Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.
Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.
Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Kdyby yamaha udělala stejnou motorku - jen ubrala 10kg , přidala otáčkoměr a objem zvedla na 350ccm - to by byla dokonalá motorka
wario píše: v lese jsem docela často ale máš asi pravdu že je to spíš časový než kilometrový. ale i tak neznám enduro co by jezdilo za takhle málo. tři litry jsou na enduro kolech reálny.
Souhlas - ani na spotřebu si myslím nikdo nemůže u WRka stěžovat.
wario píše: Kdyby yamaha udělala stejnou motorku - jen ubrala 10kg, přidala otáčkoměr a objem zvedla na 350ccm - to by byla dokonalá motorka
Ještě lepší obratnost v terénu i manipulace na místě, vylepšená palubovka a ještě vyšší výkon a objem motoru, a to při stejném povinném ručení jako za dvácu, to by se asi nikdo nenechal dlouho pobízet.
Jenže se obávám, že na takovouto "dokonalou motorku" by se výrobce zároveň taky asi nerozpakoval nasadit i svoji "dokonalou" cenu.
Bez toho už i tak stávalo nové endurko WR 250R závratných 180 tisíc Kč a motard WR 250X dokonce 185 tisíc Kč.
A když se kouknu na dnešní cenu motardu WR 250X (WR 250FX) třeba v PEMMu, což je autorizovaný prodejce Yamahy tady u nás v Brně Bohunicích, tak na cenovce už mají astronomických 190 tisíc Kč...
http://www.yamaha-pe...cykly/motard/wr250fx
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 276, 277] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 | SuperSic58 | 8295 | 21.5.2024 v 14:49 Krautkopf |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |