globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zádrhel v elektrice
Zdravíčko. Můj problém spočívá v tom, že když jsem nabíjel baterku, tak asi po hodině se napětí ustálilo na 12,9V. Když jsem chtěl nastartovat, tak to točilo, ale ztrácelo to na síle. Baterku jsem už jednou reklamoval, ale nakonec se ukázalo, že byla v pořádku. Regulátor jsem měnil, mám ještě jeden, se kterým se s tím údajně normálně jezdilo. Je možné, že by nedobíjel alternátor a díky tomu, to neobvykle rychle ztrácí sílu (ta baterka) při startování? Případně čím jiným to může být?

Zádrhel v elektrice

Skvělá odpověď, děkuji! 1.7.2012 v 23:55 | Nahoru | #1
Jestli baterka nebyla schopna dosáhnout minimálně 14.5V a po odpojení nabíječky napětí kleslo na 11V, tak baterka to má jasně za sebou. A to uvažuj, že měříš digitálním voltmetrem, který ji prakticky vůbec nezatíží. Objektivnější je u olověných akumulátorů speciální voltmetr se zátěžovým odporem . Pokud bys jej měl, nestačil by ses divit.

Baterku každopádně reklamujte. Sice ji mohlo oddělat hluboké vybití v důsledku nefunkčního dobíjení na motorce, to ale při reklamaci nezmiňujte.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bere to víc oleje, než by mělo Suzuki GS 125 ES kozel.ka 28 21.5.2013 v 17:06 kozel.ka
Špunt na trysce v karburátoru Suzuki GS 125 ES kozel.ka 21 17.3.2013 v 13:50 kozel.ka
Odpor elektroinstalace Suzuki GS 125 ES kozel.ka 10 3.1.2013 v 19:33 kozel.ka
Až skončí sezóna... Suzuki GS 125 ES kozel.ka 13 6.10.2012 v 23:31 Johnny23
Nabíjení akumulátoru Suzuki GS 125 ES kozel.ka 11 2.7.2012 v 11:07 SOUSEDRH9


TOPlist