startovala . Když jsem trochu přidal sytič tak se přechlastala . Z toho jsem usoudil že je ve směsy málo vzduchu . Nakonec jsem to fakt jen lehce poladil , karburátor jsem nepřetryskovával ani s jehlou jsem nehýbal . Po celkovém přelazení se mi zdá že jsem nastavil pouze o maličko víc vzduchu . Výsledky v lazení karburátoru byly opravdu malé . Vzduch. trysku jsem natočil maximálně o 30° a to možná přeháním . Každopádně ty máš daleko větší obsah a nedovedu jsi odhadnout kolik to ve výsledku muže dělat . Každopadně se to hodně řeší na automobilových fórech a tam pokuď vím nic se vstřikováním nedělají.

Naposledy editováno 27.05.2014 00:09:51

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

27.5.2014 v 09:47 | Nahoru | #2
Darth_Vader> takže si jen trochu pošteloval šroubek směsi, to je uplně minimální úprava, to je pohoda. Mě to teď startuje jak teplý tak studený na drc, elektronika si to srovná.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 278, 279] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8341 Dnes v 07:55 Fic6
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58


TOPlist