paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
 
Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.

Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
 
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.

Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25

2 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

31.3.2013 v 13:52 | Nahoru | #1
Ojetých WRR je jako šafránu, prakticky téměř žádný.. Protože kdo tuhle boží motorku má, ten se jí zbavovat nebude. Myslim, že mi tohle konstatování jen potvrdíš

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

31.3.2013 v 15:11 | Nahoru | #2

SuperSic58 píše: Ojetých WRR je jako šafránu, prakticky téměř žádný.. Protože kdo tuhle boží motorku má, ten se jí zbavovat nebude. Myslim, že mi tohle konstatování jen potvrdíš


Občas se může něco objevit a štěstí přeje připraveným.
Lidi např. přehodnocují své priority nebo někdy dokonce úplně mění své celkové zájmy, jak se to třeba stalo i v mém případě...

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

1.4.2013 v 11:11 | Nahoru | #3

SuperSic58 píše: Ojetých WRR je jako šafránu, prakticky téměř žádný.. Protože kdo tuhle boží motorku má, ten se jí zbavovat nebude. Myslim, že mi tohle konstatování jen potvrdíš


V mým věku už jsem dneska (Velikonoční pondělí) dal přednost klidu domova před mrskutem, zvoněním na sousedky a povinnou konzumací panáků tvrdýho... Jenže objevili se u nás (za ženou na pomlázce) švára se ségrou, a znovu do mě hučeli, co bude s tím čoprem. Už o Vánocích to nakousnuli - švára si loni pořídil čopra a nemá s kým jezdit, a i ségra (jeho žena) by byla raději, kdybych jako zkušenější jezdil s ním - aby se jí drahý choť někde nevyvalil s tou 3 metrákovou chromovanou nádherou. Tak jestli bych si nechtěl i kvůli němu a ségře znovu pořídit čopra nebo cruisera - jednoho jsem už totiž před 3 lety měl, jenže na ty naše rozbitý silnice to zrovna nebylo to pravý ořechový.

Finančně by se to nějak zvládlo, ale určitě bych si nemohl dovolit držet celkem 4 motorky, jednak kvůli manželce, jednak bych je už neměl kde garážovat. Malou nízkou dvácu bych si asi chtěl nechat až do důchodu, takže bych musel dát pryč jednu ze svých WR250tek. Buďto motarda WR 250X nebo enduro WR 250R. Když uvážím, že do terénu nejezdím a to WR 250R nevyužívám na to, pro co je stavěné, a taky že o WR 250R je obecně větší poptávka než po WR 250X, asi bych v případě nutnosti byl nakonec schopen/ochoten poslat enduro do světa do dobrých rukou.

Je v prvotřídním stavu, aktuální nájezd pouze cca 3.900 km, jako nové, v terénu neježděné, krásně zajeté, se spotřebou oleje nula nula nic, spotřeba paliva cca 2.8 l/100 km při jízdě po silnici většinou tak do 80-90 km/h (jinde jsem s ním nejezdil), koupené zde v ČR od autorizovaného dealera Yamahy ČR, samozřejmě všechny klíče i orig. planžeta pro event. výrobu náhradních klíčů, originální nářadí, původní dokumentace včetně faktur z autorizovaného servisu (výměny oleje byly dělány i po malých km nájezdech), naposledy loni (přímo v Yamaze), samozřejmě letos plánuju další výměnu po nájezdu cca pouze 1 tisíc km od poslední výměny (předepsaná výměna oleje je až po 5 tisících km a výměna olejového filtru až po 10 tisících km).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 277, 278] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8333 Dnes v 15:01 Mr.Dreamer
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58


TOPlist