vysvetli mi nekdo proc si pribrzduje zadkem v zatacce?? pred zatackou a pred tim, nez zahamtne predek to chapu, ale nejak mi unika vyznam uprostred zatacky..
predem dik
e:cas od 4:08
Naposledy editováno 07.07.2012 21:03:03
edit-Dokonalá jízda na motorce
Naposledy editováno 07.07.2012 21:45:34
1 reakcí na tento příspěvek Zadni brzda v zatacce
2 reakcí na tento příspěvek Zadni brzda v zatacce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadni brzda v zatacce
FiZzeR píše: A když si přibrzďuješ zadní brzdou, tak můžeš dřív srát plnej
takže to znamená, že mohu později vstávat do práce? ty vado! odteď brzdím zadní a budu tam srát dřív plnej..dík4 reakcí na tento příspěvek Zadni brzda v zatacce
1 reakcí na tento příspěvek Zadni brzda v zatacce
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadni brzda v zatacce
JirkaXJR1200 píše: Já si myslim že do běžnýho provozu je brždění v začátce a ještě zadní, docela riskantní jednání na okruhu je to jasný, brzdíš do vrcholu zatáčky vším co máš, tzn předek a trochu zadek aby to neustřelilo, vyšší brzdnej učinek na menším úseku.
nevim, jak to chapu (a obcas pouzivam) ja, tak je to prostredek na zklidneni motorky na vyjezdu, jde o lehounke prislapnuti, motorka se zklidni a muzes potahnout za plyn, umozni to pridat driv plyn a vyhnout se cuknuti, kdyz otviras plyn z uplne zavreneho .. ale at si kazdy jezdi jak chce.
Je logicke, ze v te noze musis mit cit
Naposledy editováno 07.07.2012 21:34:42
JirkaXJR1200 píše: Já si myslim že do běžnýho provozu je brždění v začátce a ještě zadní, docela riskantní jednání na okruhu je to jasný, brzdíš do vrcholu zatáčky vším co máš, tzn předek a trochu zadek aby to neustřelilo, vyšší brzdnej učinek na menším úseku.
Jezdíš vlastně okruh? Když jedu na okruhu, brzdím tak že zadní kolo se většinou smýká nad povrchem vozovky, jsem rád že ho netrhne zavřený plyn... natož abych ještě použil zadní
1 reakcí na tento příspěvek Zadni brzda v zatacce
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadni brzda v zatacce
green píše: Někdo tu nechápe zadní brzdu uprostřed zatáčky.. Mě to hlava taky nebere, protože jsem to neřešil, ale noha mi brdu v zatáčce používá občas automaticky a zatím mi to celý dlouhý život funguje.. Taky když potřebuju jen trošku dobrzdit použiju jen zadek. Např když v nájezdu až dobrzdím přední, se mi stane že zjistím že jsem rychlej, to je u mne moment kdy nesahám na předek a koriguju automaticky zadkem. Většinou už není třeba razantní brzdné síly, navíc jsem vynášen a rovnání předkem je nežádoucí, další plus vidím v tom že smyk na zadní kolo ustojím a dokážu motku dostat zpět pod kontrolu. To u highsigeru ne Každý jezdí jak je zvyklej. Fakt je, že třeba léty zamlada na Jawách jsem si zadek celkem zaužíval. Pokud vám přední pakny brzdí mizerně, třeba se i přikusují, vidle se vám ponoří že si myslíte že přepadnete přes řídítka, a váhu jste měli na zadním kole, docela jste se naučili používat nakonec většinou zadní brzdu běžně..
Jednou jsem jel takovou hnusnou zatacku, ktera se zacala otvirat, tak pridavam a najednou se zase zacala zavirat a ja uz byl moc rychlej a v naklonu - a co me v te chvili nejak automaticky napadlo byla prave zadni brzda a myslim, ze jsem to tim tenkrat zachranil. Predni by me urcite narovnala a sel bych ven, samotne klopeni nevim jestli by stacilo, spis by z toho byl lowsider.
Naposledy editováno 07.07.2012 22:58:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadni brzda v zatacce
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadni brzda v zatacce
SirIndy píše: Jednou jsem jel takovou hnusnou zatacku, ktera se zacala otvirat, tak pridavam a najednou se zase zacala zavirat a ja uz byl moc rychlej a v naklonu - a co me v te chvili nejak automaticky napadlo byla prave zadni brzda a myslim, ze jsem to tim tenkrat zachranil. Predni by me urcite narovnala a sel bych ven, samotne klopeni nevim jestli by stacilo, spis by z toho byl lowsider.
Zkus priste zmacknout spojku a vic naklopit
Petr_VFR píše: nevim, jak to chapu (a obcas pouzivam) ja, tak je to prostredek na zklidneni motorky na vyjezdu, jde o lehounke prislapnuti, motorka se zklidni a muzes potahnout za plyn, umozni to pridat driv plyn a vyhnout se cuknuti, kdyz otviras plyn z uplne zavreneho .. ale at si kazdy jezdi jak chce.
Je logicke, ze v te noze musis mit cit
Tak správně bys měl mít lehce přidaný plyn než vjedeš do zatáčky, potom co si odbrzdíš, tím srovnáš motorku a zklidníš a vyrovnáš zatížení předek x zadek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadni brzda v zatacce
Creck píše: Zkus priste zmacknout spojku a vic naklopit
Spojku? Nerozhodi to motorku, kdyz najednou litrovej dvouval prestane brzdit zadni kolo v naklonu?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadni brzda v zatacce
Creck píše: Zkus priste zmacknout spojku a vic naklopit
Letos jsem měl nakročeno na průser, jedna zákeřná vracečka v lese, s "úpravou štěrkem od silničárů ", když jsem zjistil (pozdě) že bije blbá, taky - na vše vysrat, spojka a "INSH ALLAH". Vyšlo to...
Tudy jsem jel po druhé v životě... zkratka z Libabé na Hranice... víckrát nikdy, cestáři nás chtěj tou šotolinou vybít.
2 reakcí na tento příspěvek Zadni brzda v zatacce
Radsi si otevru trochu plynu misto spojky (I na tom sterku) To se da dobre regulovat. A vim ze muzu jit s klopenim na doraz. Ale je to trochu psychickej problem. Kdyz vidite ze to moc nevychazi a otevrit si do toho plyn
A pripadne jak rikaj pomoci si tou zadni brzdou, dokud nejsem v plnem naklonu.
Ale lepsi je vubec se do takovych situaci kdy se mi to utahne nedostavat. A koukat na bod limitu. - "Koukam jak daleko vidim pres krajnici". Kdyz se vzdalenost zvetsuje tak se zatacka otevira. Kdyz se vzdalenost zmensuje. Tak se zavira a vim to s predstihem a muzu si pribzdit/ubrat. A vubec nezname trasy jezdit s vetsi rezervou.
možná by nebylo od věci najít někoho, kdo mluví řečí jejich kmene :)