vysvetli mi nekdo proc si pribrzduje zadkem v zatacce?? pred zatackou a pred tim, nez zahamtne predek to chapu, ale nejak mi unika vyznam uprostred zatacky..
predem dik
e:cas od 4:08
Naposledy editováno 07.07.2012 21:03:03
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadni brzda v zatacce
JirkaXJR1200 píše: Já si myslim že do běžnýho provozu je brždění v začátce a ještě zadní, docela riskantní jednání na okruhu je to jasný, brzdíš do vrcholu zatáčky vším co máš, tzn předek a trochu zadek aby to neustřelilo, vyšší brzdnej učinek na menším úseku.
nevim, jak to chapu (a obcas pouzivam) ja, tak je to prostredek na zklidneni motorky na vyjezdu, jde o lehounke prislapnuti, motorka se zklidni a muzes potahnout za plyn, umozni to pridat driv plyn a vyhnout se cuknuti, kdyz otviras plyn z uplne zavreneho .. ale at si kazdy jezdi jak chce.
Je logicke, ze v te noze musis mit cit
Naposledy editováno 07.07.2012 21:34:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadni brzda v zatacce
Petr_VFR píše: nevim, jak to chapu (a obcas pouzivam) ja, tak je to prostredek na zklidneni motorky na vyjezdu, jde o lehounke prislapnuti, motorka se zklidni a muzes potahnout za plyn, umozni to pridat driv plyn a vyhnout se cuknuti, kdyz otviras plyn z uplne zavreneho .. ale at si kazdy jezdi jak chce.
Je logicke, ze v te noze musis mit cit
Tak správně bys měl mít lehce přidaný plyn než vjedeš do zatáčky, potom co si odbrzdíš, tím srovnáš motorku a zklidníš a vyrovnáš zatížení předek x zadek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadni brzda v zatacce
Petr_VFR píše: nevim, jak to chapu (a obcas pouzivam) ja, tak je to prostredek na zklidneni motorky na vyjezdu, jde o lehounke prislapnuti, motorka se zklidni a muzes potahnout za plyn, umozni to pridat driv plyn a vyhnout se cuknuti, kdyz otviras plyn z uplne zavreneho .. ale at si kazdy jezdi jak chce.
Je logicke, ze v te noze musis mit cit