Téma: Bývalí majitelé 500cmm - hledám!
 
1.8.2012 v 11:14
Zdravím všechny milovníky jedné stopy!
Již nějaký ten pátek sedlám na Kawasaki ER5. Ne že bych nebyl spokojen, vím co v ní mám, nikde mě na cestě nenechá, vše funkční, pneu nové, dostavá pravidelně olej, prostě i ona se mnou musí být spokojená. Ale k věci, poslední dobou si stále víc zahrávám s myšlenkou něčeho většího. Tedy by mě zajímaly názory bývalých majitelů pětistovek, ať už od Kawy, Suzuki, Hondy... Co teď sedláte a jste spokojení, nebo by jste volili jinak?
Moje volba by byla asi někde Yamaha FZ6 S2, Kawasaki Z750, malej Bandit - 650, možná Hornet nebo Triumph Street Triple... Ale neřeknu si za rok, "kurňa, proč jsem nevzal raději Bandita 1250 nebo velkýho Zeda"? Asi názory budou, vezmi velkou motku a neřeš to, ale na to moje ježdění "kolem komínu" s občasným výletem někam dál? Projedu městskou zácpu s s velkým Banditem se stejným přehledem jako s lehkou pětistovkou? Každopádně předem díky za každý názor i postřeh

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bývalí majitelé 500cmm - hledám!

1.8.2012 v 22:24 | Nahoru | #1

mirazciny píše: čim bych začal, platí pro 850, částečně i pro 900:

Začnu asi tim nejznámějším - přístup k baterce sorry, ale rozebrat kvuli tomu půl motorky je trochu naprd
nesvítí to
žere to
žere to olej
údržba je peklo (u yamah by se to asi dalo říct obecně )
na to, že to vypadá jako "térénější" to neni vhodný pomalu ani na hrubší polňačku
úložný prostor na to, že to je "cesťák" je NULA.. i do CBR 929 RR se mi pod sedlo vešla půla šumavskýho bochníku, buřty, okurka a 4 rajčata

jo a fouká na tom kdyš seš většího vzrůstu



No, je vidět že jsi zamrzl v době před deseti lety a TDM 900 jsi neviděl ani z rychlíku. Ale jsi chopen dělat chytrýho. Protože se bavíme o TDM 900 a ta:
-má baterku normálně od sedlem a luxusně přístupnou
-svítí skvěle
-přes 5 litrů nemáš šanci se dostat. Já dlouhodobě jezdil za cca 4,6 litru
-nulové spotřeba oleje, o všech 900ccm
-údržba jako u jakékoliv japonské motorky, tedy zcela běžná
-tady máš video z naší letošní cesty po Rumunsku, kde jel s námi jeden na TDM a s obutou do silničně-enduro gum vpohodě projel křížem krážem (dohromady asi 90km po offroad cestách včetně několika brodů řek) celý Banát a dokonce i Cestu králů, kde bys pomalu ani nevylezl pěšky, takže do lehkého terénu úplně v pohodě. Je to o rukách a ne o motorce. Navíc ten chlápek byl mimo asfalt poprvé v životě a zvládnul to s motorkou výborně.


-pod sedačkou jsem vozil lékárnu, nářadí + univerzální klešťoklíč, celý balíček antipichu - knoty, nástroje, bombičky a 2 náhradní žárovky
-fouká na ní jako na každé motorce. Lze pořešit jiným plexi, jako na jakékoliv jiné motorce.

-a už přestaň plácat hovna, když do toho vůbec nevidíš, stejně jako jeden vocas, co se mě snažil před rokem přesvědčit tvrzením, že "to co projedeš na TDM, projedu i já na R1". Jo ať jede na R1 někam na východ

Naposledy editováno 01.08.2012 22:43:07

(reakce na) Bývalí majitelé 500cmm - hledám!

2.8.2012 v 09:51 | Nahoru | #2

seikos píše:
-a už přestaň plácat hovna, když do toho vůbec nevidíš, stejně jako jeden vocas, co se mě snažil před rokem přesvědčit tvrzením, že "to co projedeš na TDM, projedu i já na R1". Jo ať jede na R1 někam na východ



rozhodně do toho nevidim pobavils..
že nesvítí, za tim si stojim, bohuželo to nemůžu doložit vlastním videem, leč jet v noci po polní cestě byl docela poděl (abych nekřivdil jenom TDM tak nutno dodat, že na 1150GS bych bez přídavných byl taky trochu nervózní jak blbě to svítí)
tvojí spotřebu nechápu, já se pod 5 nikdy nedostal
olej? za 1000km co jsem jí měl než šla do světa sem dolil 2 decy a to se mi zdá opravdu trochu moc
Co si ještě vybavuju tak v terénu (polní cesta, šotolina) nestíhal podvozek a na silnici při ostřejší jízdě to bylo jak na vlnách.. koupil jsem jí v říjnu a v listopadu prodal.. byl sem vážně zklamanej
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist