Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Mileek píše: Nedávno mi došly hybrid-keramické ložiska na RSV, komplet sada 6ks... info pro odlehčovače Jaška - celkově ušetřeno 120g, což není moc, páč rozdíl dělá vlastně jen váha kuliček a chybějící vazelína - H-K běží nasucho...
Myslím že úspora hmotnosti asi není hlavní devizou těchto ložisek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
FiZzeR> tak jasné, asi tam jde o tohle
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
FiZzeR píše: Mileek> No a vo tom to je Koukal jsem že hybridy se daj celkem snadno sehnat i u nás, jen jestli i ty správný rozměry. A jestli to pro nás mrdaly má cenu
No v kombinaci s FullFloating kotouči to musí být znát jak sviňa, minimální tření kotoučů a ložisek už bude znát jak na řízení tak na maximálce a akceleraci, a když jsou ještě lehký kola tak to bude pecka Když necháš obyč kotouče tak ten rozdíl nebude znát tolik a tudíž pro mrdaly vyhozený prachy. Už jen ty FF kotouče jsou znát.1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
FiZzeR píše: Kde na to vzít a nenechat se chytit
jednoduchý, zbav se bavoráku a jezdí ve fobií nebo filcce a můžeš si koupit ložiska a FF kotouče a když se ti škůdka posere tak z vejplaty buď koupíš jinou nebo v obchodě za 10tkč dostaneš dílů, že to neuneseš.... Musíš se rozhodnout, buď mašina nebo kára, když máš obojí tak trpí na údržbu jak moto tak BMW, pokud nemáš aspoň pade měsíčně.... Slev z nároků na auto mašina bude vymazlená1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Že ti řidítko mačká lanko může být tím, že to máš špatně navedené nebo máš motorku do banánu Pod brýlema má být očko z drátu, přes které vedou ty lanka, máš ho tam?
Jinak tady je fotka mých bowdenů. Drátové očko tam mám, ale zdá se mi, že když jej vytočím koncem (dál od krku) víc dopředu, že by to mohlo pomoci s bowdenem. Pak už jedině ba nánová varianta
imageshack.cz/image/UYo][img]http://imageshack.cz/images/2016/12/05/IMG_20161205_163856.md.jpg[/img
imageshack.cz/image/m7b][img]http://imageshack.cz/images/2016/12/21/IMG_20161221_163658.md.jpg[/img
imageshack.cz/image/m7d][img]http://imageshack.cz/images/2016/12/21/IMG_20161221_172908.md.jpg[/img
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 0 | 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie |