globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Neustály problém karburátoru
2.8.2012 v 19:56
Dobrý den
mám celoživotní problém s karburatorem na babettě 210
od té doby co jsem nechal generalkovat motor nemůžu karburator vyštelovat
nejdříve býl problém že tekl z karburace benzin ven, předpokladam že to byl i důvod proč babetta se rozjela z ničeho nic na plné otáčky i bez plynu, to jsem vyřešil mírným ohnutím plovačku který byl nový
ale pak zase nastál problém v tom, že motor jede jen při vyšších otáčkach, při nižžích chcípne a můžu krutit z čím chci a vyštelovat to prostě nejde i co se volnoběhu týče ať se zadní kolo netoči
je ten plovak opravdu tak náchylnej na přesné nastavení nebo je problém v něčem jiném ?
přemýšlel jsem že bych karburátor vyhodil a dál tam jiný, třeba z pionýra, možná by byla, no určitě by byla spotřeba vyšší ale konečně bych JEL
předem díky za odpovědí

3 reakcí na tento příspěvek Neustály problém karburátoru

2.8.2012 v 20:24 | Nahoru | #1
Kup novy Dell Orto pro babettu za 850,- jede stim fakt krasne! osobni skusenost ! jo ma ploche soupe....

(reakce na) Neustály problém karburátoru

3.8.2012 v 17:48 | Nahoru | #2

puerteen píše: Kup novy Dell Orto pro babettu za 850,- jede stim fakt krasne! osobni skusenost ! jo ma ploche soupe....


Tohle je správná odpověď !Pokud chcete vyřešit problémy jednou provždy,kupte Dell Orto.Je jednodušší, tím spolehlivější.Při každé manipulaci stačí povolit 1 šroubek místo odšroubovat dva.Seřizujete pouze volnoběh.Prodává se jako tuningový s poznámkou, že má filtr a nesaje z rezavého rámu.
Což je takový marketingový pokus.Pravda je taková - ano filtr má,ovšem ocelová mřížka není mikrofiltr !Zásadně se změní zvuk motoru.I sání motoru má podíl na hluku.Řešení je jednoduché.Původní kryt karburátoru nějakou náhodou jde po malé úpravě, která spočívá v odbroušení nálitků původních upevňovacích šroubů které tlačí na filtr nového karburátoru, použít.
Dále - propojit přes starý kryt do rámu, který funguje jako tlumič sání.
Výsledek - spolehlivý karburátor s aspoň nějakým filtrem a původní akustická hodnota motoru.
Závěr - když si syn vyrazí s ostatníma "babeťákama",nikdo na něho nemá.
A já tyhle kabecy neprodávám, jenom jsem to zkusil

(reakce na) Neustály problém karburátoru

3.8.2012 v 18:00 | Nahoru | #3

puerteen píše: Kup novy Dell Orto pro babettu za 850,- jede stim fakt krasne! osobni skusenost ! jo ma ploche soupe....


Tohle je správná odpověď !Pokud chcete vyřešit problémy jednou provždy,kupte Dell Orto.Je jednodušší, tím spolehlivější.Při každé manipulaci stačí povolit 1 šroubek místo odšroubovat dva.Seřizujete pouze volnoběh.Prodává se jako tuningový s poznámkou, že má filtr a nesaje z rezavého rámu.
Což je takový marketingový pokus.Pravda je taková - ano filtr má,ovšem ocelová mřížka není mikrofiltr !Zásadně se změní zvuk motoru.I sání motoru má podíl na hluku.Řešení je jednoduché.Původní kryt karburátoru nějakou náhodou jde po malé úpravě, která spočívá v odbroušení nálitků původních upevňovacích šroubů které tlačí na filtr nového karburátoru, použít.
Dále - propojit přes starý kryt do rámu, který funguje jako tlumič sání.
Výsledek - spolehlivý karburátor s aspoň nějakým filtrem a původní akustická hodnota motoru.
Závěr - když si syn vyrazí s ostatníma "babeťákama",nikdo na něho nemá.
A já tyhle kabecy neprodávám, jenom jsem to zkusil

(reakce na) Neustály problém karburátoru

8.10.2016 v 23:28 | Nahoru | #4
puerteen> stačí karbec z pincka za 500,- a je to sakra znát už od "spoda" a když k tomu dáš za 200,- otevřenější filtr tak
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Čep kyvné vidlice Babetta 210 Mira- 0 Dnes v 19:59 Mira-
otázky k babette Babetta 210 pitbikeros 17 22.5.2024 v 07:20 papiboy
zadřená Babetta 210 ,vybrus vs nový... Babetta 210 pitbikeros 15 12.5.2024 v 08:34 pitbikeros
potřebuji pomoct s babettu 210 Babetta 210 pitbikeros 24 12.5.2024 v 07:58 pitbikeros
Potrebujem pomôcť s dielami Babetta 210 Krtekslopatku 5 12.5.2024 v 06:28 krokoš


TOPlist