prosim o nazory, zda gumu Metzeler Racetec K3 sviznou jizdou na silnici ohreju na teplotu, kdy bude dobre fungovat nebo je to spise scifi a vlastnosti budou horsi, nez treba na silnici vice urcena M5.
Prosim pouze o nazory tech, co o tom neco vi, nikoliv tipovacka.
Diky
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
vsh
1 reakcí na tento příspěvek racetec K3 teplota
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) racetec K3 teplota
FiZzeR píše: podle toho, jak moc svižná ta tvoje svižná jízda bude. tak jako tak neuděláš chybu ani s jednou.
diky
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Napiš Ozzymu, ten na M5 na Daytoně najel údajně přes 8000Km
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek racetec K3 teplota
Duvod, proc to vybiram je ten, ze ted jezdim M5, jenze na okruhu mi to uz klouze, tak vybiram lepsi, ale zaroven chci, aby mi zustala i moznost svizne jizdy na silnici, abych si nenabil pak tlamu, protoze M5 bude fungovat lip,jak K3.
A v mokru a zime bych na K3 nevyjizdel.
Jinak na silnici K3 samozrejme fungujou, ale kazdej musi vedet jestli mu jsou k necemu .... znam jen malo jezdcu kterym opravdu k necemu jsou.
![](http://martin.lipinsky.cz/ixus/K3/most/racetec_k3_z05.jpg)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) racetec K3 teplota
vsh píše: chlapi, diky za odpoved. Drzme se prosim zakladni otazky a to toho, jestli K3 ohreju tak, aby na silnici fungovala.
Duvod, proc to vybiram je ten, ze ted jezdim M5, jenze na okruhu mi to uz klouze, tak vybiram lepsi, ale zaroven chci, aby mi zustala i moznost svizne jizdy na silnici, abych si nenabil pak tlamu, protoze M5 bude fungovat lip,jak K3.
CO znamena ze klouze na okruhu ? Predek ? Zadek ? Pri jakejch casech ? Ja na Daytone urval zadek M5tek jen 2x pri hodne horkym Brne, a sli tak krasne citelnym powerlidem ze jsem se ani nelekl a spis si to uzil. Predek jako zidovska vira, 100% ze sta (narozdil od qualifieru kde me predek pustil, hajzl
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/usch.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) racetec K3 teplota
Jinak nejvíc se mi na jednu sadu podařilo najet 3tis km, někdy mi předek vydrží 1,5 x zadek, ale spíš ne.
Ale píšu to k mojí motorce, Ty(VSH) máš horneta tam budeš mít nájezd asi větší.
M5 jsem předtím nejezdil, ale třeba proti sportatakum, nebo qualifierum I, i II, je to pro mne nesrovnatelné.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) racetec K3 teplota
Stev píše: Ozzy_> asi to chce hlídat si tlak, kamarádovi klouzala v sosnový, zajochovi s sv co tam byl, taky. Ten si upravil do mostu tlak snad podle tvejch zkušeností a už si nestěžoval.
Jo, na jezdeni na dromu je spravny tlak stejne dulezity jako spravna guma ... nekdo si mysli ze jen proto ze da lepivky tak se nemusi o nic starat a naprostej opak je pravdou, cim lepivejsi tim uzsi pasmo kdy fungujou. A TO nejen co se tyce teploty, ale i co se tyce tlaku.
Na sport/cestakach staci krapitek upustit a ono to funguje, i kdyz okruhova guma to proste nikdy nebude. Cim sportovnejsi/okruhovejsi gumy, tim vic je treba hlidat tlak ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) racetec K3 teplota
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) racetec K3 teplota
FK3 píše: Ozzy_> Když si se tu o K3 tak rozepsal, kolik foukáš na drom za studena? Pořídil jsem je trochu jetý právě na to moje občasný blbnutí na okruhu
Doporucuji odkaz
Pro vsechny bezne gumy na okruh je tam foukani vyresene. Konkretne pro K3:
Predek: 2,1 kalt / 2,3 heiß
Zadek: 1,8 kalt / 2,1 heiß
Ja to davam na nahrivaky, takze to roukam za tepla, co to udela za studena po ohrati nevim.