paolo_novy Přidat reklamu

Téma: GSXR750-GSXR1000-ZX10R
25.6.2012 v 18:48
Zdar pánové ... jelikož tak koukám po změně a nemám možnost osedlat GSXR750...

tak mne zajímá jak je na tom proti litrům ....hledám zábavnej stroj s výkonem a jakštakš krouťákem... rok kolem 08-09....když si udělám radost tak 2010-2011

150koní do zatáček stačí na slušný svezení a jde mi spíš o ovladatelnost/váhu k poměru výkonu a zábavy...

na co si dát pozor se neptám poněvač to není předmětem je to japonec a má stejné neduhy jako ostatní...

Jsem velkej kluk a vím že všechno není jen o koních ... jezdit se slušně dá i na 6TCE ale proti litru by to bylo asi málo.

Vím že gsxr750 nemá ve třídě srovnání....6tky slabší ...litry výkonější


dík Marek




Anketa: větší zábava ?
GSXR 750 08>
40%
42
GSXR 1000 06>
31%
33
CBR 1000 08
5%
5
ZX 10R
21%
22
zůstat u toho co mám :-D
3%
3

2 reakcí na tento příspěvek GSXR750-GSXR1000-ZX10R

2.7.2012 v 10:18 | Nahoru | #1
GRASSEL- ty jo mluvíš ve všech článcích o OVLADATELNOSTI(což je souhrn všech vlastností šasí a celého vypružení) a ne o přesnějším a klidnějším nájezdu do zatáčky - ty si to totiž přečti si akorát protiřečíš ,ptž to vše je součástí OVLADATELNOSTI jelikož to jsou jízdní vlastnosti , které vycházijou z té inkriminované ovladatelnosti... mno ale to je jedno v něčem se shodujem v něčem ne,, takový je život

a cbr1000rr 08+ neni hodnější kamaráde jede víc jak zx10r 06-07 a to v celém spektru otáček kdežto ninja začíná jet až od 7tis, zatímco fároš tahá už od 4tis, střed taky lepší, ptž fároš už je v plném tahu zato zx začíná pořádně a na vrchu mi to přišlo +- stejně... mám vyzkoušené a porovnané možná ti nevyhovuje vyhlazenější křivka--- ale to je prostě alfa omega ideálního průběhu motoru a taky to že fároš má šasí , které toho víc pobere a tudíš není také nervozní při stejné dardě na plynu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR750-GSXR1000-ZX10R

2.7.2012 v 11:58 | Nahoru | #2
prusles: no hele ja myslim, ze se pletes ty ovladatelnost je o tom, ze motorka lehce meni smer; kdezto klidnejsi najezd, stabilita, to je to co maj autobusy typu XX,Busa,ZX12, protoze sou dlouhy, ale mene ovladatelny, do ovladatelnosti nepatri stabilita

jinak 08 Farose sem nejezdil, ale tam konecne trochu poladili motor, podle papiru, ale o tom taky Grassel nepise, to taky neni ovladatelnost

(reakce na) GSXR750-GSXR1000-ZX10R

2.7.2012 v 17:31 | Nahoru | #3
prusles> Hele ty vo koze a já vo noze mám pocit že buď nečteš nebo nevíš o čem mluvím. Na něco reagovat nebudu, to už za mě objasnil Bubrak. jen budu reagovat na to že jsem nikde neřekl že CBR 08 je hodnější a pomalejší jak ZX 06, tak já nevím jestli si tu děláš prdel nebo jestli to myslíš vážně.
Za prvý, mluvil jsem o ZX10 04 od začátku, za druhý to že je motorka hodnější neznamená že je pomalejší ba většinou naopak, mám takovej pocit že si pleteš pojmy s dojmy nebo fakt odpovídáš někomu imaginárnímu.

To že je CBR 08 pomalejší jsem taky nikde neřekl.

s tou ovladatelností si mě sejmul, ani bych se nedivil že když řekneš o motorce že je výkonější tak tím budeš myslet že líp brzdí páč má výkonější brzdy omg

pokud si protiřečím, skopči mi to sem ať jsem v obraze pls dík

Naposledy editováno 02.07.2012 17:35:33
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike


TOPlist