3 reakcí na tento příspěvek jakou moto pro 33letýho začátnečníka??
Naposledy editováno 04.08.2012 22:34:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou moto pro 33letýho začátnečníka??
Naposledy editováno 07.08.2012 00:51:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou moto pro 33letýho začátnečníka??
Mike70 píše: Nenech si prosím tě radit od 19-ti letejch cucáků... Je lepší jít postupně i za cenu finanční ztráty při prodejích, než bejt mrtvej Tři sezóny jsem jezdil na 250 a teď druhou na 500 a jsem spokojenej a rád, že jsem si půllitr nekoupil hned.
Jezdil jsem na motorkách tak od 12ti, potom legálně od 15ti od pincka, přes 175, po 350, která mi vystačila do 25 let. Po přestěhování do Plzně nebylo motorku kam dát a taky byly jiný starosti. Když jsem se po třicítce vracel, tak jsem koupil MZ 250 a bylo to zase super. Úplně bohatě mi to stačilo. Po roce jsem koupil ER5 a jel poprvý v životě na motorce 200 a že to ta ER5 jede, to byl zážitek. Dobrý strojek, vlídný k peněžence. Jenže potom přišly takový argumenty - chybí výkon, hovno podvozek, brzdy nic moc, k tomu se přidalo ego a už to šlo, do pár týdnů byla doma ZRX 1100 a k tomu na 1/2 roku VTR 1000. Obě skvělý motorky , ale já najednou začal zjišťovat, že se těch motorek dá docela obstojně bát. Taky jsem si říkal pohádku o té hlavě a pravým zápěstí, mám skvělou manželku, tři děcka (nic cennějšího v životě nemám), ale když jsem sednul na motorku, tenhle způsob myšlení mi vydržel do prvního esíčka a potom to byla čistě "pudová" záležitost . Nakonec šli obě z baráku, protože bych se s obrovskou pravděpodobností minimálně přizabil a šel jsem na obsah 800VFR a taky s ambicemi, že budu víc cestovat. Jenže člověk míní ......
Nakonec jsem skončil na jednoválci 650, sjel jsem ze silnice na offroad a jsem konečně na motorce šťastný jako blecha . Za 1/2 roku jsem toho na KLX emočně zažil víc, než za celý roky silničního motorkování . Už ji mám přes dva roky a pořád mě neskutečně baví a mám s ní "velký" plány . Pokud bude výměna, tak jen za lehký enduro, protože na dvě motorky nemám.
Takže to není jen o obsahu, koních, ňůtnmetrech, 2V, 4V, ... ale i o tom, jaký ježdění člověka bude víc bavit.
Proto jsem psal o takových univerzálních motorkách, kde člověk může zkusit silnici i terén, když by se povedlo sehnat malý kola, tak i to SM.
Resumé - kéž bych si nikdy nekoupil litrovou motorku. Bylo to pro mě totiž naprosto zbytečný .
Naposledy editováno 05.08.2012 09:19:15
Mike70 píše: Nenech si prosím tě radit od 19-ti letejch cucáků... Je lepší jít postupně i za cenu finanční ztráty při prodejích, než bejt mrtvej Tři sezóny jsem jezdil na 250 a teď druhou na 500 a jsem spokojenej a rád, že jsem si půllitr nekoupil hned.
ti dám cucku, ty Žvatlo ... jak bylo psáno , buď ti je dáno a jsi průmerný jedinec pro průměrnou motku - pak jdeš středem a jsi ok, nebo jsi rozenej Rossi - ti začínají na litrech a víc, no anebo jsi někde pod touhle hladinou a jezdíš dle Mike70 - - tohle vše myslím naprosto bez urážky kohokoli. a protože dotyčný ví naprosto kulový, měl by počkat s hledáním až pro něj pojem kW bude mít nějaký reálný význam, stejně jako váhy a ostatní veličiny které si zatím neosahal v reálu
Naposledy editováno 05.08.2012 11:46:16