Potřebuji cestovní gumu, zas takový střelec na SS nejsem tak píšu radši cestovní...
O roadsmartech 1 a BT021 toho bylo napsáno dost.
Ale ještě mám v hledáčku conti force-ta cena vypadá zajímavě.Dočetl jsem se že není moc na sport,ale já stoupačky nebrousím.
Preferuji nájezd kolem 10tis km
a kvalitu odpovídající stroji zx-9r
190/50
Mám v plánu ted pár tisíci km dovolenou...
Popřípadě budu vděčný za linky na prodeje gum kde máte zkušenosti..
Dík a neupečte se v tom vedru
2 reakcí na tento příspěvek kterou gumu by jste volili vy?
vhml píše: Conti Force má aktuálně nástupce - Conti Motion. Mám jí obutou a nemůžu říct křivýho slova. Drží perfektně a za ty prachy skvělá volba. Otázka bude životnost, protože to je jednosměs. Ale zase oproti dvousměsím o to levnější.
Ja uz te zivotnosti jednosmes vs dvousmes prestavam verit. Koupil jsem motorku s obutou sportovni jednosmesi Qualifier 1 (rv 2008) sjetou na 50% a jeste jsem na ni najel 4000km. Ted jsem obul sportovne-cestovni dvousmesove Roadsmarty (rv 2011) a odhad najezdu tak 6000km, coz vychazi mene nez Qualifier...
vhml píše: Conti Force má aktuálně nástupce - Conti Motion. Mám jí obutou a nemůžu říct křivýho slova. Drží perfektně a za ty prachy skvělá volba. Otázka bude životnost, protože to je jednosměs. Ale zase oproti dvousměsím o to levnější.
Já mám taky Conti Motion na zadku a chová se tak jak jezdím a jakou mám motku.
Mám FZ6 N, neboli sportovně-cestovní, jezdím sportovně-cestovně, a nemám problém.
Předek už taky volá, taky dám Conti Motion.
Stupačky nebrousím, ale nejsem daleko, v náklonu hodně akceleruji.
A zadek se tak pěkně ojíždí, tak akorát.
A nezdá se mi, že by se moc sjížděl střed.
A v náklonech to drží předvídatelně.
Nevidím důvod, proč by měla být Conti Motion na sportovně-cestovní ježdění nějakou špatnou volbou.