mám celoživotní problém s karburatorem na babettě 210
od té doby co jsem nechal generalkovat motor nemůžu karburator vyštelovat
nejdříve býl problém že tekl z karburace benzin ven, předpokladam že to byl i důvod proč babetta se rozjela z ničeho nic na plné otáčky i bez plynu, to jsem vyřešil mírným ohnutím plovačku který byl nový
ale pak zase nastál problém v tom, že motor jede jen při vyšších otáčkach, při nižžích chcípne a můžu krutit z čím chci a vyštelovat to prostě nejde i co se volnoběhu týče ať se zadní kolo netoči
je ten plovak opravdu tak náchylnej na přesné nastavení nebo je problém v něčem jiném ?
přemýšlel jsem že bych karburátor vyhodil a dál tam jiný, třeba z pionýra, možná by byla, no určitě by byla spotřeba vyšší ale konečně bych JEL
předem díky za odpovědí
3 reakcí na tento příspěvek Neustály problém karburátoru
puerteen píše: Kup novy Dell Orto pro babettu za 850,- jede stim fakt krasne! osobni skusenost ! jo ma ploche soupe....
Tohle je správná odpověď !Pokud chcete vyřešit problémy jednou provždy,kupte Dell Orto.Je jednodušší, tím spolehlivější.Při každé manipulaci stačí povolit 1 šroubek místo odšroubovat dva.Seřizujete pouze volnoběh.Prodává se jako tuningový s poznámkou, že má filtr a nesaje z rezavého rámu.
Což je takový marketingový pokus.Pravda je taková - ano filtr má,ovšem ocelová mřížka není mikrofiltr !Zásadně se změní zvuk motoru.I sání motoru má podíl na hluku.Řešení je jednoduché.Původní kryt karburátoru nějakou náhodou jde po malé úpravě, která spočívá v odbroušení nálitků původních upevňovacích šroubů které tlačí na filtr nového karburátoru, použít.
Dále - propojit přes starý kryt do rámu, který funguje jako tlumič sání.
Výsledek - spolehlivý karburátor s aspoň nějakým filtrem a původní akustická hodnota motoru.
Závěr - když si syn vyrazí s ostatníma "babeťákama",nikdo na něho nemá.
A já tyhle kabecy neprodávám, jenom jsem to zkusil
puerteen píše: Kup novy Dell Orto pro babettu za 850,- jede stim fakt krasne! osobni skusenost ! jo ma ploche soupe....
Tohle je správná odpověď !Pokud chcete vyřešit problémy jednou provždy,kupte Dell Orto.Je jednodušší, tím spolehlivější.Při každé manipulaci stačí povolit 1 šroubek místo odšroubovat dva.Seřizujete pouze volnoběh.Prodává se jako tuningový s poznámkou, že má filtr a nesaje z rezavého rámu.
Což je takový marketingový pokus.Pravda je taková - ano filtr má,ovšem ocelová mřížka není mikrofiltr !Zásadně se změní zvuk motoru.I sání motoru má podíl na hluku.Řešení je jednoduché.Původní kryt karburátoru nějakou náhodou jde po malé úpravě, která spočívá v odbroušení nálitků původních upevňovacích šroubů které tlačí na filtr nového karburátoru, použít.
Dále - propojit přes starý kryt do rámu, který funguje jako tlumič sání.
Výsledek - spolehlivý karburátor s aspoň nějakým filtrem a původní akustická hodnota motoru.
Závěr - když si syn vyrazí s ostatníma "babeťákama",nikdo na něho nemá.
A já tyhle kabecy neprodávám, jenom jsem to zkusil
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Čep kyvné vidlice Babetta 210 | Mira- | 0 | Dnes v 19:59 Mira- |
otázky k babette Babetta 210 | pitbikeros | 17 | 22.5.2024 v 07:20 papiboy |
zadřená Babetta 210 ,vybrus vs nový... Babetta 210 | pitbikeros | 15 | 12.5.2024 v 08:34 pitbikeros |
potřebuji pomoct s babettu 210 Babetta 210 | pitbikeros | 24 | 12.5.2024 v 07:58 pitbikeros |
Potrebujem pomôcť s dielami Babetta 210 | Krtekslopatku | 5 | 12.5.2024 v 06:28 krokoš |