globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Neustály problém karburátoru
2.8.2012 v 19:56
Dobrý den
mám celoživotní problém s karburatorem na babettě 210
od té doby co jsem nechal generalkovat motor nemůžu karburator vyštelovat
nejdříve býl problém že tekl z karburace benzin ven, předpokladam že to byl i důvod proč babetta se rozjela z ničeho nic na plné otáčky i bez plynu, to jsem vyřešil mírným ohnutím plovačku který byl nový
ale pak zase nastál problém v tom, že motor jede jen při vyšších otáčkach, při nižžích chcípne a můžu krutit z čím chci a vyštelovat to prostě nejde i co se volnoběhu týče ať se zadní kolo netoči
je ten plovak opravdu tak náchylnej na přesné nastavení nebo je problém v něčem jiném ?
přemýšlel jsem že bych karburátor vyhodil a dál tam jiný, třeba z pionýra, možná by byla, no určitě by byla spotřeba vyšší ale konečně bych JEL
předem díky za odpovědí

Neustály problém karburátoru

2.8.2012 v 20:04 | Nahoru | #1
to je klasika neohýbat plovák!!!!!!! jinak se nedá naladit ,ten plíšek má svoji polohu pokud se změní teče benzín z karbecu a nejezdí nebo zavře dřív a taky nejezdí už jsem jích pár takovejch opravoval

Neustály problém karburátoru

2.8.2012 v 20:15 | Nahoru | #2
znam borce z opavy je to starsi deda cely zivot dela babetty treba by ti pomohl jestli chces kontakt?

Neustály problém karburátoru

2.8.2012 v 20:23 | Nahoru | #3
mopikus : pokud přetíká tak asi už předtím bylo něco špatně

karloss200 určitě budu rád když mi napíšeš kontakt

3 reakcí na tento příspěvek Neustály problém karburátoru

2.8.2012 v 20:24 | Nahoru | #4
Kup novy Dell Orto pro babettu za 850,- jede stim fakt krasne! osobni skusenost ! jo ma ploche soupe....

1 reakcí na tento příspěvek Neustály problém karburátoru

2.8.2012 v 20:37 | Nahoru | #5
karburátor není až tak náchylný
někdy stačí jen vyměnit gufero u kliky a někdy s kontrolovat jehlu v karbecu jestli těsní
nebo vyměnit těsnění u karbeca jinak vše se dělá jen tyma dvěma šroubky
např:
http://www.mylms.cz/...staveni-karburatoru/
jinak u přívodu vzduchu ho povol a po každém šlápnutí přitahuj a směs povol a nech byt jakmile chytne tak zaškrť směs pomalu a po male pauze až se ti přestane točit kolo nebo až ti zdechne babča jakmile zdechne tak povol
tak to šteluji ja

Neustály problém karburátoru

2.8.2012 v 20:39 | Nahoru | #6
TU mas pomerne nazorny navod , na nastaveni karburatoru na babette.
Vyska hladiny je dost dulezita a plovak musi zavrit aby hladina byla presne, kdyz ne je to vetsinou moc bohaty a nebo je hladina tak nizko ze jsou trysky ve vzduchu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustály problém karburátoru

2.8.2012 v 20:40 | Nahoru | #7

babetak55 píše: karburátor není až tak náchylný
někdy stačí jen vyměnit gufero u kliky a někdy s kontrolovat jehlu v karbecu jestli těsní
nebo vyměnit těsnění u karbeca jinak vše se dělá jen tyma dvěma šroubky
např:
http://www.mylms.cz/...staveni-karburatoru/
jinak u přívodu vzduchu ho povol a po každém šlápnutí přitahuj a směs povol a nech byt jakmile chytne tak zaškrť směs pomalu a po male pauze až se ti přestane točit kolo nebo až ti zdechne babča jakmile zdechne tak povol
tak to šteluji ja



Hmm koukam ze jsem 2.

1 reakcí na tento příspěvek Neustály problém karburátoru

2.8.2012 v 20:48 | Nahoru | #8
a tohle znáš?
nemáš to náhodou špatně seřízené

(reakce na) Neustály problém karburátoru

2.8.2012 v 20:50 | Nahoru | #9
gugo> Google hledá já jen píši

Neustály problém karburátoru

2.8.2012 v 21:59 | Nahoru | #10
Pokud Ti tekl benzín z karbecu ven,tak ti nezavírá jehlový ventil na přívodu paliva.A v tom případě by se ti Babetta nerozjela sama na plné obrátky,nýbrž přesně naopak by se ti přechlastala a chcípla.A čemu to vadí,že se na stojanu zadní kolo točí,v tom není žádnej problém,když ji shodíš ze stojanu tak se ani nehne.A navíc pokud máš malé volnoběžné otáčky,tak se Babetta i špatně rozjíždí,Já mám 115kg a letí jak z praku a to si za sebe hodím klidně i 15kg do košíku.

Neustály problém karburátoru

2.8.2012 v 22:51 | Nahoru | #11
to je jen pro dizajn a nelikvidoval rozjezdové čelisti jinak
samozřejmě je pohodlnější se rozjíždět s většími otáčkami ale když stojíš na červené co asi sežere i to male procento něco stojí a šlapky jsou tam pro rychlejší rozjezd
jinak s ventilem souhlas

(reakce na) Neustály problém karburátoru

3.8.2012 v 17:48 | Nahoru | #12

puerteen píše: Kup novy Dell Orto pro babettu za 850,- jede stim fakt krasne! osobni skusenost ! jo ma ploche soupe....


Tohle je správná odpověď !Pokud chcete vyřešit problémy jednou provždy,kupte Dell Orto.Je jednodušší, tím spolehlivější.Při každé manipulaci stačí povolit 1 šroubek místo odšroubovat dva.Seřizujete pouze volnoběh.Prodává se jako tuningový s poznámkou, že má filtr a nesaje z rezavého rámu.
Což je takový marketingový pokus.Pravda je taková - ano filtr má,ovšem ocelová mřížka není mikrofiltr !Zásadně se změní zvuk motoru.I sání motoru má podíl na hluku.Řešení je jednoduché.Původní kryt karburátoru nějakou náhodou jde po malé úpravě, která spočívá v odbroušení nálitků původních upevňovacích šroubů které tlačí na filtr nového karburátoru, použít.
Dále - propojit přes starý kryt do rámu, který funguje jako tlumič sání.
Výsledek - spolehlivý karburátor s aspoň nějakým filtrem a původní akustická hodnota motoru.
Závěr - když si syn vyrazí s ostatníma "babeťákama",nikdo na něho nemá.
A já tyhle kabecy neprodávám, jenom jsem to zkusil

(reakce na) Neustály problém karburátoru

3.8.2012 v 18:00 | Nahoru | #13

puerteen píše: Kup novy Dell Orto pro babettu za 850,- jede stim fakt krasne! osobni skusenost ! jo ma ploche soupe....


Tohle je správná odpověď !Pokud chcete vyřešit problémy jednou provždy,kupte Dell Orto.Je jednodušší, tím spolehlivější.Při každé manipulaci stačí povolit 1 šroubek místo odšroubovat dva.Seřizujete pouze volnoběh.Prodává se jako tuningový s poznámkou, že má filtr a nesaje z rezavého rámu.
Což je takový marketingový pokus.Pravda je taková - ano filtr má,ovšem ocelová mřížka není mikrofiltr !Zásadně se změní zvuk motoru.I sání motoru má podíl na hluku.Řešení je jednoduché.Původní kryt karburátoru nějakou náhodou jde po malé úpravě, která spočívá v odbroušení nálitků původních upevňovacích šroubů které tlačí na filtr nového karburátoru, použít.
Dále - propojit přes starý kryt do rámu, který funguje jako tlumič sání.
Výsledek - spolehlivý karburátor s aspoň nějakým filtrem a původní akustická hodnota motoru.
Závěr - když si syn vyrazí s ostatníma "babeťákama",nikdo na něho nemá.
A já tyhle kabecy neprodávám, jenom jsem to zkusil

(reakce na) Neustály problém karburátoru

5.10.2016 v 21:34 | Nahoru | #14
babetak55> super, to se mi hodí, sem našel pár článků typu http://kralmotoru.c...i-karburatoru-babeta , ale bez obrazku. Tak tohle je fajn, hrabat v babetě mě baví. Mám takovou starší, nebyla pojizdná, tak se ji snažím dát do kupy. Ale nejsem v tom moc zběhlej. Teprve se učím.

(reakce na) Neustály problém karburátoru

8.10.2016 v 23:28 | Nahoru | #15
puerteen> stačí karbec z pincka za 500,- a je to sakra znát už od "spoda" a když k tomu dáš za 200,- otevřenější filtr tak

Neustály problém karburátoru

31.5.2017 v 12:04 | Nahoru | #16
Ahoj mužete mi prosim někdo poradit jak nastavit jehlu v dellortu ? nějak jsem na to nepřišel.. jsem v tomhle uplny nováček :D
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zadřená Babetta 210 ,vybrus vs nový... Babetta 210 pitbikeros 15 Dnes v 08:34 pitbikeros
potřebuji pomoct s babettu 210 Babetta 210 pitbikeros 24 Dnes v 07:58 pitbikeros
Potrebujem pomôcť s dielami Babetta 210 Krtekslopatku 5 Dnes v 06:28 krokoš
Lakování Babetty 210 Babetta 210 Mira- 21 Včera v 08:33 Krleš70
Zapalování Babbeta Babetta 210 Mira- 3 4.5.2024 v 12:27 krokoš


TOPlist