globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
 
Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.

Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
 
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.


Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

3.12.2014 v 08:47 | Nahoru | #631
Nejsem si jisty, ale pouze ladak s upravou palivovych map ma vetsina. Hlavne ti s koncovkou leo vince,... Malo tech co to otevreli uplne,.... Kdyztak vysvetli vsem "odbornikum" proc je tak odstraneni AIS dulezite. Diky

Naposledy editováno 03.12.2014 08:49:34

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

3.12.2014 v 10:32 | Nahoru | #632
Trošku teorie,.... i po přečtení informací níže, stále nechápu proč je jeho odstranění v souvislosti s laděným výfukem tak důležité?! Jestli to odstranění je tak důležité tak by ho ten ladič určitě dal pryč,..protože podle informací a důkazů to nedělal nějaký pepik na koleni na dvorku, ale přímo autorizovaný servis,....
ted jsem víceméně na to přišel,..Yamaha servis si svoje kurvítka dávat pryč nebude,...
============================================================================================
Air Induction Systém = zařízení pro vpouštění čerstvého vzduchu do výfukového systému.
A.I.S., otravná záležitost co se táhne odnedávna s většinou modelů značky Yamaha. Následující návod
není v souladu s předpisy, takže konejte pouze a jen na vlastní zodpovědnost. Použité řešení není
nevratné, AIS se dá v případě potřeby namontovat zpět.
Na začátek trocha teorie: příměsí čerstvého vzduchu do výfuku dochází k dodatečnému okysličení
spalin (např. z jedovatého CO se stává méně závadný CO2). Mimo snížení obsahu škodlivých spalin
dochází i ke zvýšení teploty výfukových plynů. Tzn. to celé je možná dobré pro rozměrné automobily
vybavené katalyzátorem, ale na BT to vyjma předčasnému žloutnutí výfukových kolen, nadměrnému
zahřívání motoru a splnění normy €uro k ničemu velkému neslouží.
Jaké výhody přinese jeho odstranění?
- pravidelnější chod motoru na volnoběh
- zmizí střílení do výfuku při brždění motorem
- snížení provozní teploty motoru
- úspora 1,6 kilogramu suché hmotnosti

Naposledy editováno 03.12.2014 10:33:38

2 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

3.12.2014 v 11:11 | Nahoru | #633
Malá zimní radost: baterka si konečně bude chrochtat .. vzpomínam jak jsem před 28 lety jezdil na Simsonu i na MZ 150 celou zimu inu auto nebylo a tak to jistilo 6 vrstev 3 čepice a 3 rukavice .. dnes už nejsem takovej blázen a tak jsem WRku dopřál přes zimu luxus udržovacího dobíjení ..

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

3.12.2014 v 11:24 | Nahoru | #634
dydzej> Něco podobného bych taky potřeboval,...dobrá volba,...

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

5.12.2014 v 10:18 | Nahoru | #635
dydzej> Dělat si malé radosti je určitě dobré,ale z vlastní dlouholeté zkušenosti mám odzkoušené,že není třeba panikařit-baterku dobiju jednou za zimu přes noc obyčejnou nabíječkou,co mám již od roku 1976 a stačí to-větší problém je pokud nevyndáš nebo neodpojíš baterii od motorky-dnešní přechytračená mota mají stále něco zapnutého-u mé Zuzany prašivé hodiny-a ty dokážou baterku za jednu zimu zlikvidovat,takže pokud neodpojím,musím pravidelně kontrolovat,dobíjet a votomtoje-abys na jaře koupil novou baterku nebo nějakou "chytrou"nabíječku... P-H.

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

5.12.2014 v 18:49 | Nahoru | #636
ještě jsem se chtěl zeptat na ty upravy AIS System a Airbox Flapper jestli to má nějaký negativa jako větší spotřebu

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

9.12.2014 v 00:12 | Nahoru | #637
nebude to střílet do výfuku a se spotřebou to nehne. Je to tam kvůli emisím

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

9.12.2014 v 08:50 | Nahoru | #638
 
Přišel mi PM dotaz ohledně volby řetězovky. Protože je dostatečně obecný a mohlo by to zajímat i další, odpovídám přímo zde v diskusi - samozřejmě s respektováním anonymity tazatele...

 
PM zpráva od uživatele ******** z 09.12.2014 00:23

Chci kupovat novou řetězovku s původním nastavením 14/40 106 článku. Po většinu času jsem jezdil s pastorkem s 13ti zuby a tak si říkám, že když budu kupovat tu novou řetězovku, jestli mám ubrat jeden článek z řetězu (zvětšila se délka nasazeného řetězu při 13/40 zubech).

Druhá otázka zní, jestli není lepší nechat 14zub pastorek a naopak přidat 1-2 zuby na rozetě - Myslím, že by to ulevilo pastorku.


_____

 
Ahoj, to je dilema skoro na hození korunou.

Vezmu to od konce: Pokud bys chtěl dosáhnout stejného účinku (myšleno stejného převodu do pomala, do síly) jako u nyní ježděného sekundárního převodu 13/40, musel bys při osazení originálním 14 zubovým pastorkem použít rozetu ne s 41 nebo 42 zuby, ale se 43 zuby.
Protože 13/40 ~ 14/43, nebo taky jinak 13/14 ~ 40/43.
A je taky pravda, že čím míň zubů má pastorek, tím víc bude namáhaný spolu s řetězem a vystupním ložiskem z převodovky. Ale na druhou stranu - zase když významněji zvětšíš zadní rozetu, budeš muset použít i delší řetěz. A taky o něco málo zvětšíš neodpruženou hmotnost zadního kola a ještě víc přiblížíš řetěz a zuby rozety terénu, kamení, blátu, vegetaci a prachu, ale to už by bylo spíš na akademickou debatu.

A k první otázce: Teoreticky bys při změně ze 14 zubového pastorku na 13 zubový měl ubrat zhruba půl článku (řetěz ovíjí "menší přední polovinu" pastorku), což je samozřejmě technicky neproveditelné. Protože ale u nového řetězu (v rámci nové řetězovky) bude řetěz kratší než stávající vytahaný, tak bych klidně u řetězovky 13/40 ponechal 106 článkový řetěz s tím, že k tomu odebrání článku bych přistoupil až by to bylo vhodné/nutné kvůli vytahání řetězu.

Kterou variantu zvolit, zda změnit pastorek ze 14 zubového na 13 zubový nebo naopak přidat více zubů na rozetě, není snadné, protože neexistuje jednoznačně správné a špatné řešení - obě varianty mají svá PRO i PROTI. Nakonec možná nejrozumnější by v tomto případě mohlo být orientovat se pragmaticky - podle ceny a dostupnosti preferované jakostní řady.

Zdraví
Dovi
 

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

9.12.2014 v 10:33 | Nahoru | #639
Rider23> Taky přemýšlím v první řadě o odstranění AIS. Uživatel berry78 prodává záslepku za 100kč. To střílení do výfuku jsem už párkrát zažil, ale může to být taky tím že směs není naladěná tak jak by měla být, ale nemám možnost porovnat tak dokud to nezavezu na překontrolování tak dělat závěry nebudu. A navíc, po oddělání plastů jsem nenašel žadný power comander, tak tím víc začínám věřit tomu že ta směs uplně v pořádku nebude.
Ta airbox klapka není zas tak špatná věc, hlavně pro ty co neumí podle zvuku odhadnout kolik otáček točí,...když to člověk přežene tak to ta klapka jednoduše přidusí,..
Navíc v co nejbližší době chci přehodit na enduro kola tak dost přemýšlím že tu motorku vrátím do sériového stavu, jak už skrz diskrétnost v lese, tak i z toho důvodu že si to pak v létě chci nechat přeladit od zkušeného ladiče přímo v RP tunningu, pomocí power commanderu. A hlavně chci vědět co tam vůbec bylo dělané,...a jakým způsobem. To už se od majitele asi nedozvím.

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

9.12.2014 v 10:40 | Nahoru | #640
Neměl by někdo na prodej kotouč pro WR Xko. Nechci při káždém měnění kol nechávat kotouč přenýtovat aby mi seděl vnitřní průměr 132mm na enduro kola.
Nebo nenarazili jste někdo na kotouč (vnější průměr 298mm, vnitřní průměr 132mm a uchycení na 6 bodů), tak jak to mají kolegové v USA co konvertovali X na R?




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

9.12.2014 v 17:19 | Nahoru | #641
Rischwon> Teď přez zimu bude dost času na ty upravy a dodělávky a až to budu čistit tak se taky mrknu co se tam skrývá. A pak by mě zajímalo z jaký motorky máš to přední kolo a jak to vyřešíš s tím kotoučem protože pujdu podobnou cestou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

9.12.2014 v 17:29 | Nahoru | #642
Rider23> No jak vidíš na obrázku, tak tam mám ten mezikus, na který se pomocí nýtu přidělá ten samý kotouč z Xka který bych mohl sehnat přímo v Yamaze za 2800, a nebo si sehnat kotouč za 4tisíce a víc který bude přímo na to enduro kolo 21. Ten mezikus někde sehnal předchozí majitel, na netu jsem ho nenašel,... Jestli bys kupoval jen přední kolo, tak bych koupil kolo z XT660R jak uživatel r.ricci, prej náboj je stejný a jen přehodíš kotouč bez dalších problémů.

Naposledy editováno 09.12.2014 17:30:24

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

10.12.2014 v 09:23 | Nahoru | #643
 
PM s dotazem od uživatele ******* z 09.12.2014 v 15:37

Ahoj chtěl jsem se tě zeptat, kde nakupuješ díly na wrko, ve kterým obchodu maj výběr protože po vánocích budu schánět třeba kryt pod motor, ale i filtry a další věci a budu připravovat na jaro tak který internetový obchody by si mi doporučil díky moc


_____

 
Ahoj,

asi Ti moc nepomůžu, protože enduro WR 250R jsem kupoval z druhé ruky už s doplňky a na fungl nové WR 250X jsem kromě nášlapného enduro zvedáku/stojanu žádné doplňky nepořizoval ani dodatečně neinstaloval - do originálního továrního provedení jsem nezasahoval (řídící jednotku, palivové mapy, výfukový svod, přívěru ani koncovku apod. jsem neměnil), šusplech ani bástry nejsou na silnici nutné a to, co člověk při jízdách kolem komína potřebuje (doklady, povinnou výbavu, telefon, pití, něco na zakousnutí plus podle potřeby další drobnosti), se pohodlně vejde do malého lehkého batůžku na zádech.

Jinak ale vzduchový filtr na WR 250R/X je pratelný (s dlouhou životností) a zásobu olejových filtrů jsem kupoval tady u nás v Brně - viz diskuse Olej a filtr pro Yamaha WR250R a WR250X

http://www.motorkari...ft=134882&fid=18

 
 

Naposledy editováno 11.12.2014 09:48:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

10.12.2014 v 12:50 | Nahoru | #644
Rischwon> Taky jsem mluvil s r.ricci a taky mi říkal, abych pořídil kolo z XTéčka no a jsem zvědavej, jak to budu schánět nebude to asi moc sranda, ale asi to bude pořád lepší jak schánět nějakej mezikus jako máš ty.

Dovi> Děkuju za radu s filtrama určitě se to bude hodit , ale zkusím zjistit jestli nemaj nějaký originální díly za slušný ceny v Yamaze. A taky by mě zajímalo jak drahý by tam měli ráfky.

Když by náhodou někdo měl nějakej typ na stránky kde maj díly na naše WRka tak bych byl moc rád za pomoc, protože to co jsem našel já nebylo nic moc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

10.12.2014 v 13:01 | Nahoru | #645
Rider23> Ten kotouč není k nesehnání ale bude stát pěknou pálku, takže kdybys měl kupovat přední zadní kola + gumy, kotouče popř řetězovku s rozetou tak to bude pěkná pálka cca 15-20tis,...což už je celkem dost,...plus momentálně tam mám stojan z WR Rka který je delší o 2,5 cm a na těch motardech je to takové vratké no,...motorka stojí skoro kolmo,...

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

11.12.2014 v 14:05 | Nahoru | #646
Rischwon> na krátkej stojánek jsem zvyklej z xmota xb 31 to bylo schopný se převrátit a nebo sklopit na rovince, ale ty kola jsou palby když se pořizujou nový to vím a nejradši bych měl nějaký jetý, aby mi jich nebylo líto, když je budu přezouvat v garáži. A trochu se bojím to kupovat z bazarů už jen proto že můžou mít trochu jinej náboj a nevím kde zjistit typ náboje a jak se to dá poznat.

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

15.12.2014 v 11:21 | Nahoru | #647
Po první plnohodnotné projížďce přes Buchlovské hory jsem nějakým způsobem stihl vytratit oba dva šrouby které drží sedlo. Možná to bylo i tím že ty šrouby určitě nebyli originální.
Mohl byste tady někdo napsat délku těch šroubů,..nejsem si jist jestli to bylo 4cm nebo 6cm.

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

19.12.2014 v 11:16 | Nahoru | #648
Tak šrouby jsem si nakonec objednal origo,...pač nechci kvůli ušetřené stovce riskovat že bych nějak zku.... závit na sedadle,....

Vzhledem k počasí které přímo vybízí k zimní enduro projížďce si v nejbližší době přehodím na enduro kola, tak vám pak popíšu všechny + a - u konverze z X na R.

Jen tak by mě zajímalo jestli při montáži kol používáte momentový klíč? Já bych si to na poprvé bez toho asi nelajznul,...

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

23.12.2014 v 21:51 | Nahoru | #649
Zdar hoši, tak sem to pořádně projel s tím novým řetězem a 47 zubů vzadu. Abych pravdu řekl, tak nemám vůbec nic ověřené a tak budu mluvit jen ze svého subjektivního pocitu.

Maximálka se srazila a její dosáhnutí už není tak jednoduché, jakoby to ve vyšší rychlosti táhlo hůře než předtím - netrápil sem to na silnici, ale na poli jsem měl na tacháči kolem stovky, s tím, že to o takovejch 20 přeměřuje a zdálo se mi, že už se ji moc nechce.

dvojka a trojka se teď používají trochu jinak a častěji, měli by být delší. Teď sem vlastně v terénu používal skoro jen ty.

Ty chrániče Cycra Probend CRM jsou fakt supr, měl jsem trošku problém s řídítkama a montáží, ale už je to skoro ok. Nechápu, jak sem bez nich mohl být Akorát sem sundal zrcátka, vždycky sem je rozflákal. Nemá někdo tip na nějaké enduro zrcátka? Třeba takové ty, co se dávají pod řidítka

Maxxisky stále držej, už se trochu sjeli, ale furt to na nich kraji jak blazen
Jen kdybych to furt nemusel mýt, byl bych naprosto spokojen

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

28.12.2014 v 10:02 | Nahoru | #650
Ahoj vespolek,

chci se zepat majitelů WRX, kteří používají do terénu 21" přední kolo, zda řešili zápis do velkého TP. Jak to probíhá, co to stojí, kdo to umí pokud to nejde standartní cestou...
Během pár měsíců chci pořizovat WRR avšak těch je ale podstatně méně v inzerci než WRX. Tudíž bych bral i variantu WRX s následnou koverzní na R a zápisem 21" do velkého TP.

díky za info

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

28.12.2014 v 11:50 | Nahoru | #651
Ahoj už to tu bylo o pár stránek dřív s tou konverzí a se zápisem do TP. Já mám WR 250 x a přepisovat to nebudu podle mě to je zbytečný v malým techničáku stejnak nemáš napsaný velikosti kol takže si myslím že při běžný prohlídce by neměl bejt problém, to už jen kdyby se stala nějaká nehoda nebo na technický prohlídce kde maj i velkej techničák tak na to by přišli, ale pokud by to stejnak někdo chtěl přepsat, aby to bylo ofiko tak nevím jestli by nenastal problém i když jsou téměř identický wr x a wr r

Jo a teď jsem měl trochu času tak jsem zjišťoval co s tím předním kolem udělat aby se nemuseli dělat upravy a prostě jenom se vzalo a vyměnilo za 17tkový motárdový !! Na stránkách v yamaze maj šikovnou stránku kde se obědnávaj díly a jestli jsem to pochopil správně tak i podle čísla dílu by měl sedět střed z yamahy xt660r na yamahu wr250x. Kdyžtak mě opravte pokud bych se pletl přece jenom neumím dobře anglicky ale připadalo mi že střed kola by mohl být takhle označen HUB,FRONT - 5VK-25111-00 dokonce se takhle shodují ještě nějaký díly na předních kolech těhlech dvou motorek takže jestli to je pravda co jsem napsal tak měl r.ricci pravdu !!!

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

30.12.2014 v 11:20 | Nahoru | #652
Když uděláš tu konverzi z X na R, tak ti nebude v případě nehody platit pojistka. Jinými slovy nesmíš udělat škodu na cizím majetku, jinak to zaplatíš i s chlupama. Už jsem se na to ptal i v Yamaze, ale řekli mi že bych v tom utopil hromadu peněz a pak bych ani nemohl legálně používat motard kola. Bud R nebo X ale ne oboje,...bohužel hloupých zákonů máme hromadu,...

Zatím ještě stále čekám na ten specifický kotouč ale pak vám o tom napíšu víc,....

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

30.12.2014 v 18:27 | Nahoru | #653

Rischwon píše: Když uděláš tu konverzi z X na R, tak ti nebude v případě nehody platit pojistka. Jinými slovy nesmíš udělat škodu na cizím majetku, jinak to zaplatíš i s chlupama. Už jsem se na to ptal i v Yamaze, ale řekli mi že bych v tom utopil hromadu peněz a pak bych ani nemohl legálně používat motard kola. Bud R nebo X ale ne oboje,...bohužel hloupých zákonů máme hromadu,...

Zatím ještě stále čekám na ten specifický kotouč ale pak vám o tom napíšu víc,....



Právě kvůli pojišťovně bych to chtěl mít pořešeno ve velkém TP pokud bych pořizoval WRX.

Tohle info je však pro mě trochu rozporuplný. Třeba v německých inzerátech mívají info, že mají zapsaný i jiný rozměr kol, popř. pneu. Proč by nemohlo jít použít motard kola, jak píšeš výše, který jsou v TP zapsaný primárně? To by popíralo logiku, že "rozšiřuješ" TP na rozměr 21". Řekli lidi v Yamaze kolik by to stálo?

Např. pro brněnskou moto policii šly Hondy přes prodejce z Břeclavi, a ten řešil homologaci majáčků a jiných ptákovin přes Prahu což bylo administrativně i finančně náročný. (bral jsem tehdy v roce 2005 v Motomo Břeclav svého TA 650). Nechce se mi věřit, že by však u prakticky identických moto měl být zápis na rozšíření 21" taková úředničina...

Máte-li někdo bližší ověřené info ohledně rozšiřování ve velkém TP - sem s ním.

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

31.12.2014 v 12:09 | Nahoru | #654
Toto už tu řešilo víc lidí, ale nikdo nepochodil. Taky bych to bral jako banální záležitost, ale prej Yamaha vidá podklady pouze na kompletně přestavenou motorku at už je to z X na R nebo naopak (tzn. přední kolo 21 a zadní 18 + pneu, slabší brzda, menší kotouč, delší popř. kratší stojan + poplatky za vyřízení), takže v tom utopíš hromadu peněz.

Zatím zkušenosti nemám, ale když tam hodím ty enduro kola se štuplama, tak po silnici z maximální opatrností ujedu sotva několik stovek metrů,... ano nehoda se může stát kdekoliv a kdykoliv ale na jízdu mimo silnice se pojištění stejně nevztahuje, tak bych v tom neviděl zas takový problém. Chápu že pro člověka který tam chce mět enduro kola s univerzálním vzorkem a bude jezdit stylem 50/50 silnice/lehký terén tak by to problém byl....ted je otazkou co pro koho lehký terén znamená,...na polní a účelové cesty nejsou motard kola zas tak špatné,..

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

31.12.2014 v 14:34 | Nahoru | #655
Rischwon na polní a lesní cesty nejsou motárďácký gumy špatný ale nesmí bejt mokro jinak máš oči na vrch hlavy přecejenom by to chtělo aspoň hrubší vzorek a s tím ježděním mimo silnice to je pravda většinou se jezdí po silnici a opravdu se najede v terénu daleko míň takže bych taky neřešil ty kola za ty peníze to opravdu nestojí

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

3.1.2015 v 16:22 | Nahoru | #656
Ahoj dneska jsem měl zase chvíli čas, tak jsem se pokoukal po internetu jak se dá odstranit AIS System a Airbox Flapper. Zezačátku jsem měl trochu strach, že nezvládnu demontáž, ale nebylo to zas tak strašný. Postupoval jsem přesně podle návodu z těhle stránek http://www.wrrdualsport.com/ akorát jsem nepoužíval zakoupený ucpávky, protože se mi nechtělo dávat 20 dolarů za špunty . Nejdřív jsem se projel na motorce bez upravy a po odstranění všech restrikcí jsem se znovu projel a na to, že jsem na ní najel jen 300 km a dlouho jsem na ní neseděl tak ten rozdíl v reakci na plyn byl dost znatelnej takže uprava se povedla a navíc jsem dneska při testovací jízdě vyzkoušel další věc na kterou jsem tady narazil a to je tvrzení jednoho majitele WRka, že na třetí rychlostní stupeň jel něco kolem 100km/h a nechtěl jsem to trápit ale zkusil jsem to trochu prohnat a jel jsem 90km/h a určitě by šla ještě víc, ale dál jsem jí netrápil. A Dovi k tomu dával i graf, že by to měla motorka zvládnout, ale nejsem ten co hned uvěří

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

4.1.2015 v 16:42 | Nahoru | #657
Hoši, teďkon u nás napadlo trochu sněhu (cca 10cm), přes noc to krásně zmrzlo a můžu vám říct, že větší srandu sem si za poslední dobu dlouho neužil! Doufám, že zase co nejdříve napadne, chtěl bych si to zopakovat :D

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

5.1.2015 v 11:26 | Nahoru | #658
Rider23> Já jsem zjistil že ten tachometr celkem dost nadměřuje,....nějakých 120km/h bylo podle mototrackeru (kterému celkem dost věřím) nějakých 104 km/h. Z největší pravděpodobností je to tím že mám ve předu o zub menší kolečko. Když jsem to na tu trojku testoval tak těch tachometrových 105km/h mohlo být reálných 90km/h. Motorka byla velice dobře zahřátá a motor sem rozhodně netrápil a věřím že tu reálnou stovku by dala,..ale to byl víceméně jen pokus,..pokud to nebude nezbytně nutné, tak ji tak točit nebudu,..

LaKy> Taky jsem nad tím přemýšlel že to půjdu projet na sněhu,...ale čekám stále na přední kotouč (nakonec si ho nechávám vyrobit přímo na míru) k enduro kolám a navíc si říkám že na WR ještě nemám tolik zkušeností,...tak tu snow projíždku si vyzkouším asi až příští rok,...každopádně tobě

Naposledy editováno 05.01.2015 11:29:53

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

5.1.2015 v 13:03 | Nahoru | #659
Já mám na motorce originální zpřevodování, ale určitě ten tachometr neměří uplně přesně, ale až bude sucho tak vezmu telefon, kde mám program Race Chrono, kterej podle GPS umí změřit celkem přesně rychlost a ještě pár dalších věcí tak podle toho to otestuju .
A na sněhu to je zábava, teď jsme jeli na silvestrovskej výjezd na ještěd a hodně jsem litoval že nemám na wrku drapáky a tak jsem musel jet na skutrovi a to byl děs se tam vyškrábat v tom sajrajtu . Když jsem měl ještě xmoto, tak jsme jezdili často na sněhu blbnout a jak to klouže, tak jsem si připadal, že mám opravdu silnou motorku, protože co zatáčka to pěknej smyk

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

6.1.2015 v 14:44 | Nahoru | #660
Myslíte že můžu použít na čistění a impregnování pěnového vzduchového filtru tuhle sadu?

http://www.motostar....ada-k-n-olej-cistic/
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 276, 277] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8281 Dnes v 03:14 SuperSic58
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58


TOPlist